Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustoive mut seksi vähissä - miten kauan teillä on mennyt raskaaksi tuloon jos seksiä

Vierailija
16.10.2011 |

kerran viikossa? Viime kierrossa ovis meni ohi, kun mies oli "väsynyt", meillä siis seksiä yleensä vain viikonloppuisin, koska miehellä arkena aikainen herätys + rankka työ, joten tässä menee varmaan iäisyys ennen ku oon raskaana :/ Voisko joku kertoa kuinka lähellä ovista on rakasteltava, että voi tulla raskaaksi? Mitkä mahdollisuudet on, jos seksiä kerran viikossa?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttoi meillä. Kumpikin halusi vauvan, mutta tuo ajoitettu seksi oli ongelma. Niinpä itsekseni testailin oviksen ja otollisella hetkellä sitten miehen kimppuun. :)

Jotkut eivät tule siksikään raskaaksi, että miehellä on paine lapsen teosta eli stressiä jos raskaudutkin, vaikka se olisikin yhteinen toive. Miehet ressaa auton vaihtoa, asunnon vaihtoa ja se sitten heijastuu hedelmällisyyteen se stressi.Voivat stressata niin, että eivät itsekään tiedosta sen olevan pelkoa johon puhuminenkin voisi auttaa.

Kun eivät tiedä oviksesta niin ovat huolettomammin ja raskauskin voi alkaa.

Vierailija
42/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten teillä muilla jotka olette harrastaneet TOSI vähän seksiä ja silti tulitte raskaaksi. Onko teilläkin vauva ollut poika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan mahdu aikatauluihin. 2-3 vuotta ja tärppi. Poikia pelkästään.

Vierailija
44/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän tässä vielä hätää kun näin vähän yritystä takana. Tuntuu vaan siksi epätoivoiselta, kun yli 30-vuotiailla hedelmällisyys on jo muutenkin heikentynyt, ja sitten ei miehen väsymyksen/matkojen jne. takia ole paljon mahdollisuuksia raskautua. Jos edes lähes joka kuukausi olis oviksen aikaan seksiä... mutta ei.

Onko teillä nro 7 tästä ikuisuuteen mies eri paikkakunnalla viikot vai pääsettekö jossain vaiheessa taas kokoaikaisesti yhteen? Ajattelin vain, että jos saatte lapsen, niin olisko mies silloinkin viikot pois? Varmaan aika rankkaa tuollainen, joten kovasti tsemppiä ja pidän peukkuja, et lomalla viimeistään teillä tärppäis! Pitkä aikahan siihen toki on, joten ymmärrän turhautumisen täysin. Miten sun mies suhtautuu asiaan, onko turhautunut myös kun raskaus ei ola vai rennolla asenteella? Mun mies on nimittäin vähän kaksijakoinen, toivoo että raskaus alkaa pian, muttei halua "yrittää" sitä esim. ajoittamalla seksiä oikeisiin päiviin. Pitää siis yrittää sitä jonkun neuvomaa keinoa, että houkuttelee miehen seksiin kertomatta että hedelmälliset päivät olis käsillä. Silti asiaa helpottais huomattavasti, jos ovis olis viikonloppuna välillä :/

ap

Vierailija
45/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on niin väsynyt ettei halua seksiä niin kannattaisiko projektia siirtää?

Keskittykää arjen parantamiseen niin, ettei tarvitse olla koko ajan väsynyt. Mitä järkeä on yrittää lasta, joka kuormittaa arkea entisestään? Keskittykää nyt hetkeksi parisuhteeseen ja elämästä nauttimiseen, miksi oletat että miehesikin ehdottomasti haluaa lapsen ja että se tekee elämästä parempaa?

Vierailija
46/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies lasta kuinka kovasti?

Vierailija
47/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisimmin kahdesti (yleensä viikonloppuna kumpikin kerta), joskus harvoin vain kerran ja silloin tällöin 3x (jolloin 2x vkonloppuna, kerran alkuvkosta)

Olen tullut raskaaksi 2kk kuluttua ehkäisyn poisjätöstä, kaikilla neljällä kerralla.

Vierailija
48/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on niin väsynyt ettei halua seksiä niin kannattaisiko projektia siirtää?

Keskittykää arjen parantamiseen niin, ettei tarvitse olla koko ajan väsynyt. Mitä järkeä on yrittää lasta, joka kuormittaa arkea entisestään? Keskittykää nyt hetkeksi parisuhteeseen ja elämästä nauttimiseen, miksi oletat että miehesikin ehdottomasti haluaa lapsen ja että se tekee elämästä parempaa?

