G: Saako miehesi tanssia ns. " hitaita" pikkujouluissa?
Eli sellaisia, joissa tanssipartnerien vartalot ovat vastakkain ja kädet kiedottuna lanteille ja olkapäille.
Kommentit (54)
välttämättä halua kuulla siitä. Minulta kysyi viimeksi, että olenko tanssinut jonkun kanssa, en ollut. Jos olisin ollut, ei siitä riitaa olisi tullut, mutta mielipahaa ehkä kuitenkin. Itse olen niin kyyninen ja " vanhassa suhteessa" etten koe pettämiseksi kuin yhdynnän ja sukupuolielinten kiihottamisen.
Miltä teistä tuntuisi ajatus, että vieraan naisen pää on painautunut hämärässä miehenne rintaa vasten samalla kun miehenne pitää kättään tämän naisen lämpimällä takapuolella? (joka on mahdollisesti vielä hyvin sileä stringien ja ohuen iltapuvun vuoksi )
Juttelu on normaalia joka päiväistä toimintaa, mutta tanssiminen kuuluu intiimiin kanssakäymiseen, siis nuo hitaat. Polkkaa saa tanssia tai jenkkaa, mutta kyllä hitaat on se rakastavaisten juttu. Joten minun mieheni ei saisi. Omanne saa tehdä mitä haluaa.
Vierailija:
Miltä teistä tuntuisi ajatus, että vieraan naisen pää on painautunut hämärässä miehenne rintaa vasten samalla kun miehenne pitää kättään tämän naisen lämpimällä takapuolella? (joka on mahdollisesti vielä hyvin sileä stringien ja ohuen iltapuvun vuoksi )
Vierailija:
tosin mieheni ei tanssi koskaan. Mutta tietää, että lähteä saa heti kun vieraat naiset alkavat kiinnostamaan. Olen yksihuoltajan lapsi, enkä pelkää sitäkään niin hirveästi, että miettisin miehen pettämisiä .
Itse en tekisi niin ja onneksi mies on samaa mieltä.
koska itsekin tanssin ja tanssin hitaita työpaikan pippaloissa niin en kieltääkään voi.
Kyllä se on aika kiehelmöivää tanssia jonkun " vieraan" mukavan miehen kanssa aina joskus. Siitä jos etenisi pidemmälle niin menisi pettämisen puolelle eli suukottelu jne...
Vierailija:
katkerat kotkat rumia lihavia naisia, jotka ei koskaan pääse tanssimaan, ja liberaalimmat niitä stringipeppuisia hyvännäköisiä naisia ;)
ketju päätyy johonkin lehteen. Haluaisin lukea myös ap:n syvähaastattelun. Et viittis ap mennä ukkosi kanssa kertomaan periaatteistanne esim. Sunnuntaivekkariin?
Vierailija:
mutta jos mies tulee kotiin tällaisen tanssin jälkeen, tai jatkaa juhlimistaan normaalisti, niin mikä minä olen kieltämään aikuista ihmistä?
Aika naurettavaa antaa pikkujouluihin lähtiessä ohjeita tyyliin, että " et sitten tanssi kuin valssiotteessa ja mielellään vain rumien vanhojen tätien kanssa" .
En juurikaan tollasta mieti. Jos mieheni niin haluaa tanssia niin tanssikoon. Jos olen samoissa kemuissa niin silloin saattaisin pahastua, mutta jos en ole paikalla niin antaa palaa. Itse en kerta kaikkiaan siedä sitä, että joku on minusta sairaalloisen mustasukkainen, joten yritän hillitä näitä tunteita myös itsessäni.
Enkä sitäpaitsi pelkää menettäväni miestäni, tässä on ollut niin ylä- kun alamäkiäkin, eiköhän tämä suhde olisi jo näiden vuosien aikana kariutunut jos niikseen olisi.
Ja jos mieheni olisi intiimisti tanssiva jonkun kanssa, niin toki soisin että hän valitsisi kauniin ja hyvinmuodustuneen naisen ennenmmin kuin jonkun rotkon. Oli sillä stringit tai ei.
Sanokaa mitä sanotte mutta väitän, että terveistä viriileistä miehistä yhdeksän miestä kymmenestä laskee pikkujouluhuumassa kättään hieman naisen vyötärölinjalta alemmas, jos tanssipartneriksi tulee nuori, hyvännäköinen nainen.
mutta ei tässä kohtaa. Sallin edelleen, pidelkööt kättään toisen pyllyllä, ei mene maidot eikä herne nenään.
Alun perin oli muuten puhe tanssimisesta ei pyllyn pitelystä, mutta mitäpä tuosta.
Vierailija:
mutta itse en antaisi kättä takapuolelle laittaa (en edes oman mieheni julkisessa tilaisuudessa).
Itse olen lukeudun näköjään näihin liberaaleihin. Käytän myös stringejä ja peppukin on ok :)
Vierailija:
katkerat kotkat rumia lihavia naisia, jotka ei koskaan pääse tanssimaan, ja liberaalimmat niitä stringipeppuisia hyvännäköisiä naisia ;)
Alaselkä on ok, mutta takapuolen, siis ihan pakaroiden kouriminen julkisella paikalla on järkkyä. Oli mies oma tai vieras.
Vierailija:
mutta itse en antaisi kättä takapuolelle laittaa (en edes oman mieheni julkisessa tilaisuudessa).
Jos joidenkin mielestä on ihan ok, että tanssitaan yms. muiden kanssa, niin tiukkapipotko sitten katsovat aiheelliseksi laatia säännöt kaikkien puolesta ja päättää ettei missään suhteessa toimita näin? Meitä on moneen junaan, joten eiköhän sovita että se on ihan ok niinkin.
Vierailija:
eletään. Siis oikeestiko jotkut kysyvät puolisoiltaan tuollaisia " saanksmä" -juttuja? Kuinka vanhoja olette? Aikuisia kuitenkin? Valitsetko ap miehellesi vaatteet aamulla? Syötätkö?