Sinkkuahdistus! Haluaisin ihan tavallisen miehen!
Nyt se taas iski, ihan hirveä sinkkuahdistus. Kertokaa mulle, mistä löytyisi ihan tavallinen suomalainen mies, jonka kanssa voisi elää ihan tavallista elämää?
Mielestäni "kriteerini" eivät ole mahdottomat:
- miehen on käytävä töissä ja tienattava sen verran, ettei häntä tarvitse elättää (ei väliä onko duunari vai akateeminen kunhan pitää työstään). Jos on tällä hetkellä työtön, pitää etsiä töitä tosissaan.
- ei saa tupakoida (todella satunnainen baaripolttelu on ok) eikä olla viinamäen miehiä
- pitää olla normaalijärkinen, ei siis mikään hullu narsisti/muuten vain skitso
- pitää pitää perushygieniasta huoli ja pukeutua puhtaisiin, siisteihin vaattesiin
- mielellään kanssani samalla vuosikymmenellä syntynyt, mutta tästä voin joustaa hieman. +/-10 vuotta on aika ehdoton maksimi.
- ei halua enää omia lapsia, mutta jos hänellä on lapsia edellisesta suhteesta, se on minulle ihan ok.
Ilmeisesti tällainen 36-vuotias, vähän pullea tavallinen, työssäkäyvä nainen ei kelpaa kenellekään :(
Kommentit (73)
Voihan se olla niin vastenmielisen näköinen että oikein kukaan ei jaksa kiinostua siitä.
Voihan se olla niin vastenmielisen näköinen että oikein kukaan ei jaksa kiinostua siitä.
Tuohon en kyllä usko =)
Minulla on ap:n kanssa samoja aatoksia. Olisi kiva löytää joku, kuka ottais kainaloon...
Tuohon en kyllä usko =)
Minulla on ap:n kanssa samoja aatoksia. Olisi kiva löytää joku, kuka ottais kainaloon...
Jos tupakoiva on pahempi kuin työtön juoppo niin voi vaan ajatella miksi ei nappaa, no siksi se ei nappaa sanomattakin selvää.
Tuohon en kyllä usko =)
Jos tupakoiva on pahempi kuin työtön juoppo niin voi vaan ajatella miksi ei nappaa, no siksi se ei nappaa sanomattakin selvää.
kun ei saisi suunnilleen mitään kriteereitä olla! Tupakoitsijoilla haisee useasti henki ihan hemmetin pahalle tai hampaat on värjäytyneet. Ei kaikilla, mutta monilla. Lisäksi vuosien päässä häämöttää potentiaalisesti tupakkayskä, keuhkosyöpä ja hidas kuolema.
Noilla kriteereillä ap liian vaativa? Aika vähään perinteinen av-mamma taitaa tyytyä jos nuo aloittajan laittamat kriteerit on liikaa vaadittu. Ihan tervettä on tosiaan vaatia itselleen hyvä puoliso ja etsiä se tasoaan vastaava kunnollinen kumppani sen sijaan, että otetaan mikä tahansa possu joka ei vastaa edes aloittajan kriteereitä. Ihmeellistä porukkaa täällä.
Tuohon en kyllä usko =)
Jos tupakoiva on pahempi kuin työtön juoppo niin voi vaan ajatella miksi ei nappaa, no siksi se ei nappaa sanomattakin selvää.kun ei saisi suunnilleen mitään kriteereitä olla! Tupakoitsijoilla haisee useasti henki ihan hemmetin pahalle tai hampaat on värjäytyneet. Ei kaikilla, mutta monilla. Lisäksi vuosien päässä häämöttää potentiaalisesti tupakkayskä, keuhkosyöpä ja hidas kuolema.
Asetat kenellekin mutta oletko löytänyt? Kuinka kauan olet etsinyt?
Kiinnostais tietää mitä urheilua AP joka ilmoitti jo olevansa ylipainoinen harrastaa niin aktiivisesti et sitä haittaa miehen tupakointi?????
Millä logiikalla aktiiviurheilija voi olla lihava?????
Noilla kriteereillä ap liian vaativa? Aika vähään perinteinen av-mamma taitaa tyytyä jos nuo aloittajan laittamat kriteerit on liikaa vaadittu. Ihan tervettä on tosiaan vaatia itselleen hyvä puoliso ja etsiä se tasoaan vastaava kunnollinen kumppani sen sijaan, että otetaan mikä tahansa possu joka ei vastaa edes aloittajan kriteereitä. Ihmeellistä porukkaa täällä.
eikä ole vielä löytänyt miestä noilla hakuehdoilla, yritystä riittää ja hyvähän se niin. :)
Sä sitten sanot että muut naiset on epäonnistunut parisuhteessaan kun on mies kelvannut joka juopottelee viikonloppuisin, polttaa tupakkaa ja vielä on työtön, aika suppea käsitys se sullakin on maailman menosta mutta mitä sitä illuusiota särkemään.
Eihän ap:llä ole käytännössä mitään vaatimuksia.
Minä en ainakaan tunne ketään joka polttaisi. Taitaa olla aika harvinaista nykyään. Vaikeampi olisi löytää jos vaatisi tupakan polttamista.
Kiinnostais tietää mitä urheilua AP joka ilmoitti jo olevansa ylipainoinen harrastaa niin aktiivisesti et sitä haittaa miehen tupakointi????? Millä logiikalla aktiiviurheilija voi olla lihava?????
ottaisi tupakoivaa miestä. Tupakointi kertoo mielestäni yksinkertaisuudesta (kuka täysjärkinen edes aloittaisi moista touhua?), riippuvaisuuteen taipuvaisesta luonteesta, on rahan haaskausta, saa ihmisen haisemaan pahalle ja on vielä terveydellekin haitallista. -Ja haittaa myös kanssaeläjiä, passiivinen tupakointi kun on vaarallista sekin.
Siis mä olen se, joka sanoin että kovat kriteerit. Oma mieheni kuitenkin on hyvännäköinen, menestyvä, ei-tupakoiva ja tosi kultainen ihminen.
Ehkä tarkoitin sanoa, että löysimme toisemme ihan ihmispohjalta, emme minkään listojen kanssa. Oli ne sitten lyhyitä tai pitkiä. :)Jos mieheni olisi ollut väliaikaisesti esim. työtön tapaamisen hetkellä, niin olisin luultavasti rakastunut silti..
..ei mun mielestä taloudellinen itsenäisyys tai tupakoimattomuus ole "ulkoisia kriteereitä". Kyllä ne kertoo siitä sisäisestäkin maailmasta. Eikä ap ole ajatuksineen pää pilvessä oleva haaveilija, vaan ihan realistiset odotukset. Jos nyt jotain haluaa kritisoida, niin ehkä tuota "osaa pitää huolta itsestään/hygieniastaan", eikö tuo nyt ole monelle oletusarvo, mitä ei tarvitse edes mainita? Edellinen kommentti on hassu myös siten, että joo, voihan sitä renttuun rakastua mutta eiköhän tähän ikään mennessä tiedä sen, että haluaa jotain muutakin kuin jotain väliaikaista, ei mitään hetken huumaa..
Että kun aidosti rakastuu, niin pienillä virheillä ei ole merkitystä. Terve ihminen ei kuitenkaan rakastu esim. alistavaan sikamieheen.
ja elää eristäytyneessä maailmassa, täällä kun monikaan ei siedä tupakin savua ne ei sitten siedä pakokaausakaan talvella kovalla pakkasella ja sillon ei voi olla ulkona tietenkään, kaalikeitto haisee pahalle ne ei voi olla tilassa missä on keitety kaalia jne jne.. :) Tukehdutte vielä omaan ahtauteenne ja hyvä niin, maailma ei tarvi kyrpä ottassa kulkevia natisijoita mihinkään.
..ei mun mielestä taloudellinen itsenäisyys tai tupakoimattomuus ole "ulkoisia kriteereitä". Kyllä ne kertoo siitä sisäisestäkin maailmasta. Eikä ap ole ajatuksineen pää pilvessä oleva haaveilija, vaan ihan realistiset odotukset. Jos nyt jotain haluaa kritisoida, niin ehkä tuota "osaa pitää huolta itsestään/hygieniastaan", eikö tuo nyt ole monelle oletusarvo, mitä ei tarvitse edes mainita? Edellinen kommentti on hassu myös siten, että joo, voihan sitä renttuun rakastua mutta eiköhän tähän ikään mennessä tiedä sen, että haluaa jotain muutakin kuin jotain väliaikaista, ei mitään hetken huumaa..
Että kun aidosti rakastuu, niin pienillä virheillä ei ole merkitystä. Terve ihminen ei kuitenkaan rakastu esim. alistavaan sikamieheen.
Sun mielestä muista se kaikki ei ajattele samoin kuin sinä
Se onkin oletusarvo keskustelupalstalla, että jokainen tuo esiin oman näkemyksensä. Ei esimerkiksi koko maailman.
Ne kuvittelee heti että sulla kello on käymässä loppuun ja jäävät nalkkiin kun tuleekin "yllätys" vauva.
Siinä suurin syy sinkkuuteesi. Toinen on vaatimus tupakan ja alkoholin suhteen.
on pelottava kenelle vaan miehlle, miksi sillä ei ole lapsia? miksi se ei seurustele? jotain mätää siinä hommassa on.
Tännehän on tullut kommentteja :) Joo, ehkä minussa on jotain perustavanlaatuista vikaa kun en ole miestä löytänyt. Olen kuitenkin jo parikymppisestä ollut sitä mieltä, että olen mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, josta en ihan tosissani välitä eli siksi, että olisi vain joku. (En toki ole ollut sinkku parikymppisestä saakka, mutta sitä loppuelämän kumppania ei ole vielä löytynyt)
Ensimmäisestä viestistä muuten jäi pois tärkein ja ehdottomin kriteeri: miehen on oltava vapaa! Siis joko sinkku tai erokuviot läpi käytynä, asumuserossa tai muuten vain harmaalla alueella oleviin en sekaannu.
Suurin osa miehistä kai täyttää nuo kriteerit, nehän ovat aivan tavallisia asioita.