Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Le Creuset-pata. Ostitko Hulluilta Päiviltä? Kannattiko? Mietin tässä

Vierailija
15.10.2011 |

otanko käyttöön vai palautan.

Varmaankin otan käyttöön mutta vielä kommenteja!

Sillä tässä arvon kun pata oli niin hitsin kallis nytkin mutta onko sen arvoinen..oikeasti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hintansa arvoinen, mikäli teet paljon pataruokia.

Olisin ostanut itsekin, jos olisi ollut isompi. Teen todella usein pataruokia ja aina samalla hauduttamiskerralla enemmän kuin yhden päivän tarpeeksi. Ostan ehkä seuraavan padan Ikeasta (5 litraa 50 euroa).

Vierailija
2/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallishan se oli ja voisihan niitä patoja toki saada halvemmallakin, mutta tuollaisen halusin ja sellainen on. Mitäpä sitä enempää miettimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vielä isompi (ja kalliimpi). Todella hyvä pata. Ostin viime kesänä samankokoisen kuin sinun Le Creuset padan, mutta eri merkkisen (LA Famiglila) sekin oli samalla tavalla emaloitu valurauta-pata, mutta siinä meni emalit heti huonoksi (vaikka olen ohjeen mukaisesti pessyt, ja käyttänyt). Oma Le Creuset patani ei ole mennyt käytössä miksikään, vaikka teen sillä paljon ruokaa. SUOSITTELEN! Hackmanin patakin halkesi minulla, eli tämä on ainoa pata, joka minulla pysynyt käytössä, eikä ole mennyt miksikään.

Se pata tulee olemaan sinulla loppuelämäsi ajan. Muista vain, että tyhjänä sitä ei saa kuumentaa, käsin pesu, ja ei suoraan kylmästä kuumaan (ja toisin päin). Voit sitten jättää sen padan perinnöksi lapsillesi ;)

Vierailija
4/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello nyt niin paljon, että ruoka huomiseksi :-)))

ap kiittää