Siis enkö vain osaa pukea vauvalle haalaria
vai onko tosiaan joissakin haalareissa niin kapeat hartiat, että tällaiselle leveäharteiselle vauvalle on vaikea saada käsiä hihoihin? En tajua miten muut pukee pienille vauvoille haalareita tosi näppärästi, kun minulla kestää siinä ihan ikuisuus, ja aina tuntuu että toinen käsi on tosi vaikea saada hihaan niin ettei se taittuisi. Onko muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (5)
laita haalari auki lattialle, pujota lapsen jalat sinne, kösien pitäisi mennä taittumatta ja helposti. Toki toista kättä pitää taittaa jos haalari on kapea.
Oliskohan liian pieni haalari! Ei ole koskaan ollut ongelmaa pukea leveäharteiselle pojallekaan haalaria, paitsi silloin kun alla on liikaa vaatetta ulkohaalarin kokoon nähden. Eli osta ulkohaalari tosi reilun kokoinen sisävaatteisiin nähden. Kunhan lapsi siis edelleen pystyy liikkumaan siinä :)
Mikä tahansa liian pieni vaate on vaikea pukea kenelle tahansa.
Joskus auttaa jos panee vauvan mahalleen ja siitä sitten pukee. Ei ainakaan jää haalarikangasta ruttuun hartioiden alle pukemisvaiheessa.
ikinä pukenut vauvalle haalaria. Mulla oli joko iso fleecehuopa tai villashaali, jonka laitoin kaksinkerroin turvakaukalon pohjalle, sitten vauva ja sitten taittelin peiton paketiksi ja vyöt kiinni. Lapsi tykkäsi, oli lämmintä ja MINÄ tykkäsin kun oli helppoa!!!!
Samaa käytin kyllä sitten ihan rattaissakin, kun lapsi sai jo istua. Ei tarvinnut lähtiessä eikä saapuessa mitään kauheita pukuruljansseja. Peiton sai jopa sillainkin, että ei tarvinnut edes hattua, kun jätti sen peiton hupuksi.
Mun vauvalla oli äitiyspakkauksen haalari, ja se olikyllä hyvin väljä.