Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis koti+blogi, mutta kirjoittajan homssuinen ulkoinen olemus

Vierailija
16.10.2011 |

On kyllä mielenkiintoista, miten minuun vaikuttaa negatiivisesti se kun muutamat blogistien kodit ovat todella kauniita ja taidolla sisustettuja, mutta pikku kuva siinä blogistin esittelyssä ei sitten millään mätsää siihen maailmaan minkä kuvan blogistin kodista on saanut.

Tulee vaan mieleen, että onko helpompaa tehdä kodista kaunis, kun että tekisi itselle jotain.

Antaa jotenkin ihan ristiriitaisia signaaleja sellainen kaunis blogi, mutta liimaletti kirjoittaja.

Turhamaisuutta kenties, mutta en voi mielikuvalleni mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jokaisella on omat kiinnostuksen kohteensa, ykis tykkää laittautua viimeisen päälle meikin ja kampauksien avulla, toinen pukeutumalla ja kolmas sisustamalla kotia.

itse olen kiinnostunut vain jälkimmäisestä, ei voisi vähempää kiinnostaa, miltä itse näytän koska en käytä aikaani peilin edessä pällistelyyn. sen sijaan nautin kauniista ympäristöstä, jonka näen väkisinkin koko ajan.

mikä tässäkin asiassa on niin ihmeellistä ja kummallista? yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta jutusta! ja mitä se sitäpaitsi av-mammoille kuuluu..?

Vierailija
2/4 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen parin blogin yhteydessä minäkin katsellut. Etenkin jos lapsetkin on viimeisen päälle sliipattuja, mutta oma olemus jotenkin homssuinen. Kenenkään ulkonäköä en siis arvostele, mutta esim. kuva jossa hiukset likaisen näköiset tai vaatteet jotenkin nuhjuiset ja epäsopivat. Että jos kiinnostusta selvästi on kauniisiin asioihin ja kotona ja lapsissa kaiken pitää mätsätä sävy sävyyn, niin miten se kiinnostus lopahtaa omalla kohdalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun joku ymmärsi pointtini. Minunkaan tarkoitus ei mitenkään ole arvostella kenenkään ulkonäköä, ihmettelen vain homssuisuutta, joka olisi helposti korjattavissa.

-ap

Vierailija
4/4 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeysjärjestyksestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi