G: Saako miehesi tanssia ns. " hitaita" pikkujouluissa?
Eli sellaisia, joissa tanssipartnerien vartalot ovat vastakkain ja kädet kiedottuna lanteille ja olkapäille.
Kommentit (54)
Minäkin saan jos itse tahdon. Mutta eipä taideta haluta. Mies on kerran tanssinut ja kertoi sen minulle; minua nauratti ajatus minun miehestäni tanssimassa,ja vielä hitaita!
KOETA KEKSIÄ JOTAKIN JÄRKEVÄÄ KÄYTTÖÄ ELÄMÄLLESI JUMALAUTA!
Oletan siis, ettei tee.
Tuskin hänkään haluaisi minun sellaista tekevän.
Pettämistähän se on.
Sitäpaitsi, en kuitenkaan ole näkemässä..Ja todellisuudessa mies kun ottaa viinaa niin harvoin, että on hitaiden aikaan jo niin humalassa, ettei kelpaa kenellekään..
Muistaakseni me on puhuttu tästä asiasta (siis linjalla saako vai eikö saa) tasan yhden kerran joskus 16-vuotiaina, keskustelu kesti varmaan n.5sekuntia ja sisälsi ehkä 3 lausetta, jonka jälkeen yhteisymmärryksessä todettiin ettei meidän suhteessa tarvitse edes puhua moisista itsestäänselvyyksistä.
Miehellä on tapana tunnustella ja hipelöidä käsillään lantioitani ja pakaroiden yläosaa tanssiessa, joten en voisi olla varma että hän ei tekisi sitä pikkuhiprakassa myös pikkujouluissa...varsinkin jos partneriksi osuu joku vartaloaan liki tunkeva kiimainen tyrkky.
Työssä käynti, naisiin päin vilkaisu, jos nainen kysyy ja mies vastaa,mies pettää, jnejnejnejne....
Kirjoitatteko miehellenne listan kappaleista joita saa tanssia ja joita ei saa, entäpä muut säännöt,missä saa istua,kenen vieressä jne.
Vierailija:
Miehellä on tapana tunnustella ja hipelöidä käsillään lantioitani ja pakaroiden yläosaa tanssiessa, joten en voisi olla varma että hän ei tekisi sitä pikkuhiprakassa myös pikkujouluissa...varsinkin jos partneriksi osuu joku vartaloaan liki tunkeva kiimainen tyrkky.
Katkerako?!
Naisen vikahan se on jos mies pettää vaimoaan, mies on puhdas pulmunen!
Mutta jos sellainen tilanne tulisi vastaan niin toki saa, eihän siinä mitään. Tanssin itsekin välillä hitaita vieraiden kanssa jos olen tyttöporukalla ulkona enkä todellakaan näe siinä mitään pahaa.
Ja jos tanssisi hitaita, niin kyllä se saattaisi minua loukata, on se sen verran intiimiä kuitenkin.
koska ei suostu tanssimaan minun kanssani minkäänlaista tanssia,,
joten mitä voisi kuvitella jos sitten haluisikin tanssia toisen naisen kaa..peräti vielä hidasta
Mielestäni olisi aika kohtuutonta sanoa ettei saa tanssia muiden kanssa, tanssinhan itsekin. Ja jos nyt ruvetaan pilkkuja halkomaan, esim. valssia tanssiessa vartalokontakti on lähes sama, ainakin jos oikeasti osaa tanssia.
Meillä on yhteiseloa kestänyt jo 14 vuotta (olimme 20v/21v kun aloimme seurustella), joten kyllä tässä itse kukin välillä kaipaa kontaktia muidenkin aikusten kanssa kuin oman miehen, muutoin loppuu happi! Onneksi en itse ainakaan kuulu niihin kyttääjiin, joiden avioelämä on niin rajoittunutta ettei muiden aikuisten kanssa voi olla missään kanssakäymisessä. En nyt tarkoita että pelehtimään pitää ruveta vieraiden kanssa, mutta tollanen kieltäminen on kyllä aivan vastakkainen ääripää. Kyllä minä luotan mieheeni sen verran etten pillastu vaikka tanssisikin muiden kanssa ja en tiedä olisiko tuo nyt niin maailman loppu vaikka pari suukkoakin vaihtaisi. Tälläsen taipaleen jälkeen ei tartte takertua ihan pikkujuttuihin.
Käsipäivää naisen kanssa, samassa rakennuksessa naisen kanssa oleskelu, saman ilman hengittäminen, naisen vahingossa näkeminen....
Mieheni on aikuinen ihminen, joka tekee itse päätöksensä. Minä siis en sanele hänelle, mitä hän saa tai ei saa tehdä. Minua kuitenkin loukkaisi se, jos mies päättäisi ruveta tanssimaan vieraitten naisten kanssa ja luultavasti jos kuulisin asiasta olisin vihainen ja pettynyt ja miettisin, miksi hän näin tekee ja asiasta kyllä keskusteltaisiin pitkällisesti. Mutta sinänsä mies saa kyllä vaikka harrastaa seksiä koko toimistonsa naisten kanssa, eikä asia ole minun kiellettävissäni, vaikka silloin tietenkään en enää jakaisi elämääni hänen kanssaan.
Kyllä lähekkäin tanssiminen on pettämistä, sehän on itsestään selvyys. Jos terveessä parisuhteessa pitää kiehnätä toista ihmistä vasten ja tuntea hänet omalla kehollaan, se on puolison loukkaamista ja näin ollen rinnastettavissa pettämiseen. Moni av-ämmä täällä nyt jeesustelee että " voi härregud, tottakai saa, ei ole pettämistä, reps ja kops" mutta kun oma mies lähtee hinkkaamaan jotain vierasta hiehoa niin menee teilläkin taatusti maidot väärään kurkkuun...
Vierailija:
Suomalainen mies kouri. Näin tekevät korkeintaan teinit, jotka eivät tiedä kuinka naista koskeketaan tai humalaiset siat (joita on onneksi korkeintaan alle promille kaikista)
Suomalainen mies tietää, miten naista kosketetaan. Takapuolta ei puristeta, vaan korkeintaan annetaan pikkurillin laskeutua naisen pakaran kaarelle. Jos vastaanotto on sallivaa, jatketaan kosketusta pienellä hellällä painalluksella jne. Nainen osoittaa pitävänsä tällaisesta kosketuksesta painautumalla entistä tieukemmin miehen rintaa vasten ja tämä taas antaa miehelle luvan edetä varvasti eteenpäin jne. jne. Tällaista kahden ihmisen välistä tanssilattian kemiaa ei ulkopuolinen edes huomaa, sen verran hienovaraista ja henkilökemioiden kohtaamiseen perustuvaa sellainen on.
Ja mitä tulee niihin " kiimaisiin tyrkkyihin" , keskusteluissa ei ole tullut riitävän selvästi esille sitä tosiasiaa, että osa naisista yksinkertaisesti käyttää humalaisia miehiä ja seksiä hyväkseen urallaan etenemisyrityksissään.