Sinkkuahdistus! Haluaisin ihan tavallisen miehen!
Nyt se taas iski, ihan hirveä sinkkuahdistus. Kertokaa mulle, mistä löytyisi ihan tavallinen suomalainen mies, jonka kanssa voisi elää ihan tavallista elämää?
Mielestäni "kriteerini" eivät ole mahdottomat:
- miehen on käytävä töissä ja tienattava sen verran, ettei häntä tarvitse elättää (ei väliä onko duunari vai akateeminen kunhan pitää työstään). Jos on tällä hetkellä työtön, pitää etsiä töitä tosissaan.
- ei saa tupakoida (todella satunnainen baaripolttelu on ok) eikä olla viinamäen miehiä
- pitää olla normaalijärkinen, ei siis mikään hullu narsisti/muuten vain skitso
- pitää pitää perushygieniasta huoli ja pukeutua puhtaisiin, siisteihin vaattesiin
- mielellään kanssani samalla vuosikymmenellä syntynyt, mutta tästä voin joustaa hieman. +/-10 vuotta on aika ehdoton maksimi.
- ei halua enää omia lapsia, mutta jos hänellä on lapsia edellisesta suhteesta, se on minulle ihan ok.
Ilmeisesti tällainen 36-vuotias, vähän pullea tavallinen, työssäkäyvä nainen ei kelpaa kenellekään :(
Kommentit (73)
Sulla on muutama vähän liian tarkka kriteeri. Kukaan ei vastaa täysin mielihaluja. Kenties tupakoinnista voisi ainakin joustaa?
Samoin moni ikäisesi uramies alkaa vasta perustaa perhettä, joten kriteerisi lapsettomuudelle voi olla monelle turn off. Uskon, että miehelle yleensäkin nainen, joka ei halua lapsia on vähän outo.. Onko näin? :O
Mun mielestä sulla on realistiset kriteerit. Eikä kaikki niitä lapsiakaan halua.
Itsekään en haluaisi tupakoivaa miestä. En kestäisi miehen tupakointia oikeasti. Se ei olisi mikään hassu pahe vaan jotain sellaista, joka olisi kaiken liikuntaharrastuksien jarruna/haittana ja myöhemmin vielä pilaisi terveyden (ollut tekemisissä keuhkoahtaumaan sairastuneen kanssa).
Mun mielestä sulla on realistiset kriteerit. Eikä kaikki niitä lapsiakaan halua.
Itsekään en haluaisi tupakoivaa miestä. En kestäisi miehen tupakointia oikeasti. Se ei olisi mikään hassu pahe vaan jotain sellaista, joka olisi kaiken liikuntaharrastuksien jarruna/haittana ja myöhemmin vielä pilaisi terveyden (ollut tekemisissä keuhkoahtaumaan sairastuneen kanssa).
Jyrki Katainen, Tommi Mäkinen, Kimi räikkönen ennen, ja moni moni muu urheilija jossa vaaditaan kovaa kuntoa tupakoi?
josta en jousta. Jos ikuinen sinkkuus on kiinni siitä, etten löydä savutonta miestä niin olkoon.
Miehillä tuo lastenhankintaikä on tosiaan aika toista kuin naisilla. Olen _omasta_ mielestäni jo liian vanha saamaan omia lapsia (en tosin ole koskaan niitä kamalasti edes halunnut), mutta kriteerinänihän ei ollut lapsettomuus miehen osalta - hänellä voi hyvinkin olla lapsia eivätkä he minua haittaisi lainkaan!
Voi aargh!
Jyrki Katainen, Tommi Mäkinen, Kimi räikkönen ennen, ja moni moni muu urheilija jossa vaaditaan kovaa kuntoa tupakoi?
..kun noista kaksi on autourheilua ja en tiedä, mitä Katainen harrastaa, en näe tupakointia mitenkään urheilun kaverina. Tupakointi vaikeuttaa hapenottoa ja kun itselle kestävyysurheilu, lenkkeily ja pyöräily on tärkeitä, en millään uskoisi pitkällä tähtäimellä suhteeseen, jossa mies tupakoisi. Vaikka hän pelaisikin sählyä tai sulkapalloa. Mielestäni hänellä olisi huonot mahdollisuudet saavuttaa hyvä kestävyyskunto lajeissa, jotka ovat itselleni tärkeitä ja vielä tieto mahdollisesta keuhkoahtaumasta - kiitos mieluummin olisin yksin.
.."moni muu urheilija tupakoi, vaikka harrastaa lajia, jossa tarvitaan kovaa kuntoa.."...Niin kuka?
joku urheilija maailmassa tupakoi, voisi vaikuttaa siihen, että ihminen toivoo tupakoimatonta elämänkumppania.
.."moni muu urheilija tupakoi, vaikka harrastaa lajia, jossa tarvitaan kovaa kuntoa.."...Niin kuka?
Janne Ahonen, Matti Nykänen, Teemu Selänne harrastaa sikareita, Miikka Kiprusoff, jokeri-ikoni Otakar Janecky, Valeri Popovits, Jyrki "Jykke" Nieminen, Aleksei Eremenko senior. Siinä muutama ja on paljon kuitakin huippu-urheilijoita jotka tupakoi.
joku urheilija maailmassa tupakoi, voisi vaikuttaa siihen, että ihminen toivoo tupakoimatonta elämänkumppania.
Nyt oli kyse siitä että joku mainitsi että tupakoitisja ei voi olla huippu-urheilija, tässä oli muutama esimerkki tupakoivista urheilijoista.
Nyt oli kyse siitä että joku mainitsi että tupakoitisja ei voi olla huippu-urheilija, tässä oli muutama esimerkki tupakoivista urheilijoista.
