Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA! Mihin syömään Helsingin keskustassa?

Vierailija
04.11.2011 |

Oon menossa kverini kanssa tänään teatteriin ja ajattelin lähteä jo hyvissä ajoin Helsinkiin. Voisin käydä siinä keskustassa syömässä jossain, mutten tiedä mitään paikkoja! Mikä olisi kiva, muttei älyttömän kallis ravintola, josta saisi kunnon annoksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa vielä rennompaa, niin Virgin Oil.

Vierailija
2/11 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tykkäät texmex-tyylisestä niin Santa Féssa on reilut annokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne Virgin iliin voisinkin mennä. Tarkoitus on saada maha täyteen, nauttia hetken hiljaisuudesta ja mahdollisuudesta syödä rauhassa sekä lukea kenties hetki kirjaa siinä yksin ruokailun lomassa :) Teatterin jälkeen sitten kaverin kanssa yhdelle tai kahdelle, mikä ihana kotiäidin vapaailta :)

Vierailija
4/11 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluatte yhtään "hienompaa", mutta New Bamboo Center Annankadulla on todella hyvä kiinalainen (eivät kyllä saa tarjota alkoholia).

Vierailija
5/11 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusien tietojen valossa älkää menkö Bamboo centeriin ;)

Tuonne Virgin iliin voisinkin mennä. Tarkoitus on saada maha täyteen, nauttia hetken hiljaisuudesta ja mahdollisuudesta syödä rauhassa sekä lukea kenties hetki kirjaa siinä yksin ruokailun lomassa :) Teatterin jälkeen sitten kaverin kanssa yhdelle tai kahdelle, mikä ihana kotiäidin vapaailta :)

Vierailija
6/11 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virgin oil on mun lempparipaikkoja, mutta varsinkin pihviateriat on melko pieniä. Eli siis ei mitään "kunnon" annoksia. Pastaa saa mun mielestä ihan kohtuullisesti. Tuolla on kyllä täydellistä lihaa AINA. Viimeksi söin karitsaa ja oli taivaallista. Mutta ehkä kannattaa sitten varata aikaa niin että ottaa ensin alkuruoan jos pääruoaksi haluaa pienehkön joskin täydellisen pihviruoan.

Vierailija
7/11 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Manalaan. Hinnat kohdillaan ja ruoka hyvää.

Vierailija
8/11 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melba on oikeassa siinä että Manalan ruoka on todella hyvää, mutta tunnelma on juurikin kuin kalmistossa. Paikka on nimensä veroinen. Viimeksi kun kävin niin pari vanhaa setäihmistä istui vain omissa oloissaan siellä lukien lehtiä samalla kun aterioivat (ilmeisesti kantiksia) ja muita asiakkaita ei sitten ollutkaan. Paikka oli kuollut, hiirenhiljainen "eläkeläiskellari". Ei musiikkia, ei puheensorinaa.. Henkilökunta, varsinkin tarjoilijat vähän omalaatuisia (eivät ymmärrä mitä puhut)

Vierailija
9/11 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perjantai-iltana siellä ei kyllä ole koskaan tuommoista. Ihan täynnä on ravintola ja väkeäkin on ihan laidasta laitaan. Musta taas ne tarjoilijat on just kivoja, varsinkin lapsille. Mut mulla onkin outo maku, tykkään bb-Tanjastakin ;-)

Vierailija
10/11 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mutta bb-Tanja on munkin suosikki!! :D

Joo me käytiin lauantai-iltana tänä syksynä ja ihan kuollut paikka oli. Äkkii vaan ruoat naamaan ja menoks!

Vierailija
11/11 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mä olin tänä syksynä kerran syömässä Virgin Oilissa ja sitä kauheampaa tarjoilija-kokemusta en ole eläissäni kokenut. Meillä oli iso seurue, joista varmaan kolmasosalle se tarjoilija ehti mokaamaan jotenkin ja kun asiasta huomautti kauniisti, niin vittuili asiasta asiakkaalle. Myös pöytään tuodessaan vittuili aina... Ensin meinas pilata illan, mut sit meitä rupes jo melkein naurattamaan, että mitähän kauheita sammakoita neidin suusta taas seuraavalla pöydässäkäyntireissulla loikkaa...

Ihan hauska erilainen kokemus vois olla muuten Vltavassakin. En ole kyllä käynyt pitkään aikaan, joten en tiedä, että mihin suuntaan se on mennyt.