Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monilla ihmisillä on hankala olo seurassani?

Vierailija
15.10.2011 |

Millaisten periaatteessa tavallisten ihmisten seurassa teillä on vaivautunut olo? Siis en tee tai puhu mitään omituisia ja näytänkin aivan normaalilta enkä yritä olla mitenkään erityinen. Silti minua on usein kuvailtu oudoksi ja mielestäni huomaankin että jostain syystä lähetän jotain outoja viboja tahtomattani.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mun lievä outouteni ole mielestäni myöskään hirveästi vaivannut kanssaihmisiä.

Oletko ap varma että ihmiset ovat vaivautuneita seurassasi? Outoushan voi olla ihan virkistävääkin.

Vierailija
22/23 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olet ainutlaatuinen eikä keskustelukumppanisi ole tavannut aiemmin ketään kaltaistasi ihmistä josta johtuu heidän oma osaamattomuutensa tällaisen ihmisen kohdatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan samanlaisia kokemuksia kuin ap:lla. Olen jotenkin outo ja minun on vaikea tutustua uusiin ihmisiin. todella usein ilmapiiri saattaa muuttua vaivaantuneeksi.

Olen ollut tosi ujo aiemmin, mutta nyt se on lieventynyt aika paljonkin. Silti on välillä vaikea keksiä mitään puhuttavaa. varsinkin jos joku kysyy minulta jotain, en vältämättä osaakkaan vastata järkevästi, vaan vastaan esim. yhdellä sanalla. Yhtäkkiä huomaan etteivät ihmiset enää noteeraa minua vaan jään ulkopuoliseksi.

Toisaalta tiedän mistä tämä johtuu, mutta Käytöstä on niin vaikea muuttaa, kyse kun on niin pienistä vivahteista. enkä koe olevani epäaito. Olen juuri niin aito kuin siinä tilanteessa pystyn olemaan.