Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustoive mut seksi vähissä - miten kauan teillä on mennyt raskaaksi tuloon jos seksiä

Vierailija
16.10.2011 |

kerran viikossa? Viime kierrossa ovis meni ohi, kun mies oli "väsynyt", meillä siis seksiä yleensä vain viikonloppuisin, koska miehellä arkena aikainen herätys + rankka työ, joten tässä menee varmaan iäisyys ennen ku oon raskaana :/ Voisko joku kertoa kuinka lähellä ovista on rakasteltava, että voi tulla raskaaksi? Mitkä mahdollisuudet on, jos seksiä kerran viikossa?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina halunnut lapsia ja on hyvä isä meidän kolmelle lapselle. Silti aina tekovaiheessa karsasti sitä oviksen aikaan tehtailua. Siitä tuli jotenkin hänenmielestä työtä ja halut jotenkin meni kun hän ei tiennyt haluunko mä oikeesti vaan vain oviksen takia. Eli ymmärrän apta erittäin hyvin. Piti vaan jättää puhumatta asiasta ja sit napsahti. Meilläkin oli kyllä kolmannen aikaan vähemmän seksiä ja teinkin niin että ennen ovista ns pihtailin ja välttelin seksitilanteita niin ovikseaikaan olikin miehellä luonnostaan haluja.

Vierailija
62/68 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kerta riittää, todettu on. Ikinä ei ole tarvinnut puhua " yrittämisestä" kaikki lapset ovat saaneet alkunsa heti kun on ehkäisy jätetty pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teillä joilla ei ole seksiä.

Oletteko homojen kanssa liitossa.

Normaali hetero mies panee päivittäin ja useita kertoja jos on tilaisuus.

Mietin samaa. Surkeaan suhteeseen vielä lapsia niin ei kovin auvoiselta kuullosta.

Vierailija
64/68 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka teidän väsyneet miehet jaksaa hoitaa lapsia, jos ei jaksa edes seksiä harrastaa? Voin kertoa, että pikkulapset eivät ainakaan väsymystä vähennä.

Vierailija
65/68 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kun on yksinkertaisia ihmisiä taas! Ihmisillä (oho, myös miehillä!) on erilaiset seksihalut! Miehet eivät olekaan aivottomia pillu-kakka-miehiä, joita vain panettaa koko ajan. Tai no, ilmeisesti osa täältä on löytänyt itselleen tällaisen, onnea vain heille. Itse valitsen mieluummin vähän fiksumman version, jolle se paneminen ei ole se elämän kulmakivi ja jonka kanssa voi tehdä kaikkea muutakin kivaa ja joka osallistuu myös muihin elämän osa-alueisiin. Jännä että joillekin voi tulla täällä yllätyksenä, että miehetkin voivat haluta vain sen kerran viikossa tai kuussa, niinkuin osa meistä naisistakin.

Pyhä yksinkertaisuus, kyllä sääliksi käy

Vierailija
66/68 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö lapsia miehille jotka eivät pidä teitä haluttavina naisina! Voi alkaa kaduttaa myöhemmin kun huomaa olevansa lasten takia jumissa kämppisliitossa.

Vierailija
67/68 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yritettiin vauvaa puoli vuotta. Luovuin jo toivosta ja lopetin stressaamisen. Testasin kuitenkin vielä ovistikulla. Tärppikierrossa olikin vain kaksi seksikertaa: ovisplussan päivänä ja heti sitä seuraavana päivänä. Halut olivat niin suuret, että ovilaatio oli helppo tunnistaa.

Vierailija
68/68 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jätettiin ehkäisy pois ja päätettiin jatkaa normaalisti seksin harrastamista. Itsellä ei järin kovat halut ole pitkään aikaan olleet, ja ei johdu puolisoista, vaan en itsetyydytystäkään harrasta jossain syystä nykyään. Jospa se siitä kun ovulaatiokin palaa. Ollut stressiä, mikä varmasti vaikuttaa. Mutta pakostakin mietin onko tämä kehon tapa sanoa ettei minun pitäisi lisääntyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi