Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten joku voi luulla et jehovat on kristittyjä???

Vierailija
18.10.2011 |

lahko se on, ihan oma juttunsa. ei kristittyjä, vaikka onkin jotain samoja. pääasiassa aivan hulluja.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI VI**U Painu Jehova siitä saarnaamaan omalle väellesi ensin. Siellä "rakkaudellisessa" seurakunnassasi tapahtuu NIIN paljon pahaa jota vaan peitellään kun eihän uskonveljeä/sisarta voi käräyttää kun Jehovan todistajien maine menee. Terveisin: Seksuaalista hyväksikäyttöä seurakunnassa kokenut onneksi EX-jäsen

veikkanpa että et tee sitä.. ressukka.

ap

Rikosilmoitus olisi tosiaan pitänyt tehdä heti kun asia tapahtui mutta olin silloin alaikäinen enkä todellakaan tiennyt että niinkin voisi toimia. VIhaiseksi tekee sekin ettei edes omat vanhemmat asiaan puuttuneet, lahkon aivopesun alaisena asia painettiin villaisella.

Vierailija
22/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös housuja jos huvittaa, ja farkkukankaisia hameita ei ole todellakaan kielletty. Senhän sinä Valehtelija tiedät. Ihme kun et väitä ettei syntympäiviä mainita Raamatussa ollenkaan.

Vai että valehtelijaksi alat nimittelemään .. ;) Tyypillistä Jehovantodistajan käytöstä: Kun joku on erimieltä, syytetään luopioksi, valehtelijaks tms..

Olen itse ollut Vallilan seurakunnan kokouksessa jossa nimeltämainitsematon Beteliläinen "veli" kielsi farkkukankaiseten hameiden käytön "sisarilta" niin kokouksissa kuin ovelta ovelle todistelussa. Perusteli tämän Raamatulla. Aika törkeää väittää minua valehtelijaksi, kun olen itse ollut kuulemassa tämän.. Housuja ei todellakaan hyväksytä naisen asuksi kokouksiin/ ovelta ovelle todisteluun. Toisaalta, ettepä te Jehovantodistaja raukat osaa muuta kuin hyökätä, kun ette muuta enää keksi/osaa.

Mutta, kerro nyt ihmeessä miten sinä perustelet sen että syntymäpäivien vietto kielto on suoraan Raamatusta?

t- 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista tietää että te kaikki Jehovan vastustajat tulette kuolemaan (toivottavasti tuskallisesti) Harmagedonissa.

Ja niin tulee tuhoutumaan myös lapsenne Jehovan tahdon mukaisesti, eikä kukaan muu kuin tosiuskova jehovatodistaja pääse paratiisiin.

Katsotaan sitten Harmagedonissa miten se suu pannaan. Sitten se onkin jo liian myöhäistä. HAHAHA!!

Vierailija
24/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että alkaa Jehovan todistaja-kirjoittelijalta loppua argumentit eikä Puhu Perustellen-kirja osaa näihin antaa vastausta :)

Vierailija
25/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tuli paha mieli puolestasi, ihan hirveetä että oma perhe hylkää jos uskaltaa erota Jt.sta. Taitaa olla monissa lahkoissa sama juttu, ja on kokemusta eräästä kristillisestä seurakunnasta johon siskoni liittyi, että alkuaikoina häntä ei päästetty käymään vanhempieni luona ilman "esiliinaa" koska pelkäsivät että vanhemmat saisivat hänet luopumaan seurakunnasta.... Hieman epäilyttävää toimintaa, ja kun olen itsekin siellä kokouksissa muutamia kertoja käynyt, niin aivopesuahan se osittain on. Sinänsä uskon että suurin osa niistä ihmisistä on aidosti ja pyytettömästi uskovia, mutta silti ällöttää että suuret johtajat vetävät rahaa USAssa minkä kerkeävät ja asuvat hulppeissa lukaaleissaan.....

Vierailija
26/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yksi ihminen uskoo harhaan sanotaan häntä hulluksi mutta kun monta ihmistä uskoo harhaan sanotaan sitä uskonnoksi

Vierailija
27/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista tietää että te kaikki Jehovan vastustajat tulette kuolemaan (toivottavasti tuskallisesti) Harmagedonissa.

Ja niin tulee tuhoutumaan myös lapsenne Jehovan tahdon mukaisesti, eikä kukaan muu kuin tosiuskova jehovatodistaja pääse paratiisiin.

Katsotaan sitten Harmagedonissa miten se suu pannaan. Sitten se onkin jo liian myöhäistä. HAHAHA!!

Ja tässä näemme sitä tyypillistä empatiaa jota Jehovan todistajat osoittavat :)))))))))))

Vierailija
28/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko silti kysyä että oliko Pehkonen? :)

Vierailija
29/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko silti kysyä että oliko Pehkonen? :)

oli!!!!!!! Mistä arvasit ;)

Vierailija
30/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän oli yhden jehovantodistaja-vauvan vanhemmat miettineet nimetessään lapsensa Kristianiksi?

Siis Kristian - Christian - kristitty! Tämä mua on aina vähän hymyilyttänyt. Vai olenko aivan hakoteillä ja he ovatkin kristittyjä?

Vierailija
31/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vaikea kun Vallilassa joskus on tullut käytyä.

Vierailija
32/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vaikea kun Vallilassa joskus on tullut käytyä.

eräänkin omalaatuisen säännöksen joita tämä puolihullu Pehkonen lavalta saarnasi, eikä kukaan puuttunut siihen että kaveri keksi omia sääntöjä... :(

Vierailija
33/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei Pehkonen on Beetelistä vanhin ja kaikkee..

Meidän aikana Pehkosta kutsuttiin nuorten keskuudessa lempinimellä Natsi :)

Vierailija
34/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän oli yhden jehovantodistaja-vauvan vanhemmat miettineet nimetessään lapsensa Kristianiksi? Siis Kristian - Christian - kristitty! Tämä mua on aina vähän hymyilyttänyt. Vai olenko aivan hakoteillä ja he ovatkin kristittyjä?

muut eivät opeta oikein, vaan väittävät, että jumala, jeesus ja pyhähenkikin ovat yksi ja sama

näin ei tietenkään ole

jeesus on poika jumala on isä, pyhähenki on jumalan vaikuttava voima .

Vierailija
35/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei Pehkonen on Beetelistä vanhin ja kaikkee.. Meidän aikana Pehkosta kutsuttiin nuorten keskuudessa lempinimellä Natsi :)

se ainakin on. Sen vaimo oli aina ihan super hienosti laitettu, meikit vimosen päälle, vaatteet suoraan 80-luvun jenkkilästä ja alistunut hymy kasvoilla..

Jos kerran vallilan porukoita tunnet, niin muistatko Joden? Olin ihan toivottoman rakastunut siihen joskus... :D

Vierailija
36/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista tietää että te kaikki Jehovan vastustajat tulette kuolemaan (toivottavasti tuskallisesti) Harmagedonissa. Ja niin tulee tuhoutumaan myös lapsenne Jehovan tahdon mukaisesti, eikä kukaan muu kuin tosiuskova jehovatodistaja pääse paratiisiin. Katsotaan sitten Harmagedonissa miten se suu pannaan. Sitten se onkin jo liian myöhäistä. HAHAHA!!

Ja tässä näemme sitä tyypillistä empatiaa jota Jehovan todistajat osoittavat :)))))))))))

yksikään oikea JEHOVANTODISTAJA ei koskaan kirjoittaisi mihinkään noin rumasti !!!

ei koskaan!

kaikilla on halu, että kaikki ihmiset oppisivat tuntemaan totuuden ja saisivat ikuisen elämän.

yksikään todistaja ei halua yhdenkään ihmisen kärsivän !!

eli joku provo tuossa kirjoittelee

Vierailija
37/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä oville ei ole sopivaa laittaa risaa farkkuhametta taikka minaria, mutta kokouksiin saa kyllä laittaa mitä huvittaa.

Minä kyllä en ole itse JT. sen jo kerran snaoin että pysytäänpä totudessa, vaikka se valhtelu lieneekin teille luontaisempaa.

MUTTA voi olla että kuolen Harmageddonissa (aika kornia kristitylle toivoa toisen kuolemaa) nin valehtelijaksi minusta ei ole.

olinko 17?

Vierailija
38/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varokaa.. teidät on helppo jäljittää.

17.

Vierailija
39/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.

Vierailija
40/53 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tunsin Joden. laitatko vaikka nimikirjaimet niin sit tiedän varmaksi. On jo jokunen vuosi siitä kun oli tuossa mukana niin alkaa muisti pätkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi