Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärifantasiaako??

Vierailija
18.10.2011 |

Mulla on varmaan joku salainen lääkärifantasia... Olen käynyt saman lääkärin pakeilla pari kymmentä vuotta,ja musta AINA tuntuu, että on muka jotain sähköä... ja olen kyllä käynyt muittenkin lekurien luona, varmaan enemmän kuin tämän, mutta ei tunnu muulta kuin lääkärissä käynniltä silloin...

Muistan kun jo kauan sitten gynetutkimuksen aikana heitettiin kaiken maailman juttua, ja ollaan usein juteltu niitä näitä. Mies on aina tullut tutkiessa kurkkua, silmiä tms. tuolin kans jalkojeni väliin istumaan, ja samalla katsoo aina hymyillen tiiviisti silmiin, ihan kuin haluiskin saada häkeltymään. Tutkimukset tekee kuin silittäis samalla... äh, vaikee selittää...

Tänään kävin vastaanotolla pitkästä aikaa, ja taas sama juttu... ja siveli sormella kasvoja ja huulien reunaa silmiin tuijotellen. Ja jossain vaiheessa sanoi mulle juttelun lomassa, että sinähän et koskaan olekaan ollut mikään keskivertokansalainen...

Tunnetaan sen verran siviilissäkin, että joskus vaihdetaan muutama sana, mut pitäsköhän seuraavaks vaikka suudella moin sijaan ;) Varmaan jo arvasitte, että pidän miestä puoleensavetävänä... ja että mulla taitaa olla turhan vilkas mielikuvitus...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihoa silittäisi, kysyn vaan? Oletko pitkäaikaissairas?

Vierailija
2/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihoa silittäisi, kysyn vaan? Oletko pitkäaikaissairas?

Viimeeksi olen ollut lääkärissä pakollisia raskausjuttuja lukuunottamatta varmaan puoltoista vuotta sitten... poskiontelot tsekkasi, ja sitä minänkin taas ihmettelin, että miksi silitteli... tekee sen niin, että varmaan just kaikki sanos, että joo se teki tutkimusta. Joo-o, mutta kun itse sen jotenkin huomaa, että siinä on muutakin. En vaan tiedä, että kiusaako vähän piruillessaan, vai tarkottaako ihan jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa ja hävettää, vaikken tiedäkään onko syytä =/

Vierailija
4/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: ap

Vierailija
5/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa ja hävettää, vaikken tiedäkään onko syytä =/

Tai sitten oot silittelevä lääkäri ;)

Vierailija
6/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyin gynetutkimuksen yhteydessä, että onko hankalaa kun pitää tutkia värkkejä ja rintoja solkenaan, et rupeeko puuduttamaan joskus, niin vastasi että, ei rupee, vaan mieluumminkin niin päin, et joskus on sanottava itselleen, että tää on nyt potilas tämä ei oo nainen...

Tuohon aikaan siis täällä pienemmillä paikkakunnilla yleislääkärit hoiti melkein kaikki normijutut, ja omalääkärisysteemissä sama lekuri tuntee vuosikymmenten ajalta... me tunnetaan kyllä muistakin kuvioista siis...

Vierailija
7/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistelu. Sinä voit kokea tuon kiihottavana, mutta välttämättä muut hänen potilaansa eivät. Anna mä arvaan, lääkäri on kuitenkin naimisissa ja hänellä on lapsiakin? Justiinsa. Ja niin olet sinäkin?

Tollastahan se on. Ihminen joka tekee työtä, jossa väärinkäyttää asemaansa toimii just noin. Huomiota herättämättä. Niin ettei uhri oikeastaan tiedä tapahtuiko jotain vai eikö sittenkään... Ja oliko kuitenkin kyse siitä että uhri suorastaan halusi että näin tapahtuisi....

Tässä sulle siis vähän mietittävää.

Vierailija
8/10 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut keski-ikäinen mamma... kun on typeriä fantasioita niistä lääkäreistä, joiden luona oon viime aikoina käynyt. Koskaan ennen ei ole ollut. Viimeksi neurologi noin vuosi sitten ja nyt hammaslääkäri. Kumpikin on häkellyttänyt omalla tavallaan. Ensimmäinen laittoi minulle tutkimuksen päätteeksi sukat jalkaan. MIKSI? Osaan ihan hyvin itsekin laittaa. Oli todella outoa, ja jäi mieleen. Ja jälkimmäinen on ollut tosi huumorintajuinen, ja olen vitsaillut takaisin, vaikka normaalisti olen tympeä tosikko.

En enää tajua itseäni, jokin on vintissä vialla, kun en osaa suhtautua normaalisti tällaisiin asioihin. Yäh.

Vierailija
9/10 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää älystä ja lääkäri sattuu olemaan myös omaa tyyppiä, niin kyllähän se saattaa vaikutuksen tehdä. Mutta tapaavat tosiaan x potilasta vuodessa ja tekevät vain työtään. Muistakaa, että jos itse vaikutuitte, niin moni muukin vaikuttuu. Mikä saattaa jopa sapettaa lääkäriä, kenties.

Vierailija
10/10 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää älystä ja lääkäri sattuu olemaan myös omaa tyyppiä, niin kyllähän se saattaa vaikutuksen tehdä. Mutta tapaavat tosiaan x potilasta vuodessa ja tekevät vain työtään. Muistakaa, että jos itse vaikutuitte, niin moni muukin vaikuttuu. Mikä saattaa jopa sapettaa lääkäriä, kenties.

No en minä sentään epäasiallinen ole ollut, tai mitenkään erityisesti pyrkinyt tuomaan esille hölmöä vaikuttumistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi