Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Työkaverini on kännissä töissä!

Vierailija
19.10.2011 |

Mitä mä teen!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme oli tämän aloituksen tarkoitus jos sulla ei ole aikomustakaan ilmoittaa esimiehelle?!

Provo.

Vierailija
22/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.. läksiäiset ja kakkukahvit.. Mikä ihme oli tämän aloituksen tarkoitus jos sulla ei ole aikomustakaan ilmoittaa esimiehelle?!

Provo.

No oliskin provo, mut ei oo :(

Kunhan vaan ahdistustani tilanteeseen teidän kanssa jaan. Karmeeta olla töissä, kun toinen on ihan sekaisin tuossa vieressä. :( Tottakai menen esimiehen luo, jos tilanne tästä pahenee. Nyt pähkäilen sen kanssa, että mitkä on seuraukset jos en mene, ja mitkä on seuraukset, jos menen.

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet hilluu kännissä ja toiset roikkuu aaveellä. Mä todella toivon ettei oo mikään sairaala tai hoitolaitos.

Vierailija
24/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet hilluu kännissä ja toiset roikkuu aaveellä. Mä todella toivon ettei oo mikään sairaala tai hoitolaitos.

Ihana työpaikka ja -porukka.. NOT.

Vierailija
25/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva työpaikka teillä yhdet hilluu kännissä ja toiset roikkuu aaveellä. Mä todella toivon ettei oo mikään sairaala tai hoitolaitos.

Kiitos tuestasi tässä tilanteessa! Moraalisaarnaa olinkin vailla.

Vierailija
26/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä moraaliton ap, jos et mene esimiehen luo ja kerro. Olet siis itsekin samanlainen kuin tuo humalainen, kätket ja salaat ja toimit epäeettisesti.

Tiedänpä, että eräällä koululla oli ekaluokan OPETTAJA jatkuvasti kännissä. Oli erillisessä siivessä ja piti kossupulloa kaapissa, otti naukkuja pitkin päivää. Ystäväni huomasi tämän kun joutui jostain syystä käymään luokassa. Siellä ei nimittäin moni päivän aikana käynyt ainakaan yllättäen.

No mitä teki ystäväni (oli tuon kännääjän kollega)? Ei mitään. Antoi kännätä kun ei KEHDANNUT käräyttää kollegaa. Opettaja teki sitten kännissä myöhemmin virheen ja jäi kiinni muille kuin koulun henkilökunnalle. Olipa nolo ja ikävä juttu sille työyhteisölle!

Ja numero 11, sinulle sanoisin että olet halveksittavan idioottimainen ihminen. Että siis saa mennä pitkäksi ja olla silloin tällöin kännissä töissä? Tyhmä olet ja sellaisena todennäköisesti pysytkin, kaltaisiasi on paljon joten ei tarvitse tuntea olevansa erilainen. Mutta teidän vuoksi Suomi on niin alkoholisoitunut, joka toinen kännää ja kohta ollaan kännissä töissäkin. Eihän se mitään, jos menee vähän "pitkäksi" joskus... Eikä sekään mitään jos vähän alkoholisoituu. Eikä sekään vielä mitään, vaikka koko työyhteisö kärsii, salaa ja ihmettelee.

Hyi hitto miten oksettava tämä suomalainen juomiskulttuurin ihannointi on.

Vierailija
27/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva työpaikka teillä yhdet hilluu kännissä ja toiset roikkuu aaveellä. Mä todella toivon ettei oo mikään sairaala tai hoitolaitos.

Kiitos tuestasi tässä tilanteessa! Moraalisaarnaa olinkin vailla.

Painu töihin siitä täältä lässyttämästä.

Vierailija
28/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tämä oli ihan arkista työelämässä. Missä vaihessa mennyt tälläiseksi nipottamiseksi. t. raksamies.

Vierailija
29/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä puhallutetaan vähintään kerta viikkoon ja joka kerta 1-2 puhaltaa niin, että viisari värähtää. Ja potkuthan siitä seuraa.

En usko, että mulla on mitenkään poikkeuksellinen työpaikka.

Vierailija
30/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain kuitenkin sattuu ja sä olet tietoinen tuosta humalatilasta, etkä ole kertonut asiasta esimiehelles, niin myös sä voit olla lirissä.

Vierailija
31/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpisteellä, kun naapurilla ei taida olla kaikki ihan kohdallaan. Sitten saa esimies tehdä tilanne arvion ja ottaa vastuun tilanteesta.

Vierailija
32/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kakut ja lahjat niin tärkeitä?

Anna oma kaappipullos hälle...

Nämä on hänen viimeisiä työpäiviä, ei tässä enää mitkään interventiot ja hoitoonohjaukset oikein tule kyseeseen. Jos menen kertomaan esimiehelle, tämä henkilö varmaan lähetetäänt tältä päivältä kotiin, mutta ei hän sitten varmaan tule enää loppuviikostakaan tänne. Jäisi läksiäslahjat ja kakkukahvit välistä. Ja siis ihmishenkiä ei ole vaarassa, älkää huoliko! (mitä nyt mun henkinen hyvinvointi :D ) t:ap

Vierailija
33/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuvuorosssa taatusti monta humalaista/krapulassa. Eilen tuli tieto töiden loppumisesta lähiaikoina eikä moni ihan kuivin suin sen jälkeen. Todennäköisesti iltavuorossakin krapulaisia on...

Vierailija
34/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sit kyselet??

Onko ne kakut ja lahjat niin tärkeitä?

Anna oma kaappipullos hälle...

No ihminen tämä känniläinenkin on, ihan hyvä työkaveri tähän asti, enkä haluaisi häntä ikävissä merkeissä hyvästellä.

Ai mitä kyselen? No en ole ikinä ollut tilanteessa, missä työkaveri on kännissä töissä. Ahdistaa.

Jaa minä kaappijuoppo? Miten av:lla aina saadaankin kaikki asiat käännettyä päälaelleen...

-ap

Vierailija
35/36 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tämä oli ihan arkista työelämässä. Missä vaihessa mennyt tälläiseksi nipottamiseksi. t. raksamies.

Vierailija
36/36 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOITA HETI 112

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän