Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Otathan sä sitten jotain hepeneitä mukaan ;)"

Vierailija
20.10.2011 |

Ollaan menossa matkalle ja mies on muistutellut mua hepeneistä. Kuulema tarvii ottaa jotain kivoja hepeneitä mukaan... :) Siis kahdenkeskisiin hetkiin.

Oikeestaan tuntuu tosi kivalta, kun olen pienen lapsen äiti ja joskus miettinyt, haluuko mua enää kukaan synnytyksen jälkeen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen ruma sana ainkin.

Vierailija
2/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mun mies aika varmasti tarkotti kivoja alusvaatteita yms. Siis hepenehän on naistenvaate, etkö muka tienny?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen ruma sana ainkin.

Googlettamalla olisit löytänyt tiedon: hepene=naistenvaate

Eli tikusta väännettynä, ap:n mies haluaa ap:n ylle jotain pientä ja syntistä :)

Vierailija
4/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munmies ei ikinä' kysys tollasta. Ikävä kyllä.

Vierailija
5/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munmies ei ikinä' kysys tollasta. Ikävä kyllä.

No mulla on sellanen aika seksikäs alusvaatesetti, jossa on sukkanauhat ja kaikki :) sen ainakin otan...ehkä ostan myös jotain uutta...

Vierailija
6/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuitenkin siistejä ja tosi nättejä, ihan kylläkin mun itseni takia, tykkään pukeutua, alusvaatteita myöten.

Mua jäikin kiinnostaan et esim. millaista "hepenettä" tähän vastanneet käyttävät ja milloin? Siis puetteko esim. vessassa ennen sit seksiä noi alusvaatteet jotka on jotenkin erinlaisia vai....?

Kun meillä vaan hypätään sänkyyn (tai suihkuun tai lattialle jne...) ja aletaan harrastaan seksiä (tietty esileikit yms) mutta ei siinä nyt oikein minua ainakaan huvittais alkaa ensin vaihteleen vaatteista seksiä varten?

Vai siis joko te aamulla tiedätte et noniin,tänään on seksiä ja puette ne seksikkäät pikkutuhmat vaatteet ja ootte niillä koko päivän?

Mie en selkeesti tajua :D:D

Niin ja siis mun perusalusvaatteet on esim. mustalla pohjalla hopeista pitsiä sisältävä setti, rintaliivit ja hipsterit.

Vierailija
7/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse haluan pukeutua seksikkäästi " hepeniin ", niin otollisin hetki illalla suihkun jälkeen. Toimii ainakin meillä. Itse tunnen oloni seksikkääksi ja mies tykkää myös. Tosin meillä mies myös ostelee minulle kauniita alusvaatteita.

Vierailija
8/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuitenkin siistejä ja tosi nättejä, ihan kylläkin mun itseni takia, tykkään pukeutua, alusvaatteita myöten.

Mua jäikin kiinnostaan et esim. millaista "hepenettä" tähän vastanneet käyttävät ja milloin? Siis puetteko esim. vessassa ennen sit seksiä noi alusvaatteet jotka on jotenkin erinlaisia vai....?

Kun meillä vaan hypätään sänkyyn (tai suihkuun tai lattialle jne...) ja aletaan harrastaan seksiä (tietty esileikit yms) mutta ei siinä nyt oikein minua ainakaan huvittais alkaa ensin vaihteleen vaatteista seksiä varten?

Vai siis joko te aamulla tiedätte et noniin,tänään on seksiä ja puette ne seksikkäät pikkutuhmat vaatteet ja ootte niillä koko päivän?

Niin ja siis mun perusalusvaatteet on esim. mustalla pohjalla hopeista pitsiä sisältävä setti, rintaliivit ja hipsterit.

ja lähdettäessä illalliselle puen jotain erikoisempaa sinne vaatteiden alle. Ja sitten kun palataan hotskuhuoneeseen, niin alla on jotain muuta kuin normi-alusvaatteet.

Vierailija
9/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä pukeudun niihin "hepeneisiin" sit hotellihuoneen vessassa esim ja sit sieltä tultuani voin viekotella miestä tai jos mies on enne sitä jo ehtinyt tehä jotain alotetta niin sitten vaan pyydän häntä odottaa hieman... :)

Vierailija
10/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen leuka pystyyn :) Ei lapsen saaminen tee sinusta yhtään vähemmän haluttavaa. Hepenet kehiin ja mukavaa laatuaikaa viettämään!

Vierailija
11/11 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää upea loma