Raskaustoive mut seksi vähissä - miten kauan teillä on mennyt raskaaksi tuloon jos seksiä
kerran viikossa? Viime kierrossa ovis meni ohi, kun mies oli "väsynyt", meillä siis seksiä yleensä vain viikonloppuisin, koska miehellä arkena aikainen herätys + rankka työ, joten tässä menee varmaan iäisyys ennen ku oon raskaana :/ Voisko joku kertoa kuinka lähellä ovista on rakasteltava, että voi tulla raskaaksi? Mitkä mahdollisuudet on, jos seksiä kerran viikossa?
Kommentit (68)
ap, tsemppiä raskautumiseen.
Meillä meni 2 vuotta. Seksiä oli n. 1-2xvko. Joskus osui ovulaation kohdalle, joskus ei.
monestakin tekijästä, ikä jne.
itselläni kaksi ekaa tärppäsi kerrasta, kolmatta tehtiin vuosi vaikka seksiä oli joka päivä.
Niinniin, ei pitäis enää tällä palstalla yllättää, mutta...
Ap:n kysymykseen sen verran, että meillä ihan täsmälleen samanlainen tilanne kun teillä, eli mies on kamalan väsynyt töiden takia ja seksiä ei alettu harrastamaan heti alusta asti kalenterin kanssa. Yleensä jaksettiin harrastella vain viikonloppuisin ja toisesta kierrosta silti tärppäsi.
Ja mieheni on ihan upea isä! Vaikka on edelleenkin väsynyt töiden ja aamu-unisuuden takia, niin ei koskaan anna lapsen kärsiä siitä. Hoitaa vauvaa aivan loistavasti ja innolla ja puuhaa muutakin kotona, jopa enemmän kuin ennen. Uskon kyllä, että teillä on hyvät mahdollisuudet plussata pian, vaikkette sekstailisi joka päivä ja miehestäsi tulee varmasti myös hyvä isä, koska hän on jo noin hyvä puolisokin. Unohda nuo kateellisten huutelut ja alkakaa yrittää vauvaa ilman stressiä.
Jos ei ihan heti nappaa, niin voittehan alkaa tutustua kalenteriin ja laskeskelemaan ovista myöhemmin ja aikatauluttamaan seksiä sitten... Me ainakin onnistuttiin raskautumaan ja pidettiin hauskaa samalla, ei se välttämättä ole niin ryppyotsaista vääntämistä edes meillä vähän vanhemmilla raskautujilla!
Onnea yritykseen!
Meillä on ollut seksiä miehen kanssa 8-11 kertaa kuukaudessa (painottuen oviksen ympärille) ja yritystä on takana jo kahdeksan kuukautta. Ei ole tärpännyt. En vissiin ole kauhean hedelmällinen.
Uskon täysin, että Sinä voit tulla kertalaakista raskaaksi, jos tähdet on oikeassa asennossa ja ruumiisi suotuisa. Että älä stressaa seksin vähyydestä, kun ei se suurempi määräkään ole mikään tae onneen ja autuuteen.
että mies on iltavirkku, mutta kuitenkin niin väsynyt ettei jaksa seksiä? Luulisi nyt hälytyskellojen soivan, jos kyse tosiaan VAIN fyysisestä haluttomuudesta niin sitähän pitäisi ensimmäisenä yrittää hoitaa. Jos mies haluaisi lasta yhtä paljon niin kai hänkin ymmärtää mitä sen aikaansaamiseksi pitäisi tehdä??
JA toiseksi; jos 5 seur. vuotta yhtä raskaita ja sitten EHKÄ voi olla VÄHÄN helpompaa niin syytä olisi todellakin muuttaa elämäntapoja nyt kun se vielä on helpompaa. Eli mies iltaisin lenkille ja ruokavalio kuntoon, ei ole normaalia ettei nukuta mutta väsytttää eikä paneta ollenkaan.
Ja ei, nyt ei käy vastaukseksi selittelyt "mutta mies kyllä liikkuu ja syö hyvin jnejne". Miksi mitään muka ei ole tehtävissä? Kyse kiertyy taas siihen haluun, oikeaan haluun saada lapsi, ei vaan niin että kai se nyt pitää tehdä kun niin kuuluu tehdä..
Että mies ei ehkä halua lasta. Mutta kun tarkemmin ajattelen niin uskon kyllä tähän että seksi ei vaan maistu. Itse olen nimittäin se haluton osapuoli suhteessa, ollut jo ennen lapsiakin. Silti olen omistautunut ja hyvä äiti mielestäni. Miksei mieskin voi olla haluton varsinkin kun seksi miehen osalta vaatii vähän enemmän eikä varmaankaan edes seiso jos ei yhtään haluta saati että tulisi vielä paineita että nyt PITÄÄ harrastaa seksiä että tärppäisi.
Toivottavasti pian tärppää!
Nostin tän ketjun, koska halusin tulla kertomaan, että tärppi kävi ja oon nyt onnellisesti raskaana!
Tässä kierrossa seksiä oli jopa parikin kertaa ovulaation aikoihin, ja sehän riitti! Nähtäväksi jää, miten meidän seksielämän käy odotusaikana ;)
Ja tiedoksi niille, jotka epäilivät miehen lapsensaantihaluja, että mieskin on onnensa kukkuloilla! :D
ap
että miten teillä muilla jotka olette harrastaneet TOSI vähän seksiä ja silti tulitte raskaaksi. Onko teilläkin vauva ollut poika?
2 poikaa ja seksi kerran viikossa tai kuussa. Kuopus tästäseksillä ovulaation lähettyvillä joka kolmas päivä.
eikä mies suostu "ajoitettuun" seksiin, vaikka vauva antaisikin sitten odotuttaa itseään kauemmin. Esim. viime kierrossa ovis oli to-iltana, seksiä edellisen kerran lauantaina ja seuraavan kerran taas lauantaina, eli ohi meni.
ap
No kyllähän tuollainen oviksen takia paneminen tappaa entisestään motivaation. Vai sanotkos ukollesei, että nyt äkkiä lasti sisään kun olisi hyvä hetki siihen oviksen takia?
Meillä ainakin sekstaillaan ihan vain sekstailun vuoksi. En edes tiedä seurasiko vaimo mitään kiertoaan, mutta sen tiedän että kuopus sai alkunsa ekasta laakista, ellei sitten kortsu ole aikaisemmin puhjennut ;)
toisen lapsen kohdalla. Jätin pillerit pois, mutta oltiin vielä vähän epävarmoja, halutaanko edes välttämättä ihan vielä aloittaa. Seksiä ei varmasti sillä kohtaa ollut kuin tuo kerta viikossa, ja oviksesta en välittänyt lainkaan. Ja niin vain tulin raskaaksi. =)
Ostin niitä ovulaatiotestejä ja ajoitin sen vähäisen seksin täsmähetkiin. Pam, heti raskaana. Suosittelen.
teillä joilla ei ole seksiä.
Oletteko homojen kanssa liitossa.
Normaali hetero mies panee päivittäin ja useita kertoja jos on tilaisuus.
niin, että seksiä ollut 1-2 kertaa koko kierron aikana.
5 lasta on. Kahdesta on mennyt melkein hoitoihin asti kun tärppiä on saanut odottaa, vaikka päällään olis seissyt seksin jälkeen.
Noina kertoina kun on plussa tullut heti, olen juonut sen 2 lusikallista omenaviinietikkaa veden kera/pvä koko kierron. En tiedä onko ollut merkitystä, mutta eipä se pahastakaan ollut kun makuunkin tottui.
Mä tunnistan aika suurella varmuudella oviksen, mut ongelma on siinä, että jos se sattuu viikolle, en välttämättä saa miestä houkuteltua seksiin... eikä mies suostu "ajoitettuun" seksiin, vaikka vauva antaisikin sitten odotuttaa itseään kauemmin. Esim. viime kierrossa ovis oli to-iltana, seksiä edellisen kerran lauantaina ja seuraavan kerran taas lauantaina, eli ohi meni. No, täytyy toivoa että ovis sijoittuisi joskus la, su, ma, ti, ehkä sit toivoa olis! Tai sit pitää odottaa et ollaan lomalla, sillon seksi maistuu useemmin ;)
ap
Mies viikot töissä muualla ja seksiä on vain viikonloppuisin. Vaikka sanotaan, et ne miehen simput sinnittelee naisen elimistössä jotain 4 päivää, mutta kun mullakin on melkein kellontarkka kierto ja ovikset sattuu kuin kiusaa tehden keskelle viikkoa, niin ei se ainakaan mahdollisuuksia lisää. Mulle lääkäri sanoi, et ovisviikolla ois hyvä, jos seksiä ois joka toinen päivä. Harmi vaan, et meillä se ei ainakaan vähään aikaan oo mahdollista.
Kaun teillä yritystä ja minkä ikäisiä ootte?
Meillä jo yritystä ilman ehkäisyä vuosi takana.
ja miehellä 36. Mun kierto ei tosin ole ihan kellontarkka, joten siksi toivon että ovis siirtyisi parilla päivällä eteenpäin (viikonlopulle). No, tässä kierrossa just kumpikin on matkalla muutenkin oviksen aikaan, joten ohi taitaa mennä, mut jos ens kierrossa sitten... Turhauttavaa :/
Teillä on kyllä kans kinkkinen tilanne, onko tulossa mitäänn lomia/vapaita, jotta voisitte sekstailla viikollakin joskus?
ap
Meillä mies myös 36 v, kun jäivät tuosta äsken mainitsematta.
No eihän teillä vielä onneksi mitään hätää ole, etenkin jos olet vasta lopettanut ehkäisyn. Työpaikan lääkäri sanoi mulle, kun pillereitten lopetuksesta oli kulunut puoli vuotta ja kysyin asiaa häneltä, että ei kannata hermostua vielä, koska voi hyvinkin mennä useita kuukausia, ennenkuin oma hormonitasapaino palautuu pillereitten jälkeen.
Joskus aikaisemmin, ennen naimisiin menoa ja pilleriehkäisyn aloittamista olin tosi iloinen, kun mulla menkat oli säännölliset ja kavereilla tuli miten jouti. Aina ties takuu varmasti varautua, milloin ne alkaa. Nyt vaan toivois, et kierrot alkais heittelemään ja ovis sattuis edes joskus viikonlopulle, tai maanaille.
Miehellä on pari viikkoa lomaa joulun ja vuodenvaihteen tienoilla ja olen jo ennakkoon katsellut, että kierron kannalta loma olis otolliseen aikaan. Harmi vaan, et sinne on vielä aikaa:( Sitä on, tiedät varmaan, vaan jotenkin niin turhautunut olo koko ajan. 7
me harrastettiin itseasiassa vain kerran kk seksiä ja heti tulin raskaaksi. toista yrittäessä muutaman kerran kuussa ja taas heti tärppäs. miehen sperma eli kylläkin aika pitkän aikaa sisälläni. mutta melkoista tuuria silti. eihän se vaadi kuin sen kerran ja oikeaan aikaan.
Pitää nyt tässä kierrossa tsempata ja yrittää sekstailla ennen ovulaatiota, parissa viime kierrossa ollaan varmaankin myöhästytty.
ap