Siinä vaiheessa kun kaikki maratoonarit ja triatlonistitkin on tupakoitsijoita, ehkä pitää sitten muuttaa mieltä.
viestin, jossa pyysin ap ta joustamaan tupakoinnista. En itsekään polta, eikä mieheni, joten ymmärrän tavallaan sinua.
Mutta, jos ajattelemme kaikkia noita kriteereitäsi yhdessä ja sitä, miten ehdottomia ne ovat, niin voi olla että et halua kumppania tulenpalavasti.
Jos olisin sinun iässäsi sinkku ja lapseton, niin olisin varmaan paljon epätoivoisempi ja biologinen kello tikittäisi sillä voimakkuudella, että olisin valmis joustamaan kaikesta paitsi hyvästä työstä ja mukavasta luonteesta.
..mäkihyppy ei edellytä kestävyyskuntoa samaan tapaan kuin yleisurheilussa tai juoksussa/hiihdossa/pyöräilyssä. Enkä usko, että kukaan noiden lätkänpelaajien lääkäreistäkään suosittelee tupakointia heille. Se on tietysti mahdollista, että osa noistakin käyttää nuuskaa. Kovat pojat.
että kun rakastuu niin on sokea toisen pienille virheille. Toiset naiset rakastuvat jopa renttuihin. :) Minusta olet vähän liian vaativa.. Ihminen, mies, on paljon muutakin kuin nuo mainitsemasi ulkoiset kriteerit. Ehkä miehestä löytyy jotain yllättävän mukavaa, mikä kumoaa kompensoi jotain huonoa piirrettä?
miehen pitäisi olla? Kelpaako jos mieskin on vähän pullea tai vaikka harvahiuksinen tai muuten vaan ei mitenkään komea?
..ei mun mielestä taloudellinen itsenäisyys tai tupakoimattomuus ole "ulkoisia kriteereitä". Kyllä ne kertoo siitä sisäisestäkin maailmasta. Eikä ap ole ajatuksineen pää pilvessä oleva haaveilija, vaan ihan realistiset odotukset. Jos nyt jotain haluaa kritisoida, niin ehkä tuota "osaa pitää huolta itsestään/hygieniastaan", eikö tuo nyt ole monelle oletusarvo, mitä ei tarvitse edes mainita?
Edellinen kommentti on hassu myös siten, että joo, voihan sitä renttuun rakastua mutta eiköhän tähän ikään mennessä tiedä sen, että haluaa jotain muutakin kuin jotain väliaikaista, ei mitään hetken huumaa..
..ei mun mielestä taloudellinen itsenäisyys tai tupakoimattomuus ole "ulkoisia kriteereitä". Kyllä ne kertoo siitä sisäisestäkin maailmasta. Eikä ap ole ajatuksineen pää pilvessä oleva haaveilija, vaan ihan realistiset odotukset. Jos nyt jotain haluaa kritisoida, niin ehkä tuota "osaa pitää huolta itsestään/hygieniastaan", eikö tuo nyt ole monelle oletusarvo, mitä ei tarvitse edes mainita?
Edellinen kommentti on hassu myös siten, että joo, voihan sitä renttuun rakastua mutta eiköhän tähän ikään mennessä tiedä sen, että haluaa jotain muutakin kuin jotain väliaikaista, ei mitään hetken huumaa..
Olen oikeasti nätti, söpö, hoikka, hauska, hyvässä työssä, sosiaalinen ja HANKALA, mutta varmasti monen miehen mieleen, ja silti en ole löytänyt ketään, enkä usko että löydän;( Tietenkin haluan ihanan miehen, muita olisi kyllä tarjolla;( Näin perjantai iltana ahdistaa eniten olla kotona kaksi pojan kanssa ja miettiä, että muut viettävät ihanaa perhe-elämää ja kyhnäävät rakkaan kainalossa;(
T: ikisinkku 28v;( ja tän ikäisille miehille koululaislapsi taitaa olla se "pahin" este.
että kun rakastuu niin on sokea toisen pienille virheille. Toiset naiset rakastuvat jopa renttuihin. :) Minusta olet vähän liian vaativa.. Ihminen, mies, on paljon muutakin kuin nuo mainitsemasi ulkoiset kriteerit. Ehkä miehestä löytyy jotain yllättävän mukavaa, mikä kumoaa kompensoi jotain huonoa piirrettä?
Mitä ulkoisia piirteitä tuossa ap:n listassa oli? Minusta nuo eivät edes olleet mitään varsinaisia "kriteereitä", tyyliin vähintään 45 000 euron vuositulot, 180 cm pituus, urheilullinen vartalo, vaaleat hiukset, ruskeat silmät, ei silmälaseja jne.
No minkänäköinen miehen pitäisi olla? Kelpaako jos mieskin on vähän pullea tai vaikka harvahiuksinen tai muuten vaan ei mitenkään komea?
En osaa sanoa minkä näköinen miehen pitäisi olla. Olen pitänyt kiinnostavina/hyvännäköisinä niin lyhyitä, pitkiä, laihoja, pulskia, kaljuja kuin pitkätukkaisiakin miehiä, jotka ovat olleet hyvin eri näköisiä. En mä ole itsekään mikään kedon kaunein kukka. Mulle riittää, että mies miellyttää mun silmää ja tähän mennessä monen näköiset miehet ovat miellyttäneet mua ulkonäöllisesti.
Ja noista kriteereistä, olisi kiva tietää mikä noista oli ulkoinen? Tuon hygieniajutun mainitsin, sillä se ei todellakaan ole ollut itsestään selvää joillekin tapaamilleni miehille.
ja osuva ehdotus mutta tuo tupakointi tallasi koko jutun- 35V. vakitöissä oleva mies