Ostin mustan talvitakin 8v tytölle. Onko susta toi nätti?
http://www.reima.fi/fi/collection/ulkovaatteet/takit
neljäs rivi, neljäs oikealta.
Kommentit (25)
mutta selain menee jumiin, kun yritän avata tuon sivun.
Itse en pue lapsiani mustaan varsinkaan ulkovaatteissa.
Haluan että he näkyvät hyvin autoille ja musta väri ei ole kovin hyvä kyllä siinä.
Ja musta on lapsella aika ankea väri muutenkin.
Mutta niinkuin sanoin, makuasia.
vähän tuon tyyliset tummansiniset takit zarasta ostetut. Niitä käytetään ainoastaan kauppa/kyläily ja muutenkin hienosteluvaatteena.
Arkivaatteissa tykkään käyttää väriä lastentamineissa.
En ostais mustaa arkivaatteeksi.
Mutta musta on kyllä ihan kamala väri lapselle. Valitsiko lapsi tuon mustan ihan itse??? Vai sopiiko se nyt hyvin äidin toppatakin väriin kun yhdessä käytte shoppailemassa kuin kaksi marjaa?
Eikä mikään sellanen karmee riemunkirjava mikä on täälä kovasti mammojen suosiossa. Mut jokainen tykkää mistä tykkää, ei oo mun päänsärky. :)
Valitsiko lapsi tuon mustan ihan itse??? Vai sopiiko se nyt hyvin äidin toppatakin väriin kun yhdessä käytte shoppailemassa kuin kaksi marjaa?
(mulla on kirjava ja kirkas talvitakki)
housut. En tykkää itse esim. koko vaaleanpunaisesta tai lilasta yhdistelmästä. Meillä musta takki ja pinkit housut. Ihan kiva takki.
4:s rivi. Raitatakki ja raitahousut on jotenkin miten sen nyt sanoisi. Levottomat. Ei sitten yhtään mun makuun:)
mustan pitkähkön toppatakin ja sai sen :)
Meillä 6 v tyttö halusi ehdottomasti mustat talvikengät, ja on muutenkin pyytänyt mustia vaatteita. Itse tykkäsin samassa iässä mustasta, se oli "jännä" (=supersankarisarjakuvien) ja "isojen" väri. En tiedä johtuuko tytön ihastus mustaan jostain vastaavasta, vai siitä että minä käytän paljon mustaa - tytöllä tuntuu olevan vaihe kun haluaa samanlaisia juttuja kuin minä.
enkä ostais tytölleni ellei hän itse nimenomaan valitse sitä ja sitoudu pitämään.
Eli ostasin jos tyttö varmasti haluaa.
muistan muuten vielä miten minua harmitti kun äiti ei suostunut ostamaan mustia vaatteita "koska se ei ole lasten väri". Siis oikeasti, eikä lapsi saa itse päättää halutessaan edes vaatteen VÄRIÄ, jolla ei oikeasti ole mitään merkitystä jos vaate on muuten sopiva?
Meidän 9-vuotias halusi myös mustan pitkähkön toppatakin ja sen kanssa luonnonvalkoiset/vaaleanruskeat asusteet ja talvisaappaat. Ei enää hänelle kirkkaita värejä. Näin ne ajat muuttuu, kun tytöt kasvavat:)
Mustan ainoa huono puoli on mielestäni "näkymättömyys", mutta sen korjaa äkkiä rivillä kivoja heijastimia.
Minun 7-vuotias tyttö myöskin tykkää mustasta.
Tärkeintä, että lapsi tykkää. Tuossahan on laatukin vielä kohdallaan.
musta mun poika on makea mustissa vaatteissa, mutta en ole koskaan ajatellut, että tytöllä olisi musta takki.
Takki ok, mutta en osaa sanoa tuosta väristä käykö tytölle.
95 prosenttia työmatkalaisista ja muistakin pukeutuu mustaan. Kamalan näköistä kalpeilla naamoilla. Eikö se jo riitä massamustan käyttäjät?
Pitääkö lapsetkin pukea kammotuksiin jo pienestä pitäen?
ole mun makuun mutta eipä se mun lapselle olekaan.