Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavaumat alapäässä, mistä kyse?!

Vierailija
20.05.2011 |

Harrastin seksiä pari päivää sitten poikaystäväni kanssa ja halusin lopettaa hommat koska yhdyntä ei tuntunut hyvältä enkä ollut yhtään kostunut. Eilen huomasin alapäässäni haavaumia. Kuin pieniä ja ohuita viiltoja limakalvolla, jotka kirvelevät. Huomasin myös kaksi hieman aftalta näyttävää haavauma/näppylää alapäässäni.

Mietin tässä nyt vain että johtuvatko ne vain siitä että alapääni hiertyi tms, kun koitimme harrastaa seksiä, vai eikö tämä liity siihen mitenkään.

Olen miettinyt myös hiivatulehdusta? Mutta mitään valkovuotoa tai kutinaa ei ole ainakaan tullut mitä hiivatulehduksessa ilmenee. Siksi epäilen sitä.

Minulla on ihoa suojaavaa, apteekista ostettua voidetta nimeltä Optisana, voisinkohan laittaa sitä haavaumilel ja katsoa auttaako se?

Mistään e-pillereistä ei ole kyse koska en sellaisia käytä.

Lääkäriin en haluaisi mennä koska olen sielläkin juossut tavalliseen tahtiin vaivoineni, siksi mietein että onkohan nuo haavaumat hiertymästä tulleita, vai hiivatulehdusta tai jotain muuta?

Sukupuolitauti se tuskin myöskään on.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! selvisikö sinulle koskaan? Minulla on sama tilanne, testit näyttivät KAIKKI negatiivistä, mukaanlukien viljely, eli kyseessä ei voi olla myöskään herpes. Lääkärini totesi, että minulla olisi enterorokko, mikä aiheuttaa rakkulat limakalvoilla (tämän lisäksi minulla ollut kuumeilua viikon, kurkkukipua, nieluongelmia..) haavat olivat alusta lähtien eivätkä ne alunperinkään näyttäneet sukupuolitaudeilta, mutta testasin silti. Nyt virus on levinnyt niin, että huulet ja suu on täynnä aftoja ja alapäässä myös noita aftan näkösiä haavoja kaksi.. parasta tähän on, että lääkäri vain totesi ettei virustautiin ole lääkettä, ja vielä täytyy parannella!

Mulla sama juttu. Kertokaa kiltit mistä on kyse jos tiedätte mistä on kyse, olen kauhusta jäykkänä!!

Vierailija
22/44 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaapa valkojäkälä, sopii oireisiin ja voi muuttua syöväksi hoitamattomana. Aina pitää mennä lääkäriin kun on haava joka ei parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs

Virtsatientulehdus voi olla myös ulkoisina haavoina häpyhuulissa. Ja ne haavat voi tulehtua.

On olemassa antibiooti joka auttaa sekä "sisäiseen" virtsatieinfektioon että haavoihin. Tsemppiä!! Aivan hirveän kivuliasta!!!

Vierailija
24/44 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas estrogeenin puute aiheutti haavaumia.

Vierailija
25/44 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupan oireita. Voi olla muutakin. Voi olla tietysti hiertymiäkin. Menisin sinuna lääkäriin.

Vierailija
26/44 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkojäkälä, heti lääkäriin

Vierailija
27/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkojäkälä, heti lääkäriin

Samaa mieltä, että valkojäkälä. Hoitamattomana se voi levitä niin, että virtsarakko ja emätin voivat umpeutua. Tiedän henkilön, jolle on tehty alapäähän iso leikkaus, jossa on poistettu häpyhuulet. Kuulostaa vitsiltä mutta ei tosiaankaan ole.

Vierailija
28/44 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli a-streptokokki ja samaan aikaan tollasdet oireet, 3krt putkeen. Loppui kun söin kefalex kuurin.

Oli myös aivan jatkuvaa kirkasta nestettä alapäästä. Meni 7 sidettä vrk ja lääkärit vaan nauroi eikä ottanu todesra, kivut oli lopussa todella kovat ja kuume 40 astetta

Vierailija
29/44 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vaivaa mulla :) lapsii olen!

ps: eikö oo vähän ilkeetä haukkuu provoks ketään tai sen juttuu jos se onki vaik oikee!? <3

Vierailija
30/44 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas estrogeenin puute aiheutti haavaumia.

Saattaa se testosteroni olla! Miksi muuten lapset tänne kirjoittelee?

Vierailija
31/44 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa tai uskalla lääkäriin mennä tarvittaessa, niin ei pitäisi harrastaa seksiäkään.

Vierailija
32/44 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä seuraavalla kerralla poikakaveriasi survomaan oikein kunnolla ja rajusti, niin kyllä kohta veri liukastaa ja haavaumat jäävät tulematta.

Vierailija
33/44 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

APLLA ON SELVÄSTI KUPPA.

Vierailija
34/44 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syfilistartunta. Ota välittömästi yhteyttä seksikumppaneihisi, jotta tietävät hakeutua hoidon piiriin.

Vierailija
35/44 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, saamme yhden sukupuolitaudin lisää tilastoihin. 

Vierailija
36/44 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi AP:llä on kuppa.  Onneksi olkoon,  heh heh heh hee!

Vierailija
37/44 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha henki on raiskannut sinut.

Vierailija
38/44 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tuli! Toinen tuleminen vieläpä putkeen, kuten Raamatussa on ennustettu!

Vierailija
39/44 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuri?

Vierailija
40/44 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se yksinkertaisin vastaus on totuus. Herpekseltä vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi