Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, että mun pinnaa kiristää ihmset, jotka eivät voi

Vierailija
06.11.2011 |

vastata kun kysytään jotain ja opettavat vielä saman lapsilleen!!!!

Eikö juolahda mieleen (lue eikö aivot riitä kertomaan), että yksi asia vaikuttaa toiseen, toinen kolmanteen ja jopa ihan muihin ihmisiinkin?

Emmä tiiä ja ihan sama....voi helkutti, mitä vastauksia! Kylä tai ei riittää.

Ja vaikka rautalangasta vääntää, milloin vastaus tarvitaan, niin sitä vastausta ei saa.

Jatkossa jätän ko ihmisen noteeraamatta ja teen juuri niin kuin lystään jos ei osaa vastata.

Argh, olen puhunut!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 43 v, enkä ole muistaakseni koskaan tuollaista aikuista tavannut. Täällä Helsingissä vastataan. Asutko kenties Savossa päin?

Vierailija
2/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on kun pitäisi vielä oikeasti sopia jotain esim lapsen kyläilystä, kotiintuloajasta tai kyydistä tai työpaikalla työhön liittyvästä muutoksesta ja vastaus on hpmmm, niiiin jooo jaaa. argh toisaan!

Vierailija
4/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyy esim. otatko kahvia niin kertoo vaan jotain juttua eikä noteeraa kysymystä? Mulla tuttava joka tekee aina tuon ja jos en keitä niin alkaa kumminkin katselemaan keitintä et onkos se kahvi jo valmiina.

Vierailija
5/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siksi en ole heitä tavannut, koska minä painostan vastaamaan... vaadin aina vastausta ja kysyn niin monta kertaa kun vastataan .-).

Vierailija
6/7 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alikehittyneitä ihmisiä on, etenkin nuorison keskuudessa. Huvittavaa on joskus kuunnella radio- tai tv-ohjelmaa, jossa toimittaja kysyy nuorilta jotain ja saa vastaukseksi "no emmatia", "ihan sama", "no niinku emmatia" ja niin edelleen.

- Otaks voileivän?

- No emmatia.

- Et tiedä, vai? Kuka tietää?

- No emmatia, ihan sama.

- Sama kuin mikä?

- No emmatia niinku.

Vierailija
7/7 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minulta saa varmasti usein vastauksina en tiedä, ihan sama... Mutta juuri silloin, kun sillä ei ole mulle väliä, jos jollekulle on, päättäköön.