Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näitä ihmiset katuvat kuolinvuoteella

Vierailija
17.10.2011 |

1. Toivon, että minulla olisi ollut rohkeutta elää omaa elämääni, eikä elämää, jota minulta odotettiin.

2. Toivon, etten olisi tehnyt niin paljon töitä.

3. Toivon, että minulla olisi ollut rohkeutta osoittaa tunteeni.

4. Toivon, että olisin pysynyt yhteydessä ystäviini.

5. Toivon, että olisin antanut itseni olla onnellisempi.

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011101714584465_tr.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaisikohan minua vähemmän, jos kerrankin iskisin kiinni hyvännäköiseen ja seksuaalisesti kiinnostavaan mieheen? Ajatellen vain itseäni ja tarpeitani. Kerran teinkin niin, mutta suhde jäi keskeneräiseksi eli tiedän kyllä mistä minulla on puutetta. Olin silloin vapaa.

Olen varattu ja minulla on lapsia. Varattu hei mihin? Analysoimaanko elämääni halki, poikki ja pinoon?

Vierailija
22/25 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis myös kohta 5.

Olen kyllä onnellinen lapsistani, mutta en parisuhteestani.

24.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos SINÄ olet töissä marketin kassalla tai toimiston kopiohuoneessa ja siksi SINÄ olet työsi takia poissa kotoa, ei se tarkoita, että KAIKKI olisivat.

Varsinkaan ne joille työ on intohimo ja nautinnon lähde. Heistä todennäköisesti valtaosa YLEENSÄ tekee töitä juurikin kuten minä, kokonaisvaltaisesti. EI JOSSAKIN PAIKASSA POISSA KOTOA.

Vierailija
24/25 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytäpä nyt se kohta, tai ole hiljaa.

Jos SINÄ olet töissä marketin kassalla tai toimiston kopiohuoneessa ja siksi SINÄ olet työsi takia poissa kotoa, ei se tarkoita, että KAIKKI olisivat.

Varsinkaan ne joille työ on intohimo ja nautinnon lähde. Heistä todennäköisesti valtaosa YLEENSÄ tekee töitä juurikin kuten minä, kokonaisvaltaisesti. EI JOSSAKIN PAIKASSA POISSA KOTOA.

Vierailija
25/25 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nautin silti työstäni ja toisaalta jo odotankin, että pääsen taas äitiyslomalta töihin. Mutta en silti halua tehdä LIIKAA töitä, koska sitäkin saa tehdä omalla alallani, jos ei osaa sanoa ei. En myöskään tahtoisi, että mieheni olisi esim. 12 tuntia päivässä töissä. Elämä on muutakin kuin työtä. Ja minulle on tärkeämpää henkinen hyvinvointi kuin yletön määrä rahaa ja mammonaa. Pääasia että toimeen tullaan,

Olen se joka oli kolmosen kanssa samaa mieltä..olinkohan numero 5

paskahommissa te oikeen ootte, kun tienaamista ja työntekoa pitäis katua?

mulle työ on myös iloista, upeita työkavereita ja haasteita. ja tietty erinomainen liksa siihen päälle.

toi on taas tota kotiäitien bullshittiä

ymmärrän, että jou mies sitä katuu, mutta että joku nainen?