G: Saako miehesi tanssia ns. " hitaita" pikkujouluissa?
Eli sellaisia, joissa tanssipartnerien vartalot ovat vastakkain ja kädet kiedottuna lanteille ja olkapäille.
Kommentit (54)
En suosittele kokeilemaan kylmiltään ;)))Vierailija:
Ei kyllä ole tullut mieleenkään tunnustella naisen pyllyä tanssiessa, edes silloinkaan kun olin vapaa.
pitäisikö kokeilla ?
mun mies saa tanssia ihan kenen kanssa haluaa ja miten haluaa.
Joka tapauksessa tulee kotiin mun luo, syystä että pidän itseni haluttavan näköisenä, toisin kuin nämä tiukkapipoiset sellupyllykotirouvat.
Miten uskallatte päästää miehiänne töihin, kun siellä niitä strigipeppuja voi tulla vastaan ja mies voi jopa jutella heille. :) Hauskaa ajanvietettä tää palsta:)
hyvin itiimiä kiehnäämistä, nojailua ja lääppimistä. Suuttuisin jos näkisin mieheni tällaista tekevän; myös hän raivostuisi jos tietäisi mun tehneen. Reilu tanssiminen, normaalit paritanssit hyvien käytöstapojen mukaisesti on tietenkin ok ja mielestäni ihan eri asia.
Mun mielestä se ei vielä oo pettämistä. Mulle pettämisen raja tulee vastaa suutelemisessa. Mutta yhdessä sovittu raja menee siis tuossa tanssimisessa, joten ei saa.
Pitäisikö sitä huojua yksin tanssilattialla vai hakea naisena sitä naispuolista työkaveria tanssimaan??? Kyllä minä ainakin haen miehiä tanssimaan hitaita kanssani. :) Vastaavasti mieheni hakee naisia. Enemmän huolestuisin jos tanssisi miehen kanssa...
Minua kiinnostaisi tietää miten kauan olette olleet parisuhteessanne?
Itse olen ollut mieheni kanssa yhdessä melkein 15 vuotta ja kyllä meillä saa tanssia toisten kanssa, asiasta ei tarvitse edes liiemmin keskustella. Lieneekö yhdessä vietetyillä vuosilla osuutta asiaan.
TOSIN toivoisin itse ainakin, että oma mieheni tulee luokseni pääasiallisesti muista syistä kuin että olen haluttavan näköinen. Itselläni on muuten selluliittia pepussa ja taitaapa olla reisissäkin, mutta pidän itseäni siitä huolimatta haluttavan näköisenä ;)
Vierailija:
mun mies saa tanssia ihan kenen kanssa haluaa ja miten haluaa.
Joka tapauksessa tulee kotiin mun luo, syystä että pidän itseni haluttavan näköisenä, toisin kuin nämä tiukkapipoiset sellupyllykotirouvat.
Enkä usko puoliakaan mitä te täällä sanotte että ette muka välitä yhtään vaikka miehenne hiplaisi toisen persettä. Voisin minäkin tänne provoilla vaikka mitä satuja, mutta en viitsi. Eli en usko noita teidän kirjoituksia alkuunkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TYHMÄT PROVOILIJAT!!!!!!
kyllä mun mies saa tanssia muiden kanssa, ei ole mikään uskonkappale tuo tanssiminen. Olen ihan normaalilla itsetunnolla varustettu nainen enkä koe tanssimista pettämisenä enkä näe siinä mitään pahaa. Itse voit olla toista mieltä, mutta älä kerro minulle mitä mieltä minä olen asioista ja miten minä elän omaa elämääni!
Onko tanssimisen kieltäjät teini-ikäisiä joille hitaiden tanssiminen tarkoittaa hiplaamista ja suutelua=)
Kyllä minä tanssin hitaita ja sallin sen miehellenikin jos vain hän haluaa, tosin hän on joskus kieltäytynyt kunniasta kun työkaverinsa pyysi tanssimaan (sanoin hänelle ettei naisen kutsusta saa kieltäytyä).
Mitä pahaa fiksusti tanssimisessa on? Ei tulisi mieleenikään kieltää tanssia mieheltäni=)
Vierailija:
Onko tanssimisen kieltäjät teini-ikäisiä joille hitaiden tanssiminen tarkoittaa hiplaamista ja suutelua=)
t.61
Miehenä tämän keskustelun seuraaminen saa aikaan kumman olon; ap ja muut puhuvat siitä tanssipartnerista aika outoon sävyyn, ikäänkuin olisi täysin normaaliin tanssiin, hitaaseen tai paritanssiin, kuuluvaa, että annetaan pitää kättä takapuolella ? Harva nainen sellaiseen kai ihan kylmiltään suostuu ?
Siis se toinen nainen ikäänkuin automaattisesti antaa sen meidän ukon laittaa kätensä minne nyt sitten isännän mieli tekee ? Onko tosiaan niin, että hitaita voi tanssia joko valssiotteella tai sitten niin että sormet tuoksuu loppu illan intiimille ?
Ei kyllä ole tullut mieleenkään tunnustella naisen pyllyä tanssiessa, edes silloinkaan kun olin vapaa.
pitäisikö kokeilla ?