miten joku voi luulla et jehovat on kristittyjä???
lahko se on, ihan oma juttunsa. ei kristittyjä, vaikka onkin jotain samoja. pääasiassa aivan hulluja.
Kommentit (53)
Voi olla että tunsin Joden. laitatko vaikka nimikirjaimet niin sit tiedän varmaksi. On jo jokunen vuosi siitä kun oli tuossa mukana niin alkaa muisti pätkiä.
on J. L.
Jos joku haluaa minut "jäljittää", niin be my quest.
ei yksittäisistä ihmisistä.
tärkeintä on uskoa ja luottaa jumalaan ja tehdä hänen tahtonsa, ei kenenkään yksittäisen ihmisen tahtoa.
raamattu on ohje kaikkeen, lukekaa sitä
kuten te nyt teette täällä. Minäkin voin nostaa syytteen ja tehdä ilmiannon.
Olette vastuussa.
kun sanon että "Könönen on idiootti"
Sinä teet ilmiannon? Syytettä et valitettavasti voi sinäkään kaikessa suuruudenhulluudessasi tehdä, vaan siitä päättää syyttäjä (sorry jos pudotan sut maanpinnalle..)
jos ihminen mainitaan nimellä ja häntä herjataan
kuten te nyt teette täällä. Minäkin voin nostaa syytteen ja tehdä ilmiannon.
Olette vastuussa.
No teeppä se! Ei kiinnosta nuo sun uhkaukset. Tämä on aivan normaali keskustelu ja minulla on oikeus omiin mielipiteisiini.
jos ihminen mainitaan nimellä ja häntä herjataan kuten te nyt teette täällä. Minäkin voin nostaa syytteen ja tehdä ilmiannon. Olette vastuussa.
No teeppä se! Ei kiinnosta nuo sun uhkaukset. Tämä on aivan normaali keskustelu ja minulla on oikeus omiin mielipiteisiini.
Jehovan riehua täällä ja uhkailla, ei se raukka taida muuhun pystyä. Päteköön nyt ja nostelkoon niitä syytteitään jos tekee onnelliseksi.
helppoa, kun on nimikirjaimetkin. Kerron sitten täällä nimeltä mainiten mitä teistä ajattelen. :D
19.
helppoa, kun on nimikirjaimetkin. Kerron sitten täällä nimeltä mainiten mitä teistä ajattelen. :D 19.
nimikirjaimet sä kuvittelet että sulla on??
Luepa vähän tarkemmin kenen nimikirjaimet siinä yhdessä viestissä on ja lopeta toi älytön uhkailu :D
Oot kyllä sorry nyt vaan vähän jo naurettavan epätoivoinen tuossa uhkailussa ja jehovien puolustelussa.
helppoa, kun on nimikirjaimetkin. Kerron sitten täällä nimeltä mainiten mitä teistä ajattelen. :D
19.
Hävisit, ei tuo uhoaminen enää auta ;)))))))))))))))
Itse muuten pitäisin huolestuttavampana tässä keskutelussa esitettyä toivetta että kaikki kuolee tuskallisen kuoleman harmagedonissa :)))
helppoa, kun on nimikirjaimetkin. Kerron sitten täällä nimeltä mainiten mitä teistä ajattelen. :D 19.
Hävisit, ei tuo uhoaminen enää auta ;))))))))))))))) Itse muuten pitäisin huolestuttavampana tässä keskutelussa esitettyä toivetta että kaikki kuolee tuskallisen kuoleman harmagedonissa :)))
valitettavan tyypillinen esimerkki mitä jehovan todistajat ajattelevat. Saavat kicksejä siitä kun miettivät että muut tulee kuolemaan. Ajatelkaa, miten jotkut voi iloita siitä että miljoonia lapsia tullaan tappamaan?? (Siis näinhän ne opettaa).
19.
Hävisit, ei tuo uhoaminen enää auta ;)))))))))))))))
Itse muuten pitäisin huolestuttavampana tässä keskutelussa esitettyä toivetta että kaikki kuolee tuskallisen kuoleman harmagedonissa :)))
todellinen kristitty ei toivo lähimmäiselleen pahaa.
Voi olla että tunsin Joden. laitatko vaikka nimikirjaimet niin sit tiedän varmaksi. On jo jokunen vuosi siitä kun oli tuossa mukana niin alkaa muisti pätkiä.
on J. L.
Jos joku haluaa minut "jäljittää", niin be my quest.
Mun piti hetki miettiä mut sit välähti. Joo, tunsin. Eiks se mennyt jonnekin palvelijoiden valmennuskouluun tai johonkin sellaseen?
"Panettelette" mitä?
Siis tässä vaan on keskustelua ihmisten tekemisistä ja sanomisista, ei sen kummempaa. Ihan sama vaikka jäljitettäisiin, mitä sitten?
Kuulostaa niin Jehovantodistajamaiselta taas.