Miehellä on siis työ, jota varten joutuu heräämään aikasin aamulla, ja mies on iltavirkku, joten yöunet jää viikolla vähiin, ja siksi mies on arkisin aika väsynyt. Viikonloppuisin, lomilla ja vapaapäivinä on pirteä ja seksi maistuu. Tilanne tuskin tulee muuttumaan ainakaan seuraavaan 5 vuoteen (siis noi työajat, sen jälkeen miehellä ehkä mahdollisuus ylentyä tehtävään, jossa työ ei ala niin aikaisin aamulla), joten tuskin lapsen hankintaa kannattaa lykätä siihen asti, kun ollaan kuitenkin jo tän ikäsiä, ja hedelmällisyys tuskin tästä ainakaan paranee iän myötä :/ Toki yritämme parantaa arkea niin, ettei mies olisi niin väsynyt, esim. aikaistamalla nukkumaan menoa, mutta se ei iltavirkulle ole niin helppoa.

Parisuhteeseen ja elämästä nauttimiseen olemme keskittyneet jo useamman vuoden, nyt on perheen aika. Vaikka mies on fyysisesti väsynyt, hänkin haluaa lapsen, siksi oletan että näin hän itse sanoo!

Vierailija
49/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, eikö nyt hälytyskellot jo soi? Jos mies ei jaksa edes jumalauta panna kertaa viikossa vähän eri aikaan kuin yleensä niin miten hän jaksaisi auttaa sinua lapsen hoidossa? Varsinkin tasavertainen vanhemmuus kuulosta mahdottomalta. Ei tuollainen vätys tule heräilemään öisin kun vauva valvottaa, ei viemään kouluun tai harrastuksiin. Vaihda kun vielä voit. Jos ei edes panot onnistu niin miten sitten pakollisemmat hommat?

Vierailija
50/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tokan ja kolmannen lapsen kohdalla raskaaksi "varmoina päivinä" eli n. viikko oletetun oviksen jälkeen. Muita seksikertoja ei ollut koko kuussa. Että kyllä sitä voi onnistaa milloin vain :)

Vierailija
51/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan häntä, ja tiedän että hänestä tulisi loistava isä. Mies esimerkiksi viettää paljon aikaa kummilastensa kanssa, tykkää lapsista ja uskon kyllä kun sanoo että jos hänellä olisi lapsi, se olisi tärkeintä maailmassa ja menisi kaiken muun edelle... Mies huolehtisi juurikin varmaan lasten kuljetuksista, veisi ulkoilemaan ja leikkisi heidän kanssaan, koska tykkää sellaisesta. Itse varmaan pääasiassa vastaisin yöheräilyistä, mutta tämä on mulle OK.

Mies ei vaan koskaan ole ollut kovin innokas seksin suhteen, ja tahti on alusta asti ollut 1-2 kertaa viikossa, mikä on mulle OK, en itseasiassa haluiskaan miestä joka haluaa seksiä koko ajan (niistäkin on kokemusta, ja ongelmia tuli kun itse en halunnut niin usein). Itse asiassa, meidän seksi on tosi hyvää, paljon parempaa kun mun edellisessä suhteessa jossa sitä oli määrällisesti paljon, mutta silloinen mies ajatteli lähinnä omaa tyydytystään.

Kun alettiin yrittää lasta sovittiin, että harrastetaan seksiä kuten ennenkin eli sillon kun tekee mieli, eikä kello kaulassa. Siksi siis näin...

ap

Vierailija
52/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siloin kun yritettiin 2 kk ajan tätä esikoista, niin sekstailtiin joka päivä ja parhaina päivinä 2-3 kertaa. Joten jäi tuo aika mieleen kun pöksyt märkänä yöt- päivät.

Vierailija
53/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoillakin seksikerroilla voi tulla raskaaksi, toivoa siis on! :)

ap

Vierailija
54/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoillakin seksikerroilla voi tulla raskaaksi, toivoa siis on! :)

ap

Vierailija
55/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan häntä, ja tiedän että hänestä tulisi loistava isä. Mies esimerkiksi viettää paljon aikaa kummilastensa kanssa, tykkää lapsista ja uskon kyllä kun sanoo että jos hänellä olisi lapsi, se olisi tärkeintä maailmassa ja menisi kaiken muun edelle... Mies huolehtisi juurikin varmaan lasten kuljetuksista, veisi ulkoilemaan ja leikkisi heidän kanssaan, koska tykkää sellaisesta. Itse varmaan pääasiassa vastaisin yöheräilyistä, mutta tämä on mulle OK.

Mies ei vaan koskaan ole ollut kovin innokas seksin suhteen, ja tahti on alusta asti ollut 1-2 kertaa viikossa, mikä on mulle OK, en itseasiassa haluiskaan miestä joka haluaa seksiä koko ajan (niistäkin on kokemusta, ja ongelmia tuli kun itse en halunnut niin usein). Itse asiassa, meidän seksi on tosi hyvää, paljon parempaa kun mun edellisessä suhteessa jossa sitä oli määrällisesti paljon, mutta silloinen mies ajatteli lähinnä omaa tyydytystään.

