Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko että on olemassa naista, joka tulee ihan yllättäen jätetyksi avioliitossaan.

Vierailija
16.10.2011 |

Ei ero tule kenellekään täysin puun takaa, merkit on nähtävissä, ne pitää vaan osata tulkita.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä on monenlaisia.

Vierailija
2/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo olekkaan uskon asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljos sulla on ikää??Kyllä se elämä suakin vielä opettaa...

Vierailija
4/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä maailma on täynnä mitä erilaisimpia ihmiskohtaloita. myös näitä puun takaa eronneita.

Vierailija
5/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli töissä ulkomaan komennuksilla ja sitten yksi kaunis kerta tuli kotiin ja käytös oli omituista; en tiedä, kuinka tajusinkin kysyä, että onko nainen suomalainen vai saksalainen.

Kysymys yllätti mieheni täysin ja hänen oli pakko tunnustaa. Minä jätin hänet.

Mutta olimme siis eläneet näin jo useamman vuoden eikä merkkejä ollut havaittavissa.

Vierailija
6/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eroryhmissä ruikuttavat, kuinka mies ihan yllättäen jätti heidät lasten kanssa.

Juu, usko ken tahtoo.

Vierailija
7/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on monta hienoa puolta, mutta en yhtään ihmettele, että siltä jäi huomaamatta asiat. Se on vähän rautalangasta pitää vääntää, että tajuaa tyyppinen.

Vierailija
8/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä jos itse osaat tulkita merkkejä, et ainakaan tule yllättäen jätetyksi :)

Vierailija
9/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko muutokset merkkejä erosta?

Miten käy sellaisen parisuhteen jossa toinen osapuoli on jatkuvasti analysoimassa sen tilaa?

Voisin jopa veikata että ero tulisi ennen pitkää jos pitäisi pienimmistäkin muutoksista päätellä eron olevan tuloillaan.

Vierailija
10/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kaks yllättäin ero. Mies oli vielä vähän aikasemmin puhunut, että olisko perheessä vielä yhen vauvan paikka. Sitten yks kaunis päivä ilmoitti, että hänellä on uus asunto järkättynä ja naisystävä. Lähti jättäen ihan kaiken entiseen kotiin. Omia vaatteita myöten.

Soitti sitten tämä tuttava mulle ja kysyi, että voinko tulla käymään. Sanoin, ettei nyt oikeen ole aikaa. Purskahti itkemään ja sai sanottua, että mies muutti just pois... Oli ihan täys ylläri tälle naiselle. 22 vuoden liitto ja kolme lasta.

Vierailija
11/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa opi lukemaan kumppaniaan ja kumppanin käytöstä, että osaisi etukäteen toisen muuttuneesta käytöksestä jo tulevaa aavistelle.

Eropäätös kyllä vaikuttaa jättäjän käytökseen ja olemukseen vaikkei jättäjä ole päätöstään vielä julkistanutkaan.

Taitaa olla nämä puun takaa jätetyksi tulleet näitä "kaiken se kestää ja kaiken se sietää"-tyyppejä, jotka eivät halua nähdä tosiasioita.

Vierailija
12/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kaks yllättäin ero. Mies oli vielä vähän aikasemmin puhunut, että olisko perheessä vielä yhen vauvan paikka. Sitten yks kaunis päivä ilmoitti, että hänellä on uus asunto järkättynä ja naisystävä. Lähti jättäen ihan kaiken entiseen kotiin. Omia vaatteita myöten.

Soitti sitten tämä tuttava mulle ja kysyi, että voinko tulla käymään. Sanoin, ettei nyt oikeen ole aikaa. Purskahti itkemään ja sai sanottua, että mies muutti just pois... Oli ihan täys ylläri tälle naiselle. 22 vuoden liitto ja kolme lasta.

Vierailija
13/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä sanoisin jättäneeni ensimmäisen avomieheni aivan yllättäen. Toki se olisi voinut aavistella siitä, että kymmenestä yhdessäolovuodesta vähintään viisi oli ollut yhtä tappelua ja henkistä väkivaltaa.

Kun mä lopulta tajusin, ettei ole tulevaisuutta, julkistin sen saman tien, ja ukko oli alta viikossa ulkona.

Vierailija
14/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitä heti osaa välttämättä arvata/kuvitella että toinen on noin vain eroamassa ja häipymässä! Kyllä ylä-sekä alamäet suhteessa on ihan normaalia elämää. Meillä kävi niin että oltiin oltu naimisissa vasta pari vuotta ja oltiin yritetty vauvaa vuoden verran. Tulin sitten raskaaksi ja aloinkin epäröidä että onko meidän suhde sittenkään tarpeeksi vahva perheen perustamiseen, kun aloin huomata miehessä outoja merkkejä. Mutta mies vakuutti että totta kai me vauva halutaan ja hyvin pärjätään yhdessä, ja häipyi sitten sanaakaan sanomatta viikkoa ennen vauvan syntymää. Olinhan minä merkit nähnyt että ei kaikki ollut kuin ennen, mutta uskoin kun mies vakuutti kaiken olevan kunnossa ja jännittävänsä vaan uutta elämänvaihetta. Kyllä voin sanoa että minulle ero (ja miehen häipyminen) tuli silti yllätyksenä, varsinkin sen ajankohta.

Vierailija
15/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden tulkinta on paljon vaikeampaa kuin luulisi. Kaikissa liitoissa on välillä huonoja aikoja ja etääntymisen hetkiä. Kukaan ei pysty lukemaan toisen ajatuksia.

Jälkikäteen on helppo olla jälkiviisas.

Vierailija
16/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta ja jos tapellaan ja välit ovat todella etäiset, niin eikö se nyt yleensä ihmissuhteissa ole merkkinä siitä että lopun aikoja eletään?

Vierailija
17/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näin uskoo.

On hätkähdyttävää miten naiiveja jotkut aikuisetkin ovat.

Vierailija
18/18 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta ja jos tapellaan ja välit ovat todella etäiset, niin eikö se nyt yleensä ihmissuhteissa ole merkkinä siitä että lopun aikoja eletään?

Tuo edellinen kirjoittaja ainakin puhui etääntymisestä.

Ehkä jollekin riitely ja etääntyminen ovat aina merkkejä siitä, että kohta pannaan pillit pussiin ja vaihdetaan kumppania, mutta tosiasiassa jos elää vuosikausia, jopa kymmeniä vuosia saman ihmisen kanssa, näitä vaiheita on, eikä niiden tarvitse johtaa sen suurempaan. Hyvät ajat ja huonot ajat, niitä tulee ja menee.

Jos ottaa hatkat aina kun tulee huono aika saakin sitten vaihtaa puolisoa muutaman vuoden välein koko elämänsä ajan. Johkuthan elää niin, minä en sellaista suosi. Ja se onkin aika vahingollista jos lapsia on kuvioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi