Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisesta romanttista, jos poikaystävä rusikoi baarissa naistaan yrittäneen toisen miehen?

Vierailija
27.10.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102714649606_uu.shtml

Tuli vaan mieleen. Että kuvitteleeko mies tai poikaystävä omistavansa vaimonsa/tyttöyståvånsä?

Mikähän ajaa noin ääliömäiseen toimintaan.

Tiedän että on olemassa naisia, jotka nauttivat näistä tilanteista ja houkuttelevat miehiä luokseen, sitten poikaystävä hoitaa loput...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos

a) naisella on heikko itsetunto

b) nainen tulee kultturista, jossa miehen kuuluu olla tosi voimakas ja miehekäs ja osoittaa se näin

Itse pitäisin miestä lähinnä henkilönä, jolla on ongelmia..

Vierailija
2/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vapaa ja kaksi muuta vapaata "ritaria" taistelisi minusta, se hivelisi itsetuntoa! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi moukkamaista

Vierailija
4/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin tuollaista ihan luolamiehen tasoisena imbesillinä.

Vierailija
5/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhan se romanttista jos mies ikäänkuin vähän taistelee naisensa puolesta, mutta jossain menee sitten se raja, jolloin romanttinen ritari muuttuukin ääliökusipääksi.

Vierailija
6/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä käyttäytymistä parikymppisiltä kolleilta. Monesti vanhempana ja kokeneempana myös tappeluissa saatan näpäyttää näitä pojuja ja viedä myös naisen oikean sankarin pesään.

T: M40

Vierailija
7/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä käyttäytymistä parikymppisiltä kolleilta. Monesti vanhempana ja kokeneempana myös tappeluissa saatan näpäyttää näitä pojuja ja viedä myös naisen oikean sankarin pesään.

T: M40

Sä todellakin kuvotat mua.

Vierailija
8/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sen miehen. Eriasia, jos joku jossain pimeellä kujalla hyökkäis mun kimppuun väkivaltamielessä.

Vierailija
9/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteen pitäisi mennä väkivaltaiseksi, mutta arvostan kyllä sitä, että mieheni tulee häätämään muut miehet, jotka häiritsevät minua (ja ystäviäni).

Olemme siis monesti porukalla baarissa ja saatamme liikkua ystävien kanssa siellätäällä jutellen. Ainahan siihen sitten jostain pomppaa joku pollea urpo, joka kuvittelee olevansa mitä smoothein herrasmies ja pokailee siinä sitten meitä ei-kiinnostuneita. Jos sana ei kuulu ja selän kääntäminen ei auta, arvostan kyllä sitä, että mieheni siirtyy kavereidensa porukasta vierelleni ja kehottaa urpoa häipymään.

Ja kertaakaan ei ole tullut mitään riitaa tai tappelua, vaan pokailijat häviävät vähin äänin ja saadaan viettää iltaa rauhassa. Vähän niinku olis henkilökohtainen poke mukana. :)

Vierailija
10/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi moinen "sankari" kyllä vaihtoon.

Onkohan se muuten miehistä romanttista, että keski-ikäinen kännitäti raivoaa nuorille tytöille baarissa, että "miestäni et issshkheee!"?

Vierailija
11/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka alkaa nyrkkitappeluun. Enkä varsinkaan pitäisi siitä, että käyttää mua tekosyynä tappelun aloittamiseen, vaikka oikea syy olisi lie miehen omat ongelmat.

Vierailija
12/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä itsekin karkottaa sellaiset ei-toivotut ihailijat, jotka julkisella paikalla kuten ravintolassa saattavat osoittaa kiinnostustaan. Jos mieheni tulisi siihen väliin uhoamaan, kyllä hävettäisi hänen puolestaan.

Vierailija
13/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän alkaa aina tietyn humalatilan jälkeen strippaamaan yksityisesti jollekin miehelle lähipöydässä tai baaritiskillä.

Yritän siinä sitten pelastaa vaimoni mainetta, kun tiedän ettei hän enää hallitse itseään. Vaikeinta on selittää näille miehille sivistyneesti ettei vaimoni oikeasti ole kiinnostunut heistä. Monesti nämä miehet alkavat kovistelemaan minua kiimoissaan. Tilanne on hyvin vaikea sillä en halua että vaimoni tekee jotain mitä katuisi seuraavana päivänä.

Kahdesti olen joutunut tainnuttamaan muutaman hyvinkin vaikeaksi käyneen miehen. Osa ottaa vaimoni tanssin huumorilla ja harva ymmärtää oikeasti sitä sivistynyttä puhetta.

Onneksi moni portsari on ollut hyvin ammattitaitoinen näissä tilanteissa ja ovat nähneet vaimoni kaltaisia naisia ennenkin. Osaavat ennakoida tilanteet. Suuri kiitos näille ammattilaisille.

Yleensä seuraavana päivänä vaimo ei edes muista mitä on tehnyt. Joskus on väittänyt valehtelijaksikin, kun olen kertonut että hän meinasi antaa viimeiltana tuntemattomalle miehelle suihinoton yökerhon vessassa, kunnes puutuin asiaan. Vaimoni on äärimmäisen herkkä alkoholijuomille.

T: Holtittoman naisen mies

Vierailija
14/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset usein käyvät miehensä päälle kun mies on saanut ihailijan lähelleen.

Miksi mies ei lyö naistaan mutta nainen lyö miestään tällaisissa tilanteissa?

ot

Vierailija
15/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kertaakaan ei ole tullut mitään riitaa tai tappelua, vaan pokailijat häviävät vähin äänin ja saadaan viettää iltaa rauhassa. Vähän niinku olis henkilökohtainen poke mukana. :)

Hän on sellainen silmälasipäinen ruipelo, söpö kuin mikä. Harvoin nämä öykkärit lähtee vähin äänin. Sulla on ilmeisesti pelottavan näköinen mies, kun uskovat sanaa. Osa provosoi miestäni kopeloimalla minua ja tuuppimalla miestäni. Onneksi mieheni on hyvin rauhallinen tapaus eikä koskaan alistu riitelemään minusta.

Vierailija
16/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia olisi toinen, jos olisin vakavassa vaarassa, silloin olettaisin miehen tulevaan tappelemaan rinnalleni. Mutta jos hän menisi räyhäämään jollekin satunnaiselle pokailijalle, niin häpeäisin kyllä silmät päästäni.

Vierailija
17/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän alkaa aina tietyn humalatilan jälkeen strippaamaan yksityisesti jollekin miehelle lähipöydässä tai baaritiskillä.

Yritän siinä sitten pelastaa vaimoni mainetta, kun tiedän ettei hän enää hallitse itseään. Vaikeinta on selittää näille miehille sivistyneesti ettei vaimoni oikeasti ole kiinnostunut heistä. Monesti nämä miehet alkavat kovistelemaan minua kiimoissaan. Tilanne on hyvin vaikea sillä en halua että vaimoni tekee jotain mitä katuisi seuraavana päivänä.

Kahdesti olen joutunut tainnuttamaan muutaman hyvinkin vaikeaksi käyneen miehen. Osa ottaa vaimoni tanssin huumorilla ja harva ymmärtää oikeasti sitä sivistynyttä puhetta.

Onneksi moni portsari on ollut hyvin ammattitaitoinen näissä tilanteissa ja ovat nähneet vaimoni kaltaisia naisia ennenkin. Osaavat ennakoida tilanteet. Suuri kiitos näille ammattilaisille.

Yleensä seuraavana päivänä vaimo ei edes muista mitä on tehnyt. Joskus on väittänyt valehtelijaksikin, kun olen kertonut että hän meinasi antaa viimeiltana tuntemattomalle miehelle suihinoton yökerhon vessassa, kunnes puutuin asiaan. Vaimoni on äärimmäisen herkkä alkoholijuomille.

T: Holtittoman naisen mies

[/i

Aika karseeta kyllä. En käsitä miten joku voi nitkahtaa alkoholista noin..

Vierailija
18/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois kuvitella elämää pasifistin rinnalla.

Vierailija
19/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karseeta kyllä. En käsitä miten joku voi nitkahtaa alkoholista noin..

Nykyään ihan sinkku, mutta aikoinaan tyttöjen illoissa piti ihan rauhoitella ja vahtia ettei satuta itseään tai joudu väärään miesporukkaan hänen exänsäkin oli monesti huolissaan. Onhan noita olemassa joille alko ei tuntuisi sopivan.

Vierailija
20/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on romanttista, jos rakastamani mies lyö lujaa turpaan sammakkoa joka tulee iskuyrityksessä lähelleni. Etsiköön sinkkuja.

Verta siinä kerjää nokastaan, jos tunkee rakastavaisten pöytään lässyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän