Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lapseni traumoja?

Vierailija
15.10.2011 |

En ole ilmoittanut lapseni syntymään enkä kastejuhlassa saamaansa nimeä missään lehdessä. Kaikkien serkkujen ja kavereideni lasten nimet ovat julkaistu lehdessä ja otettu talteen vauvakirjaan. Tuleeko omalle lapselleni nyt jotain traumoja tästä myöhemmin, kun hön huomaan ettei hänen vauvakirjassa ole näitä muistoja? Olen kyllä rakastava äiti ja vauvakirjassa on kyllä muita muistoja. Mutta silti minua mietityttää se, että luuleko lapseni etten rakasta häntä. Mitä mieltä olette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kastetun nimi tulee automaattisesti paikallislehden kirkollisiin.

Vierailija
2/6 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen vanhemman tulee olla ylpeä lapsestaan, niin että ilmoittaa sen koko kansalle. Lehti-ilmoitus ei maksa niin paljoa etteikö sitä voisi lapselle muistoksi tehdä. Vanhemmat voisivat jättää vaikka ne kaljat kauppaa, jotta olisi rahaa laittaa lehteen ilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän rakkaus tunnu, jos sitä on.

Vierailija
4/6 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä huoli niin saa munki tenavat. Vauvakirjat tainnu jäädä kokonaan täyttämättä...

Vierailija
5/6 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pakko olla niitä provoja, onhan?

Vierailija
6/6 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se lapsesta tuntua pahalta, jos kerran muiden ilmoitukset löytyy muttei hänen. mulle tais tulla trauma kun sisaruksilla on vauvakirjat ja minä olin ainoa jolla ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi