Olin ennen tavis, nykyisin todella kaunis
Yleensähän sanotaan, että ihminen rupsahtaa vuosien varrella. Katselin vanhaa kuvaa itsestäni. Muistan kun kuvaa otettiin minusta. Mielestäni olin silloin hyvin tyytyväinen kuvaan, ja se oli onnistunut otos. Niin onnistunut kun minusta saattoi vain saada.
Katselin nyt uutta tänä syksynä otettua kuvaa ja totesin, että ne viisi vuotta ovat saaneet minut puhkemaan kukkaan. Saan nykyisin usein kehuja kauneudestani, mikä tuntuu hassulta, koska pidän itseäni taviksena. Mutta kun katselen noita kahta kuvaa rinnakkain, niin voin ylpeänä sanoa, että olen nykyään aivan helvetin paljon kauniimpi. Ennen olin surkea tavis, nykyisin kaunotar. En osaa selittää, mitä kasvoilleni on vuosien varrella tapahtunut.
Tänään on päivä, jolloin olen tyytyväinen ulkonäkööni. En todellakaan ole ollut sitä suurinta osaa elämästäni.
Oletko kaunistunut vuosien varrella?
Kommentit (30)
Joillekin tosiaan käy tuolla tavalla. Yleensä jos on teininä todella massaan uppoava ja huomaamaton, niin voi nousta kukoistukseen siinä kahdenkymmenen paremmalla puolella. Eräs ystäväni oli todella tavallisen näköinen vielä lukiossa, mutta muuttui totaalisesti parinkympin korvilla. Mielestäni niin kaunis, ettei edes missään Universumeissa ole samanveroisia nähty.
charmia tulee iän myötä...kolmekymppisenä ympärillä parveili samanikäisiä naisia ja nyt nelikymppisenä 15-20 vuotta nuorempia eli siis nuorempia kuin kolmekymppisenä ollessani. Omituista logiikkaa tässä elämässä. Ja ei, en ole rikas tai erityisen kuuluisa...
Joillekin tosiaan käy tuolla tavalla. Yleensä jos on teininä todella massaan uppoava ja huomaamaton, niin voi nousta kukoistukseen siinä kahdenkymmenen paremmalla puolella. Eräs ystäväni oli todella tavallisen näköinen vielä lukiossa, mutta muuttui totaalisesti parinkympin korvilla. Mielestäni niin kaunis, ettei edes missään Universumeissa ole samanveroisia nähty.
"Parikymmppisen paremmalla puolella"??? Onko 20+ jotenkin iäkkäämpi nainen?
Enivei, näin miehen näkökulmasta moni nainen omaa teinipyöreyttä ja "viatonta söpöyttä" n. 23-25 -vuotiaaksi, mutta se todella kaunis nainen kuuriutuu usen tuon jälkeen. Toki oma subjektivinen mielipiteeni ja olen todellakin tietoinen, että myös monet miehet ja naiset "rupsahtavat" aivan totaalisesti 20+ vuotiaina...
Niin, toiset kaunistuu, toiset taas rupsahtaa.jotkut on lapsina kauniita, mutta eivät enää aikuisina. toiset puhkeavat kukkaan vasta teini-iässä tai jopa vasta keski-ikäisenä... vinkkejä, miten ihon saa pidettyä hehkeänä mahd. pitkään?
On vähän harmillista lukea teidän kaudeudesta, kun olen itse niin ruma :'(
Mä en nyt voisi sanoa että olen kaunistunut, mutta vanhetessa suhteellinen rumuus muihin nähden on lieventynyt, koska ne ennen kauniit alkaa jo rupsahtaa ja näyttää vähemmän raikkailta (olen 39 v) ja minä taas näytän oikeastaan ihan samalta kuin 25-vuotiaana. En kauniilta, mutta nyt voi jo sanoa että ikäisekseni ihan ookoolta.
Jonkun tutukimuksen mukaan, joka oli otsikoissa talvella, nainen on kauneimmillaan 31 vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2011 klo 09:19"]
Olen nyt 37 v ja mielestäni kaunistun koko ajan. En enää näytä kuolemanväsyneeltä pätkittäisten yöunien takia kun lapsi on jo koululainen, saan jo omaa aikaa kun lapsi leikki kavereiden kanssa pihalla yms, ja olen oppinut meikkaamaan todella hyvin, löytänyt oman tyylini hiuksiini ja osaan itse nyppiä tummat, tuuheat kulmani itse hyvin ja kauniiksi. Elämänkokemus ja voitetut vaikeudet ovat tehneet minusta itsevarman. Ylikiloja on muutama, mutta tiedän, että takamukseni ja rintani keräävät ihailevia katseita miehiltä, sekin tuo itse varmuutta. Nuorempana se ärsytti, nyt osaan jo vastata viattomaan flirttiin samalla tavalla takaisin ja jopa tulla siitä hyvälle mielelle. Itse koen olevani hehkeä ja sädehtivä. Olen vahva ihminen sisältäpäin, ja tiedän, että se aiheuttaa paljon kateutta muissa naisissa. En anna sen kuitenkaan häiritä, vaan olen kiva ja hyvä ystävä myös heille, tässä iässä osaan jo asettua tuollaisen kateuden yläpuolelle.
Et siis ole vain kaunis nykyään, vaan myös itsevarma, sädehtivä, tyylikäs, seksikäs ja vielä mukavakin. Hyvinhän sulla menee! Et sitten kuitenkaan vaatimaton sanonut olvasi.
kateelliset kaakattaa! Itsestään saa ja pitää olla ylpeä :) you go girl!
Täytän juuri tänään 41 vuotta, ja tunnen itseni todella paljon kauniimmaksi kuin vaikka 10 vuotta sitten. En ole enää langanlaiha, väsyneen näköinen koölmivuorotyötä tekevä, tahattomasta lapsettomuudesta kärsivä ketjupolttaja joka joi mäyriksen olutta joka vkl- vaan lähestulkoon raitis, normaalipainoinen, savuton, terveet elämäntavat omaava, päivätyötä tekevä. 4-vuotiaan IVF-lapsen onnellinen, naisellinen ja tasapainoinen äiti. Lisäksi olen vihdoin löytänyt oman tyylini joka on rohkeahko värikkyydessään, muttei pissismäinen eikä myöskään tätimäinen. Lisäksi olen entisen punaisen kananpersetukkani sijasta ottanut luonnollisemman hisuvärin, ja kasvattanut luonnonkoiharat hiukseni pitkiksi.
Tunnen oloni kaikinpuolin hyväksi, ja tästä illasta tulee ihana kun vietämme synttäreitäni kakkuineen. <3
että näin kolmevitosena olen paremman näköinen kuin luultavasti koskaan. Minäkään en tiedä, mitä on tapahtunut. Luultavasti olen vain löytänyt itseni ja tyylini. Ja ehkä tässä vaiheessa alkaa näkyä se, että on pitänyt itsestään huolta. Siis liikkunut ja syönyt sopivasti ja koettanut välttää suurempia paheita. Kaksi lastakin on tullut tehtyä, mutta sanoisin silti, että vartaloni on vielä erittäin hyvässä kunnossa.