~~Neliapilat vko 45~~
Heips. Mulla alkoi nyt uusi kierto...Menkat alkoi tänään. Eikun uutta putkeen ja täytyy varmaan taas kaivaa ne ovistestit avuksi. Masentava ilma, täällä on satanu vettä koko aamun ja edelleenkin sataa. Mitäs isänpäivä suunnitelmia teillä on? Itse tässä vielä olen kehittelyvaiheessa, saiskos teiltä jotain hyviä idiksiä ;)
Kommentit (23)
Peeveli: Lihavointiin riittää pelkkä [b] ja sitten [/b]. Älä vaan laita siihen välejä niinkuin minä nyt, vaan kirjoitat sen tekstin siis heti tuon hakasen perään:) Saitkohan tolkkua? Tuolla saitista sanottua ja ohjeita löytyy myös hyviä neuvoja.
Iitu: Minä kirjoittelen myös heinäsirkkoihin, mutta on tosiaan vielä aika vieras ryhmä. Mutta onhan tässä monta kuukautta aikaa oppia tuntemaan ihmisiä;)
tosin en kyllä halua odotuspuolelle ilman tätä ryhmää... Meillä on pojat 9 ja 7 ja sitten tämä nuorimmainen 1v9kk. Eli kahdesta vaippaikäisestä on hetkellinen kokemus poikien ollessa nuoria, mutta siitä on niin kauan ja toisaalta silloin oli niin vihreä vielä kaikkien asioiden kanssa.
Kovasti tuo mieskin on jo mukana tässä kuumeilussa ja katsotaan nyt, jos vaikka ahkera touhuilu tuottaisi tulosta tässä kuussa....
Mä en taida tota kirjottelua muilla kun normaaleilla kirjaimilla... joku joka osaa niin kertokaa mikä meni pieleen????