Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¨¨MAANANTAIHIN HELMIKSET¨¨

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä navassa tuntuu niin omituista liikettä välillä etten tiiä oikeen mitä siellä tapahtuu. Ei mitään potkuja tai muitakaan selviä liikkeitä vaan semmosta ihme aaltoilua ja möngerrystä vaan jossain rakon seuruvilla. Taitaa vauva istua jököttää masussa,ei ainakaan potkuja tunnu eikä näy.

Kivuista kyseli joku...Mulla on ollu alamahassa välillä (varsinkin öisin) semmonen kipu ettei kunnolla pysty liikkumaan. Se on ihan tuossa " pinnassa" , oisko jotain lihaskipua (olemattomissa vatsalihaksissako??).

FASSILOORA mietti yksityisenä pph:na olemista raskaana. Itse alotin yksityisenä toisen lapsen ollessa reilun vuoden ikäinen ja edelleen hoidin samoja lapsia kun odotin kolmatta. Aloitin äitiysloman aikaisemmin (hoitolapset oli muutenkin muuttamassa toiselle paikkakunnalle), n. 1,5kk ennen laskettua aikaa. oikeastaan olin silloin fyysisesti ihan hyvässä kunnossa ja jaksoin hoitaa lapset (tosin alkuraskauden kovan väsymyksen kourissa). Nyt olen kunnallisena. Vaivoja tuntuu olevan paljon enemmän kuin edelliskerroilla.

KIRPPU kyseli vaipoista..Meillä on kolme lasta kertakäyttöisillä vaipatettu ja nyt tämän neljännen kans olen päättänyt kestoilla. Vaippoja on tehtailtuna isot pinot ja on nuita tullut tilattuakin. Nyt olen saanut 2,5 vuotiaan tytönkin käännytettyä kun löytyi tytölle mieluinen vaippa, kushies ultra. Siis yövaipaksi, päivävaippa jäin pois 2-vuotiaana. Ruskovillan villahousuja oon hommannut usemman lyhyet ja yhdet pitkälahkeisen ja lisäksi on kolmet bumpyn kuoret. Oon muuten ostanut tämän palstan kirpputorin kautta UUTENA nuo kaikki viidet ruskovillat mitä meillä on, hintaan 12-15 euroa/kpl. Samoin yhdet uudenveroiset bumpyn kuoret. Popolinon harsoja tilasin yhden paketin ja pari ronjan hamppuvaippaa ja loput on melkeimpä nuita tsi-vaippoja. Pitäs tehä valmiiksi isompiakin kokoja kun voi olla ettei neljän lapsen kans ehdi sitä vähääkään ompeleen ku kolmen kans.

Mulla kans on alkanut närästys vaivata, tänään piti käydä ostaan lääkettäkin. Mulla on ollut helikobakteeri ja epäilempä että se on edelleenkin, mutta eivät suostuneet testaamaan kun ei sitä pysty hoitamaan nytten kumminkaan. Nälkä on kokoajan mutta isoja annoksia ei voi syyä =(

Mulla tuli semmoinen tunne viimeviikolla ettei huvita mennä enää neuvolaan ollenkaan kun ei mua oteta tosissaan eikä kuunnella oikeasti mitä sanon. Muutenkaan en oikein osaa puhua th:n kanssa mitään. Puhumattakaan lääkäristä joka ei edes kunnolla katsonut mua päin kun kävin siellä. Tosi ahistava reissu jota mietin monta päivää. Oonki miettiny että yritän vaihtaa terkkaria siihen entiseen..

Lisäksi oon miettinyt poliklinistä synnytystä josta oon kyllä ollut aika hiljaa. Tuntuu että kaikilla on jotain sitä vastaan =( Viimekerralla olin sairaalassa vajaat 12 tuntia ja oli ihana päästä pian kotiin vauvan kans. En tosiaankaan pysty nukkumaan sairaalassa yhtään ja kokoajan vaan itkettää ja haluttaa kotiin. Tietysti jään sinne jos tilanne niin vaatii, siitäkin on kokemusta ettei vauva synny terveenä...

Anteeksi, nyt tuli romaani...

matilda & taimi 27+1

Vierailija
22/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla pikaseen laittaan viestiä siitä tamperelaisten tapaamisesta ensi viikolla. Mulle sopii kans sekä keskiviikko et perjantai. Joku taisi jo mainitakin niistä päivistä.. Ja mielellään taas siinä neljän maissa tai jälkeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla