Onko muilla ongelmia OP:n kanssa juuri nyt?
Automaatilta ei saa nostettua vaan Ottomaatti ilmoittaa että ei yhteyttä kortin myöntäjään enkä pääse edes verkkopankkiin vaan sivusto ei suostu edes latautumaan. Onko muilla ongelmia ja jos on niin toimiiko kortti kuitenkin kaupoissa ym. paikoissa. Ollaan pojan kanssa menossa leffaan ja mietin viitsitäänkö edes lähteä jos kortti ei toimi ja käteistä ei siis saatu nostettua.
Kommentit (41)
Liittyisköhän tosiaan näihin ukkosiin, mitkä on aika pahat välissä ollut täällä Oulun suunnallakin. Keskustasta tulin vähän reilut tunti sitten niin iski järkyttävä kuuro ettei pyyhkijöistäkään ollut enään mitään apua. Ei muuta kuin tien reunaan odottelemaan. Pianhan tuo onneksi meni ohi... vaan illemmallahan tuo vasta tosissaan iskee pohjoisemmaksi. :)
tyssäsi tie, eikä kortti enää toiminut. Toivottavasti ongelma saadaan selvitettyä pian.
sama lahdessa ei tomaatilta ei eikä netistä mutta hyvä jos kauppa/ravintolassa toimii
tyssäsi tie, eikä kortti enää toiminut. Toivottavasti ongelma saadaan selvitettyä pian.
et saanut lisää viinaa.
Minulla kävi taas juuri toisin päin :D
ukkosilmoilla nettipankkia ja otto automaatteja. Varmaan kovin kiusallista jos makselee vain kortilla. Meikäläisellä on aina käteistä rahaa ja en ole korttien varassa.
Verkkopankki on ainakin alhaalla.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011070914031934_uu.shtml
Nyt tuli iltikseen tästä tieto, kuten joku jo kommentoinut ilmaisikin tehneensä ilmoituksen sinne.
Toimiiko teillä muilla jo? Minulla ei vieläkään, ja vasta tänään löysin tämän keskustelun, kun aloin ggoogletella. Olen joutunut nostamaan käteistä Visalta, ja sehän on maksullista. Mikä tässä oikein mättää? Muutama päivä sitten, kun kaupassa ei kortti toiminut, pääsin nettipankkiin, eikä siellä ollut missään mitään tiedotusta tms. aiheesta.
Toimiiko teillä kortti? Minulla ei vieläkään!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:27"]
Toimiiko teillä kortti? Minulla ei vieläkään!
[/quote]
No tässä on jo yli kolme vuotta vierähtänyt, että sinun kannattaa varmaan olla yhteydessä omaan konttoriisi.
maksaessa maksulaite antoi vaihtoehdoksi vain luoton, onneksi oli käteistä tarpeeksi.
Ovatko Osuuspankit laajemmastiikin sanomassa pitkäaikaissäästötilejään irti? Pankki ilmoittaa siitä kirjeellä kertoen lopettavansa kyseisen toiminnan. Mistä on kysymys? Jostain piensäästäjien poistamisesta nurkista kuljeksimasta? Lupaa kyllä SÄILYTTÄÄ rahoja, mutta ei maksa korkoa. Alammeko viemään ylimääräiset roposet tallelokeroihin? Siellä rahat säilyvät ihan samoin ja vain me itse määrämme silloin, miten , kuka ja missä rahojamme käytetään.
Hei. Minulla lakkasi toimasta klo 17 jälkeen. Ilmoitti kassalla, että tuntematon kortti. En voinut maksaa, enkä nostaa rahaa. Yritin paria Ottoa ja kahta kauppaa.
Olin yhteydessä Opn asiakaspalveluun. He tiesivät ongelmasta. Toivottavasti kortit alkavat toimia. Ongelmasta ei vielä ilmoitusta Osuuspankin sivuilla.
Käteistä on aina hyvä vähän varata lompsaan.
Kävin ensin ruokaostoksilla, maksoin kortilla normaalisti. Kävin tämän jälkeen pikaisesti toisessa kaupassa ja siellä ei sitten antanut maksaa. Myyjä vihjaili nostorajan ylittämistä ja tyhjää tiliä! Noh syy olikin sitten pankin pässä.
Kyllä oplla näitä ongelmia riittää, onneksi en siellä enää ole asiakkaana :D
Pääseekö muut op:n verkkopankkiin tietokoneella nyt? Mobiiliversioon kyllä pääsee.
OP-Pohjola-ryhmän palveluissa ongelmia
julkaistu tänään klo 16:49, päivitetty tänään klo 16:56
OP-Pohjola-ryhmän pankkipalveluissa on teknisiä ongelmia. Ongelmia on ainakin luottokorttien varmennuksessa. Kaikilla pankkikorteilla ei myöskään voi nostaa rahaa tai käyttää maksuvälineensä.
Myös pankin nettipalvelu on poikki.
Ongelmien syytä selvitetään.
YLE Uutiset
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/07/op-pohjola-ryhman_palveluissa_ong…