Vierailija

Pikkujoulukausi alkaa.. Kohta taas tulee palstan täytettä kun epäillääm miehen pettäneen pikkujouluissa. Eli kysymys kuuluu oletko harrastanut seksiä (myös kähmimiset ym lasketaan) pikkujouluissa? Olitko/oliko mies/nainen vapaa vai parisuhtessa? Miten kävi?

Sivut

Kommentit (31)

Pikkujouluissa on kähmitty, vietimme jopa yön yhdessä, mutta emme sekstailleet. Tosin kaikkea muuta kyllä tehtiin, mutta siis itse aktia emme. Olimmme molemmat varattuja tahoillamme. Tästä on vuosia aikaa. Nyt olemme olleet naimisissa pari vuotta, yhdessä n. viisi vuotta ja yksi yhteinen lapsikin.

Olin nuorena kouluavustajana opettajien pikkujouluissa. Siinähän kävi niin että päädyttiin varatun miesopettajan kanssa koulun pukuhuoneeseen harrastaan seksiä. Oli onnetonta kännisähellystä ja koulussa nolotti sen jälkeen. Ei kai vaimo saanu tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pikkujouluissa ole harrastanut, mutta muuta sutinaa on ollut riittämiin, varattujen ja vapaiden kanssa. Kotiin olen aina päätynyt yöksi, yksin.

Ei me siis olla sekstailtu mut kahtena edellisenä pikkujouluna ollaan juteltu ja kosketeltuki toisia niin et ei oo jääny epäselväksi et tunteita on. Nyt ootan taas innolla tän vuoden pikkujoulua.. Ja molemmat ollaan varattuja.

Lainaus:

Pikkujoulukausi alkaa.. Kohta taas tulee palstan täytettä kun epäillääm miehen pettäneen pikkujouluissa. Eli kysymys kuuluu oletko harrastanut seksiä (myös kähmimiset ym lasketaan) pikkujouluissa? Olitko/oliko mies/nainen vapaa vai parisuhtessa? Miten kävi?

Itse olin vapaa, mies varattu. Sain mieheltä suuseksiä, itse en antanut vastaavaa. Yhdyntää ei ollut. Seuraus oli lähes kolmen vuoden ihan suhde.

Ja lopulta irroitellut kimpusta varattuja ukkomiehiä.

Yksikin ehdotti suorin sanoin seksiä hänen luonaan. Hirveintä siinä oli se, että vaimonsa oli synnärillä!

En pettäisi miestäni, mutta pienen iloisen pikkujouluflirtin hyväksyn.

Valitettavan monet työkaverit suhaa pikkujouluissa keskenään. Harkitsen tänä vuonna firman kekkereiden skippaamista. Meno on joskus tosi hurjaa.

Elikäs melko kiltisti oon aina ollut. Harmitonta pikku flirttiä kyllä illan mittaan ollutaina ilmassa.

Tuhminta mitä oon tehnyt, oli edellis vuonna, kun tanssin hitaita varatun ukkomiehen kanssa. Mentiin poski poskea vasten useammankin kappaleen verran. No kaverihan lämpeni siinä tanssahdellessamme ja sillä kädet alkoi vaellella vaativasti. Lopulta veti mut lanteista ihan iholleen ja kyllähän mullakin alkoi pikkaisen vatsanpohjasta hyrrätä, kun kaveri tanssin varjolla hieroi ja hinkkasi etumustaan mua vasten ja selvästi vatsanpohjassani tunsin, mikä siellä odottais. Onneks mulla taas kerran järki voitti ja sen pidemmälle ei tuostakaan edetty, vaan melkoisessa huppelissa poistuin kiltisti kotiin valmiiksi lämenneenä omalle miehelleni.

Kerran paninkin pikkujouluissa, siitä tosin kyllä sukeutui parin vuoden suhde.

Nyt naimisissa olevana olen pussaillut ja kähminyt pikkujouluissa. Saman ihmisen kanssa olen kerran myös pannut, mutta en pikkujouluissa. Mitään suhdetta siitä ei ole tulossa.

Vierailija

N39 kirjoitti:
Perjantaista pikkujoulua muistelen.....2 panoa 15 vuotta nuoremman poitsun kanssa😯

Puuma iski? Miten päädyitte ja minne?

dfgdfg

Pikkujouluissa en ole saanut kuin kerran käsillä hyväilyä ravintolan pöydän alla.

Firman kesäjuhlissa sitten kyllä kerran tuli nasautettua työkaveria.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat