Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä teistä kuulostaa nämä joululahjamäärät lapsille?

Vierailija
17.10.2011 |

Joo, olen ajoissa :D

4-vuotiaalle

* furreal lelukoira ( tekee temppuja :D)

* autot legopaketti, keskikokoinen

* kirja

* muistipeli

* barbie

8-vuotiaalle

* 2 dvd tuotantokautta

* star wars legopaketti (ovh 63 eli keskikokoinen)

* lego technic superauto (ovh 99 eli iso?)

* kirja

* 2 lautapeliä

Yhteiseksi 2 dvd:tä. Eivät saa pitkin vuotta leluja.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siitä, mitä ja minkä verran saavat muilta. Mutta muuten vähän niukan oloista, etenkin jos eivät saa muulloin leluja, niin miettisin onko virikeköyhää.

Hmm..nyt kun mietin niin karkeasti laittaen ( en jaksa kaikkea miettiä) nuoremmalla on nukkekoti, leikkikeittiö, junarata, legoja, ehkä 5 vauvanukkea tms, niille kasa vaatteita ja tavaraa, kirjoja, lautapelejä..+ pienempi sälä.

Isommalla taas pikkulegoja melkoinen kasa, kirjoja, pikkuautoja, autorata, pleikkari ja pelejä ja jotain pienempiä juttuja joiden nimiä en muista :D En usko että on virikeköyhää!

Vierailija
42/49 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok määrä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut tapana itse ostaa lapsille vain 1 lahja/nenä+jotain yhteistä koko perheelle, koska saavat isovanhemmilta ja kummeilta järjettömät määrät kaikkea (minusta ihan liikaa...). Niissä mummien paketeissa on kyllä sitten lelujen lisäksi sukkia, lakanoita tms.

Itse ostetaan siis jokaiselle joku tosi toivottu isompi juttu. Yritän kyllä kovasti etukäteen kertoa isovanhemmille mitä lapsi oikeasti tarvitsee, muuten tulee älytöntä krääsää..

Tänä vuonna esikoinen saa meiltä uuden cd-soittimen, keskimmäinen nukkekodin ja nuorin ?? ei 1-vuotias vielä mitään tarvitse, vaikea keksiä :)

Vierailija
44/49 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole lahjalistoja, vaan ostan lapsille mieluisia lahjoja pitkin vuotta kirppiksiltä. juuri silloin kun muut varautuvat "joulun lahjatulvaan" ja myyvät lasten vanhat legot kirppiksillä, minä ostan niitä säkkitolkulla. niistä on ollut iloa monena vuonna, ja legot on jatkuvasti käytössä alakouluikäisillä.

Vierailija
45/49 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taidan olla "epänormaali" koska kyllä meidän perheen lapset saavat kumpikin n. 20-25 pakettia. Muutaman kalliin, viime vuonna lumilauta, side + monot ( n. 500 € / kpl) ja sitten vanhemmalle kirjoja, dvd:tä, vaatteita (esim. useampi vaatekokonaisuus) ja isovanhemmilta parin sadan lahjakortti. Nuoremmalle ostamme myös sman arvoiset lahjat mutta hänelle ostamme myös leluja

Vierailija
46/49 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taidan olla "epänormaali" koska kyllä meidän perheen lapset saavat kumpikin n. 20-25 pakettia. Muutaman kalliin, viime vuonna lumilauta, side + monot ( n. 500 € / kpl) ja sitten vanhemmalle kirjoja, dvd:tä, vaatteita (esim. useampi vaatekokonaisuus) ja isovanhemmilta parin sadan lahjakortti. Nuoremmalle ostamme myös sman arvoiset lahjat mutta hänelle ostamme myös leluja

Vierailija
47/49 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset saavat yhden lahjan/lapsi meiltä vanhemmilta. Vielä ei olla päätetty mitä hankitaan, mutta jos on jotain kalliimpaa niin voi olla että isovanhemmat osallistuvat siihen. Yleensä mummoilta tulee silti paketti tai pari.

Meillä on niin paljon leluja että ei ole mitään järkeä hankkia kymmentä lahjaa tms. Tila ei vaan riitä.

Vierailija
48/49 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä oletko sä epänormaali vai normaali (:D) mutta mainitsin jo että meille ei paketteihin mene harrastusvälineitä eikä vaatteita. Ne on ns. pakollisia muutenkin eikä lahjoja. Toki meilläkin pakettien määrä kasvaisi reilusti jos paketoisin vaatteet, harrastusvälineet ja vaikka piirrustusvälineetkin mutta näin emme tee. Tiedostan kyllä sen että me pyrimme siihen ettei tavaraa hillittömästi olisi. Olen aika tyytyväinen lasten tavaramäärään ja tuntuukin että kavereiden luona sitä sälää on ihan järkyttävästi. Mutta ei noilta tosiaan leluja puutu, niitä vaan ostetaan "tarpeen" mukaan ja myös kierrätetään ahkerasti =)

Ja minä ostaisin mielelläni käytettyjä tavaroita! Olen etsinyt legoja kohtuuhintaan mutta ei niitä näytä olevan. Huutonetissäkin kaukana /kalliita koska ulkomailta saa tilattua edullisesti =) Ja itse asiassa nuo dvd-paketit on huuto.netistä käytettynä.

Vierailija
49/49 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö kirjojakaan, lasketko ne leluiksi? Pitäisikö joululahjojen riittää koko vuodeksi? En ymmärrä...

Jos saa yhden barbin jouluna, niin miten sillä leikitään? Onko muita barbeja, saako edes barbivaatteita ja - varusteita muina aikoina?

Jos olisin ap, ostaisin kirjoja, jonkun lautapelin ja dvd-pakkauksia myös muulloin. Mutta muuten lahjalistasi vaikuttaa oikein kivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme