Jos en saa nukkua, mistään ei tule mitään :(
Lapsi on valvottanut jo pari viikkoa, enkä ole nukkunut kunnon yöunia sinä aikana. Alan olla todella väsynyt, enkä jaksa tehdä niin paljon kuin pitäisi. Haaveilen vain että olisi yksi ehjä yö. Katselin jopa hotelleja jos ottaisin vain ja lähtisin, siellä saisi ainakin nukkua rauhassa. Mutta mieheni on niin kiireinen viikonloppuisin ettei sekään onnistu :( en jaksa enää kauaa.
Kommentit (10)
mieti nyt pitikö antaa sitä persettä ja alkaa yh:ksi. oma vikas että niin iseppaa tuo idioottimaisuus.
helpoin ratkaisu taitaisi olla ero, jolloin lapset olisi joka toinen viikko isällänsä - saisi ainakin nukkua joskus. Ei olisi piika 24/7
miehsi voisi päästää sinut töiden päätteeksi niille päikkäreille, jos valvot yöt? Lisäksi voisitte yrittää vuorotella yövalvomisetn kanssa, vai mitä.
hänen kotiuduttuaan enää päikkärit onnistu. Ja yövalvomisen vuorottelun ongelmana on se, että mieheni on niin sikeäuninen, ettei herää kun lapsi itkee :( tuntuu että olen umpikujassa, ei tähän ole mitään ratkaisua! kumpa saisin nukkua :(
tai sinä eri huoneeseen.
Mikis lapsenne muuten valvoo? Minkä ikäinen?
mä valvoin 1,5v. ja pää oli ihan hajoomis pisteessä.tai siis nukuin yöt 0,5-1h pätkissä.tuosta 1,5v. puolet töissä.Lapsi sairasteli niin paljon.ja mies ei tosiaan osallistunut yö valvomisiin.että rankkaa on.nyt oon saanu nukkuu n.5kk täydet yö unet enkä tiedä onko vieläkään kaikki univelat kuitattu,ainainen väsymys päällä..
Mies ei siis herää, ei kertakaikkiaan.. on jopa käynyt niin, että olen nukkunut toisessa päässä taloa ja herännyt siellä lapsen itkuun ja käynyt pukkaamassa miehen hereille, joka nukkui lapsen vieressä :( tämä valvominen vaikuttaa niin kaikkeen, jaksamiseen lasten kanssa, työntekoon, parisuhteen tilaan, kaikkeen.
mieti nyt pitikö antaa sitä persettä ja alkaa yh:ksi. oma vikas että niin iseppaa tuo idioottimaisuus.