Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvoja jollekin,.. pahimman vihamiehen kanssa...ov: tilitys

Vierailija
15.10.2011 |

ei tulla toimeen, ei pätkääkään- enää. Alussa elämää suurempi rakkaustarina, sittemmin arki (ja suuret haaveet ja luulot)tappoi kaiken hyvän suhteesta. Asuttu erillään jo jonkun aikaa, yhdessä oltu koko ajan n.7 vuotta, nyt palaamassa asumaan yhteen. Tulimme lapsen, 2-v., kanssa isälle syyslomalle "kylään" ja olin herne nenässä jo alle momentin illalla... no, en antanut sen haitata ettei hän halunnut seksiä illalla kanssani työviikon jälkeen. Lapsi heräsi onnellisena aamulla isän kotona (ja ajatukseni oli tukea heidän yhteiseloansa) niin aloitin päivän lenkkeilemällä ja kävelemällä yksikseni uusissa maisemissa mahtavassa kelissä, ei satanut ei paistanut! Olin pari tuntia pois, kävin samalla ruokakaupassa, palasin "isin" kotiin... Kaikki hyvin, mutta 2-vuotias LAPSI oli kieltäytynyt ulkoilemasta liikennepuistoon, tavalliseen puistoon tai pyöräilemään, voitteko uskoa? kun jostain syystä minä en usko että lapsi haluaa leikkiä koko aamun, yli 4 tuntia, vain sisällä (lapsi siis tottunut päiväkodin ulkoiluihin, ehkä 3-4tuntia päivässä...). No, tästä taas herne äidillä nenään ja isä lähti töihin ;) ei tarvinnut ulkoilla ei...

Sanoi minulle lähtiessä ettei se ole sama asia jos ei lapsi halua nukkua päiväunia (sanoin ettei tarvitse nukkua, kun ei kerta halua ;) ) kuin jos ei se halua ulkoilla. Jos ei siitä ulkoilusta kerran ole mitään hyötyä, toisin kuin nukkuminen on isänkin mielestä mukavaa ja hyödyllistä.

Entä Jos Minä alan toimia myös lapsen ehdoilla... Ei mitään sääntöjä, kivaa elämää vain. Karkkia, JEE tietenkin. herkkuja JOO jokapäivä. ei ulkoilla säällä eikä säällä TIETENKÄÄN. ISTUTAAN KOTONA JA SURFFAILLAAN NETISSÄ ja katsotaan maksuteeveeveeltä lastenohjelmia.

siis mitä nyt? en toki istu av-mamman mielikuvaan kaikkensa tekevästä ja uhrautuvasta naisesta, kun tällä tavalla herneitä miehen, KAIKKIVALTIAAN tekosista vetää...

haluaisin kuitenkin lapselle antaa elämän isänkin kanssa, mutta vuoroviikoinko sitten? kun ei tulla isän kanssa toimeen? vai muutetaanko vain pois, välittämättä isän ja lapsen suhteesta? vai jätänkö lapsen isän kanssa asumaan?

avioliittoneuvonnassa (kaupungin) ja parisuhdeterapiassa käyty. ei apua. 2xjääräpäätä, jotka haluaa tehdä mitä haluaa. erotako lopullisesti? raamattukauppaan? rakastaja? murha? itsemurha?

nyt arvoisa av-raati on teidän vuoro!

mitä tehdä?

t. ihana äiti, vittumainen vaimo, paska akka, lapsestaan onnellinen, onneton parisuhteestaan, väsynyt kaikkeen paskaan

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistahan sinä et voi muuttaa. Et voi kontrolloida sitä, mitä hän päättää tehdä tai olla tekemättä. Mitä vaihtoehtoja siis jää?

Vierailija
2/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin seksiä tarvitaan?

Vierailija
4/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en oikein nyt tajunnut mikä tässä oli se suurin ongelma, se että ei halunnut seksiä vai se, että lapsi ei mennyt ulos??????? Ei kai siitä nyt mitään haittaa ole jos lapsi ei mene ulos vaan tekee jotain kivaa sisällä isänsä kanssa tai leikkii tms. ?????? Tai sit multa meni joku pointti tosi törkeesti ohi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan