Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pahhtoleivältä putosi pieni juustonpala kahvikuppiin
16.10.2011 |
Olipa inha tunne kun se puoliksi sulanut juusto tuli yhtäkkiä suuhun :(
Kommentit (2)
Leipäjuustosta tuleekin ihanan nitisevää kahvissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
usein herkuttelen laittamalla leipäjuuston paloja kuppiin ja päälle mahdollismman kuumaa kahvia.
On hyvän makuista mussutettavaa.
Toinen hyvänmakuinen on kun haukkasee palasen juustoa suuhun ja hörppäsee sekaan mustaa kahvia.