Kun alettiin yrittää lasta sovittiin, että harrastetaan seksiä kuten ennenkin eli sillon kun tekee mieli, eikä kello kaulassa. Siksi siis näin...

ap

Kyllähän hän sanoi sinulle myös haluavansa lapsen muttei tee mitään sen eteen. On älyttömän helppoa puhua että joo sitten kun lapsi syntyy niin kyllä jaksan mennä ja tehdä, kun sitä lasta ei vielä ole. Käytäntö tulee varmasti yllättämään.

Anteeksi suorapuheisuuteni, yritän vain herätellä sinua kun vielä voi. Ehtisit löytää vielä isän lapsellesi.

Vierailija
56/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu, että oma ikä ja lapsen teon aloittamisen siirtäminen näinkin myöhään pyörii koko ajan mielessä. Mies on kyllä kovasti luottavainen eikä tunnu kantavan asiasta samanlaista huolta, kuin mitä itse tunnen.

Miehellä on hyväpalkkainen vastuullinen projektityö toisessa kaupungissa, joten näillä näkymin tämä kahdessa paikassa asuminen tulee jatkumaan ainakin kaksi seuraavaa vuotta. Tosin suunittelimme jo silloin ehkäisyä lopetettaessa, että kun lapsi syntyy, jään kotiin hoitovapaalle lapsen kanssa, ja muutamme samaan kaupunkiin koko perhe. Sen alkuperäisen suunitelman mukaan oletimme, että kaikki kävisi nipn naps, tuosta vaan ja asuisimme jo kolmistaan miehen työpaikkakunnalla. No eihän se ole mennyt alkuunkaan niin:/

Kaiken lisäksi munkin mies on semmoinen vähän samalla tapaa kaksijakoinen kuin mitä miehestäsi kerroit. Hänkään ei halua tehdä asiasta itselleen mitään stressiä. Ehdotin jopa kerran, että voisin ajaa illalla töitteni jälkeen hänen luokseen yöksi ovisteni aikaan ja ottaa vaikka palkatonta vapaata siksi seuraavaksi päiväksi. No hän ilmoitti heti, että kukko ei käskien laula. Aika tyypillistä ja kuvaavaa mun miehelleni.

Jännää muuten huomata, miten jotkut ehdottaa ratkaisuna ottaa ero rakastamastaan miehestä. Ainakin minusta se vaikuttaa todella tyrmistyttävältä ja naiivilta ratkaisulta.

Pidetään me kuitenkin rakaistamme kiinni ja peukkuja toisillemme, että ennen uuttavuotta oltais molemmat pieniin päin:). 7

Vierailija
57/68 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmöittymiskuussa seksiä vain 2 kertaa. Normaalisti kyllä enemmän, mutta tuo oli vähän erikoistapaus erinäisitä syistä.

Tosin nuo kerrat ajoitettiin ovikseen, tein testejä joten tiesin varmasti. Positiivinen raskaustesti oli silti yllätys.

Vierailija
58/68 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/68 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, eikö nyt hälytyskellot jo soi? Jos mies ei jaksa edes jumalauta panna kertaa viikossa vähän eri aikaan kuin yleensä niin miten hän jaksaisi auttaa sinua lapsen hoidossa? Varsinkin tasavertainen vanhemmuus kuulosta mahdottomalta. Ei tuollainen vätys tule heräilemään öisin kun vauva valvottaa, ei viemään kouluun tai harrastuksiin. Vaihda kun vielä voit. Jos ei edes panot onnistu niin miten sitten pakollisemmat hommat?

Eihän tuo nyt korreloi asian kanssa mitenkään. Ei meilläkään ole koskaan ollut seksiä paljoakaan, osaksi johtuen meidän kahden erilaisista päivärytmeistä (eli mies ei jaksa kun itseäni haluttaisi) mutta loistava isä ollut silti ja osallistunut jo vauva-ajoista lähtien aika lailla 50-50 lastenhoitoon. 

Vierailija
60/68 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se raskauden yrityksen pitkittyminen riippuu yleensä ihan muista asioista kuin seksin määristä :) Koittakaa ovulaation aikaan harrastaa viikollakin. Ihan normaalin verran te mielestäni harrastatte/viikko. Harvalla on energiaa töiden jälkeen panostaa, ja joillakin ei edes energiaa joka viikonloppu. Se on nykymaailma niin stressiä täynnä; työ on stressaavampaa ja ylitöitä useammin, ja samalla pitäisi hoitaa kotia ja pitää itsensä kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä