Ja taas tänään saa odotella, tuleeko kaveri kylään vain ei. :-/
Minulla on kaveri, joka on innoissaan tulossa kylään, eikä koskaan tule. Sovitaan siis, että hän tulee vaikka tiistaina kello kaksi, eikä häntä koskaan näy eikä ilmoita mitään. Tämä tapahtuu joka kerta. Olen siis vuosia sumplinut kyläilyt niin, että me menene heille kylään, ei toisinpäin.
No nyt menin sitten haksahtamaan, ja hän on tulossa meille kylään. Harmittaa niin hirveästi oma mokailu - aivan varmasti saamme odotella häntä taas iltapäivällä, eikä häntä näy eikä kuulu. Oiskohan törkeää ehdottaa, että me tulisimme tälläkin kerralla hänen luokseen? Tympeää kun ei voi minnekään mennä, jos sitten ihme tapahtuisi ja hän ilmaantuisikin.
PS; tällä kaverillamme on siis vakavia keskittymishäiriöitä ja hän unohtelee asioita valtavasti ja itsekin kärsii niistä.
Kommentit (4)
Jos hänellä kerran on ihan oikea ongelma jonka hän itsekin tiedostaa ja josta hän kärsii, etkö voi auttaa häntä muistuttamalla? Ei kai tuollaisesta tarvi vaieta ja mököttää.
sen takia on varmasti annettava jotain anteeksi. Mutta tällaisia ihmisiä on ihan terveitäkin. Mulla on kaveri (jolla ei mitään diagnosoitua häiriötä), joka ei koskaan halua sopia mitään etukäteen. Siis jos sovitaan, että nähdään lauantaina klo 14 niin aina on vähän sellainen kuitenkin, että katotaan, jaksetaanko lähteä. Jos laitan tekstiviestin, niin vastaa siihen viikon päästä. Siksi en koskaan voi laittaa viestiä, tavattaisiinko maanantaina, koska sitten joudun tavallaan pitämään sitä päivää varattuna, mutta hän ei voi vastata mitään.
Nytkin olen harkinnut vanhan porukan kutsumista koolle meidän mökille, olisi kiva mennä sinne yhdeksi yöksi. En vaan tiedä, viitsinkö alkaa järkkäillä mitään, koska kaverista ei koskaan tiedä, tuleeko vai ei ja harmittaa, jos järkkään lapsen hoidot ja muut turhaan ja kaikki peruuntuu viime tipassa.
olen soitellut perään, lähetellyt muistutustekstareita jne. Ei niistä ole ikinä ollut mitään hyötyä, eikä hän vastaa puheluihin eikä tekstareihin. Ollaan tunnettu 20 vuotta, joten on tässä yritetty kaikenlaista. :) Ei oltais enää kavereita, jollen pitäisi hänestä niin kovasti.
ap.
No eikö sille voisi soittaa vaikka kahdelta ja kysyä, onko tulossa?