Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Kuinka moni sekstaillut pikkujouluissa?

Vierailija
19.10.2011 |

Pikkujoulukausi alkaa.. Kohta taas tulee palstan täytettä kun epäillääm miehen pettäneen pikkujouluissa. Eli kysymys kuuluu oletko harrastanut seksiä (myös kähmimiset ym lasketaan) pikkujouluissa? Olitko/oliko mies/nainen vapaa vai parisuhtessa? Miten kävi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päätynyt pikkujouluista kollegan kanssa sänkyyn. Ei mikään iso juttu, sillä molemmat olimme sinkkuja.

Varattuna ei ole ollut tarvetta hölmöillä, ei pikkujouluissa, eikä muutenkaan.

Vierailija
22/33 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kellään nyt viikonloppuna pikkujouluja? kuinka moni sai vierasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
24/33 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkujoulut meni saannin osalta ohi, olin liian kännissä. Tapasin kuitenkin naisen jonka kanssa on viestitelty ja ensi viikonloppuna menen käymään. Tietää että olen naimisissa...katsotaan kuis äijän käy M50+

Vierailija
25/33 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. Paras tapaus oli kun olin vuokrafirmassa töissä ja pääsin vieraan firman pikkujouluihin. Ottajia olisi ollut paljon, mutta valitsin vanhemman varatun miehen, joka oli opastanut minua tietokonesovelluksen käytössä.  Lähdimme pois puolen yön aikoihin hieman eri aikaan, mutta meillä oli sovittu tapaaminen taksitolpalla tarpeeksi kaukana juhlaravintolasta. Sieltä minun yksiööni Kallioon ja ette edes arvaa, miten hauskaa meillä oli aamuneljään asti. Mies oli selvästi puutteessa, sillä hän tuli kolme kertaa neljän tunnin sisällä. Tosin viimeinen kerta vaati minulta ratsastusta lopuksi ainakin vartin. Toki minäkin sain joka kerta, hän huolehti huomaavaisesti, että minä sain aina ensin. Minulla oli kierukka, joten muuta ehkäisyä ei tarvittu. Vertailimme toistemme seksihistoriaa viimeisen vuoden ajalta ensin. Siitä suhteemme jatkui kevään ajan parin viikon välein vaikka vaihdoinkin sieltä pois helmikuussa. Kesän aikana suhde hiipui, mutta hän muistaa minua yhä ystävänpäivänä isolla kukkalähetyksellä. Olen edelleen villi, vapaa ja haluttu sinkku.

Yhdessä olemme todenneet, ettemme hetkeäkään vaihtaisi pois.

Vierailija
26/33 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfgdfg kirjoitti:

Pikkujouluissa en ole saanut kuin kerran käsillä hyväilyä ravintolan pöydän alla.

Firman kesäjuhlissa sitten kyllä kerran tuli nasautettua työkaveria.

Itsekkö siirsit toisen käden jalkoväliin vai? Miten päädyittr juhlissa ja naitteko jossain ulkona piilossa :D?

Vierailija
27/33 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppua odotellen kirjoitti:

pikkujoulut meni saannin osalta ohi, olin liian kännissä. Tapasin kuitenkin naisen jonka kanssa on viestitelty ja ensi viikonloppuna menen käymään. Tietää että olen naimisissa...katsotaan kuis äijän käy M50+

Miten muuten toit ilmi naiselle että olet suhteessa ja miten hän siihen reagoi? Hankala kun tapaa mukavan naisen ja miettii että jättääkö se sittenkin kaikki hauskanpitoajatukset kun kuulee että on varattu

Vierailija
28/33 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein. Paras tapaus oli kun olin vuokrafirmassa töissä ja pääsin vieraan firman pikkujouluihin. Ottajia olisi ollut paljon, mutta valitsin vanhemman varatun miehen, joka oli opastanut minua tietokonesovelluksen käytössä.  Lähdimme pois puolen yön aikoihin hieman eri aikaan, mutta meillä oli sovittu tapaaminen taksitolpalla tarpeeksi kaukana juhlaravintolasta. Sieltä minun yksiööni Kallioon ja ette edes arvaa, miten hauskaa meillä oli aamuneljään asti. Mies oli selvästi puutteessa, sillä hän tuli kolme kertaa neljän tunnin sisällä. Tosin viimeinen kerta vaati minulta ratsastusta lopuksi ainakin vartin. Toki minäkin sain joka kerta, hän huolehti huomaavaisesti, että minä sain aina ensin. Minulla oli kierukka, joten muuta ehkäisyä ei tarvittu. Vertailimme toistemme seksihistoriaa viimeisen vuoden ajalta ensin. Siitä suhteemme jatkui kevään ajan parin viikon välein vaikka vaihdoinkin sieltä pois helmikuussa. Kesän aikana suhde hiipui, mutta hän muistaa minua yhä ystävänpäivänä isolla kukkalähetyksellä. Olen edelleen villi, vapaa ja haluttu sinkku.

Yhdessä olemme todenneet, ettemme hetkeäkään vaihtaisi pois.

Miten usein muuten naiset hyväksyy lähteä varatun miehen kanssa panemaan ja ketä se ei haittaa? Itse kun kertonut olevani suhteessa niin viimeksi loppui sen toisen naisen kanssa samantien yhteydenpito

Vierailija
29/33 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole harrastanut. Pikkujouluissa seurailin sivusilmällä kun pareja alkoi muodostua iltaa kohden ja välillä aina poistuivat paikalta hetkeksi. Illan mittaan kävin pariin otteeseen työhuoneessani ja muutamista huoneista kuului sellaista ääntelyä ettei jäänyt epäilyille sijaa. Varatut taisivat olla aktiivisimmin liikkeellä.. 

Vierailija
30/33 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viikonloppua odotellen kirjoitti:

Miten muuten toit ilmi naiselle että olet suhteessa ja miten hän siihen reagoi? Hankala kun tapaa mukavan naisen ja miettii että jättääkö se sittenkin kaikki hauskanpitoajatukset kun kuulee että on varattu

Tekstailtiin ja kerroin hänelle, että vähän mietityttää kun olen naimisissa, vastasi että ei haittaa jos ei mkinua...

Vierailija
31/33 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa kaikki ovat yleensä aika jurrissa, kuka enemmän, kuka vähemmän.

Pussailua joskus tainnut olla. Huulipunatahroja hankala selittää aamulla, kun eihän sitä naamaa pese kun vaan rojahtaa johonkin nukkumaan kotiin tullessa.

Vierailija
32/33 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikkujouluissa ole harrastanut, mutta muuta sutinaa on ollut riittämiin, varattujen ja vapaiden kanssa. Kotiin olen aina päätynyt yöksi, yksin.

eli vähän on suikkaria tarjoiltu puolin ja toisin ??

Vierailija
33/33 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan. Olen nainen ja parisuhteessa. Ja vaikka en olisi, ei se muuttaisi asiaa, en halua sekaantua työkavereihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi