kännimoka :(
Harmittaa. Eilen olin piiiitkästä aika juhlimassa kavereiden kanssa (lapset mummolassa). Yöllä kun tulin kotiin niin olo oli aika heikko.. Sitten joskus varmaan tunnin päästä heräsin ja muistin, että piilarit on päässä. Prrkele kun vaikea ottaa pois, yritin kiskoa ja sattui. Ei onnistu. No, ajattelin että otan ne sitten myöhemmin.
Aamulla totesin, että olin vissiin tullessa ottanu ne pois, ihan siististi kotelossaan. Toinen silmä vaan helkkarin kipeä... Oli pakko lähteä päivystykseen. Sarveiskalvon haavauma, kun olin kiskonut olemattomia piilareita. Vähänkö noloa selittää lääkärille. Nyt on sit lappu silmän päällä. Ihan mahtavaa.
Kommentit (4)
Erotuksena vaan, että molemmat silmät oli kirkkaan punaiset enkä mennyt lääkäriin
Mua on eilinen hävettänyt niin paljon, ettei mitään rajaa. Join vaan muutaman hassun juoman ja olin niin vauhdissa.
Mä ootin herkullista tarinaa, jossa oot eka sammunu kesken seksin ja sit heränny aamulla kun oot kussu, paskonu ja oksentanu alles vieraaseen sänkyyn ja miestä katsoessa todennu et se on sun työkaveri :/