Haavaumat alapäässä, mistä kyse?!
Harrastin seksiä pari päivää sitten poikaystäväni kanssa ja halusin lopettaa hommat koska yhdyntä ei tuntunut hyvältä enkä ollut yhtään kostunut. Eilen huomasin alapäässäni haavaumia. Kuin pieniä ja ohuita viiltoja limakalvolla, jotka kirvelevät. Huomasin myös kaksi hieman aftalta näyttävää haavauma/näppylää alapäässäni.
Mietin tässä nyt vain että johtuvatko ne vain siitä että alapääni hiertyi tms, kun koitimme harrastaa seksiä, vai eikö tämä liity siihen mitenkään.
Olen miettinyt myös hiivatulehdusta? Mutta mitään valkovuotoa tai kutinaa ei ole ainakaan tullut mitä hiivatulehduksessa ilmenee. Siksi epäilen sitä.
Minulla on ihoa suojaavaa, apteekista ostettua voidetta nimeltä Optisana, voisinkohan laittaa sitä haavaumilel ja katsoa auttaako se?
Mistään e-pillereistä ei ole kyse koska en sellaisia käytä.
Lääkäriin en haluaisi mennä koska olen sielläkin juossut tavalliseen tahtiin vaivoineni, siksi mietein että onkohan nuo haavaumat hiertymästä tulleita, vai hiivatulehdusta tai jotain muuta?
Sukupuolitauti se tuskin myöskään on.
Kommentit (44)
Googlettakaapa valkojäkälä, sopii oireisiin ja voi muuttua syöväksi hoitamattomana. Aina pitää mennä lääkäriin kun on haava joka ei parane.
Eräs
Virtsatientulehdus voi olla myös ulkoisina haavoina häpyhuulissa. Ja ne haavat voi tulehtua.
On olemassa antibiooti joka auttaa sekä "sisäiseen" virtsatieinfektioon että haavoihin. Tsemppiä!! Aivan hirveän kivuliasta!!!
Mulla taas estrogeenin puute aiheutti haavaumia.
Kupan oireita. Voi olla muutakin. Voi olla tietysti hiertymiäkin. Menisin sinuna lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Valkojäkälä, heti lääkäriin
Samaa mieltä, että valkojäkälä. Hoitamattomana se voi levitä niin, että virtsarakko ja emätin voivat umpeutua. Tiedän henkilön, jolle on tehty alapäähän iso leikkaus, jossa on poistettu häpyhuulet. Kuulostaa vitsiltä mutta ei tosiaankaan ole.
Mulla oli a-streptokokki ja samaan aikaan tollasdet oireet, 3krt putkeen. Loppui kun söin kefalex kuurin.
Oli myös aivan jatkuvaa kirkasta nestettä alapäästä. Meni 7 sidettä vrk ja lääkärit vaan nauroi eikä ottanu todesra, kivut oli lopussa todella kovat ja kuume 40 astetta
Samaa vaivaa mulla :) lapsii olen!
ps: eikö oo vähän ilkeetä haukkuu provoks ketään tai sen juttuu jos se onki vaik oikee!? <3
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas estrogeenin puute aiheutti haavaumia.
Saattaa se testosteroni olla! Miksi muuten lapset tänne kirjoittelee?
Jos ei osaa tai uskalla lääkäriin mennä tarvittaessa, niin ei pitäisi harrastaa seksiäkään.
Pyydä seuraavalla kerralla poikakaveriasi survomaan oikein kunnolla ja rajusti, niin kyllä kohta veri liukastaa ja haavaumat jäävät tulematta.
Syfilistartunta. Ota välittömästi yhteyttä seksikumppaneihisi, jotta tietävät hakeutua hoidon piiriin.
Jee, saamme yhden sukupuolitaudin lisää tilastoihin.
Ilmiselvästi AP:llä on kuppa. Onneksi olkoon, heh heh heh hee!
Jeesus tuli! Toinen tuleminen vieläpä putkeen, kuten Raamatussa on ennustettu!
Yleensä se yksinkertaisin vastaus on totuus. Herpekseltä vaikuttaa.
Mulla sama juttu. Kertokaa kiltit mistä on kyse jos tiedätte mistä on kyse, olen kauhusta jäykkänä!!