Juontaja Anssi Honkanen oli törkeä Neljän tähden illallisessa
Jäi oikein paha maku suuhun tästä keskenkasvuisesta isännästä. Hän mm. pilasi toisen miesvieraan aterian liialla chilillä. Anssista oli hauska seurata kun hän hiljalleen tajuaa, että ruokaa ei pysty syömään.
Asiaan kuului myös kovaääninen pilkkaaminen aina kun miesvieras, Visa Luttinen, sanoi jotain. Anssi myös kyseli, että kuka ihme tämä Luttinen edes on, että vaikuttaa olevan jostain avaruudesta.
Samaa minä mietin, että kuka helvetti se tämä Anssi Honkanen on? No, selvisihän se lopulta, että energyn juontaja. Kovan tason julkkis siis, ainakin omasta mielestään.
Totta kai Anssin ulkoiseen olemukseen kuuluu myös 12-vuotiaiden suoralippainen lippahattu. Se on kai nyt muotia.
Kommentit (26)
chilikeittoon hän oli pettynyt, kun oli liian vähän chiliä, ja johanna Rusanen lauloi veljensä kanssa liian kovaa. Kellekään ei voinut antaa täysiä pisteitä.
Tämä Luttisen outo käytös alkoi heti ensimmäisenä iltana,jolloin hän oli kokkausvuorossa. Silloin ei kukaan ollut vielä "kiusannut" ketään.
Siis, että oudosta käytöksestä rangaistaan heti? Eikö aikuisena voisi opetella vähän tapoja ja suvaitsevaisuutta. Ei heti tarvitse kohdella kuin roskaa, jos yksi porukasta sattuu olemaan vähän ns. taiteilijapersoon.
chilikeittoon hän oli pettynyt, kun oli liian vähän chiliä, ja johanna Rusanen lauloi veljensä kanssa liian kovaa. Kellekään ei voinut antaa täysiä pisteitä.
ohjelman tarkoitus vähän niinkuin ole arvostella muitten suorituksia? Ja sanooko joku sääntö, että on PAKKO antaa täysiä pisteitä?
Minä en huomannut mitään järjestelmällistä kiusaamista, tökeröä käytöstä kyllä tältä "taiteilijapersoonalta". Kaiken kaikkiaan naiset erottuivat viime viikon tähdistä sympaattisina ja lämpiminä emäntinä. Molemmat miehet vaikuttivat vähän keskenkasvuisilta.
Minä en huomannut mitään järjestelmällistä kiusaamista, tökeröä käytöstä kyllä tältä "taiteilijapersoonalta". Kaiken kaikkiaan naiset erottuivat viime viikon tähdistä sympaattisina ja lämpiminä emäntinä. Molemmat miehet vaikuttivat vähän keskenkasvuisilta.
Kovin herkkä ihminen. Katsoimme itse asiassa neljän aikuisen porukassa ohjelmaa aamulla ja kaikista Anssi oli ilkeä.
Mistä syystä itselleni tulee myös paha mieli helposti, jos näen että joku menee porukassa "paskaksi" jostain. En tykkää sellaisesta huumorista, missä alistetaan muita, oli se sitten kuina läppää vain. Eli ilmeisesti otan sitten vakavasti, mutta välillä muutkin voisi ottaa oman käytöksensä pohdintaan.
ap