Voiko terapiaa varten pyydetyn b-lausunnon vielä perua jos ei haluakaan
terapiaan ja tahtoo säästää 30€? Lekuri meinasi tänään että tekee lausunnon, mutta tulin siihen tulokseen että se on turha, ei kiinnosta terapiat.
Ehtiiköhän lausuntoasian vielä laittaa jäihin?
Kommentit (7)
lekurin sihteerikölle etten halua sitä terapiaa enkä lausuntoa.
Miksi sä et halua terapiaan? Eikö sulle lupailtu maksaa kaikki? Eli ei omaa osuutta?
Mä muistan kun jokunen kuukausi sitten marisit, että et halua terapiaan, koska se maksaa.
kun psykiatri ei kuulostanut ollenkaan toiveikkaalta että vammaistukea saisin. Kela maksaa mulle jo nyt työeläkkeen lisäksi kuntoutustukena 291€, niin tuskin rahahanat enää enempää aukeaa.
Säästän 30€ eikä kelan virkailijan tai psykiatrin tartte suotta vaivautua.
Enkä usko terapian mitään auttavan, se loppuu kumminkin vittumaisesti just kun on päästy asian ytimeen, parempi antaa asioiden olla penkomatta.
Saan sillä 30€:llä vaikka oman joulun laitettua ellen hankkiudu jouluksi laitokseen.
pyyhkiä sillä 30€:llä perseeni ja heittää se hukkaan turhan b-lausunnon muodossa. En usko sekunttiakaan, että vammaistuki irtoias, koska mulla on tavoitteena pysyvä eläke, ei töihin paluu, niin minuun ei kannata terapiarahoja sijoittaa.
Ja kun äitiäänkään ei tappaa voi ja isä ehti jo kuolla, niin terapia on rahanhaaskausta.
meillä kun takuuvarmasti on vain tämä yksi elämä. Miksi luovut siitä noin?
heti lausuntojen tekoon, joten kannattaa soittaa huomenna