Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämme lopun aikoja: "Netin uuteen pettämispalveluun kirjautui heti liki 10 000 miestä."

Vierailija
15.10.2011 |

Yhteiskunta on rappiolla ja joutaakin tuhoutua.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011101514557282_lz.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa vastata bisneksellä jolle on kysyntää.

Mitä vaimoihin tulee, niin antaisitte sitten enemmän niin ei tarvitsisi olla huolissaan miehestä. Minusta outoa että mietitään vain sitä omistussuhdetilannetta - pettääkö mieheni minua - eikä sitä oikeaa tilannetta - olemmeko molemmat onnellisia yhdessä, vai olisiko jokin muu ratkaisu parempi toiselle/molemmille?

Eipä tommosia ole paljon hyötyä yksin mietiskellä, vaan siihen tarvittaisiin se mieskin mietiskelemään sitä parisuhdetta. Ja se on sitten taas hitusen hankalaa jos mies on vieraissa.

Vierailija
22/25 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väestöliiton perhetoimintojen johtaja Heli Vaaranen toteaa, että miesten innostus varatuille tarkoitettuun deittipalveluun johtunee rakkauden puutteesta."

Että rakkautta miehet sieltä vain hakevat... Salli mun nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi aika hyvät markkinat, mistä valita:)

Vierailija
24/25 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla miekkosilla kakkareiät kipeinä treffailujen jälkeen.

Vierailija
25/25 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väestöliiton perhetoimintojen johtaja Heli Vaaranen toteaa, että miesten innostus varatuille tarkoitettuun deittipalveluun johtunee rakkauden puutteesta."

Että rakkautta miehet sieltä vain hakevat... Salli mun nauraa.

Minäkin ihan pöyristyin tuosta lauseesta. Ja että naiselle riittää perheen kanssa vietetty aika. Näinkö tässä taas yksinkertaistetaan ja tyhmistetään miehiä ja naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi