Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ennen tavis, nykyisin todella kaunis

Vierailija
13.10.2011 |

Yleensähän sanotaan, että ihminen rupsahtaa vuosien varrella. Katselin vanhaa kuvaa itsestäni. Muistan kun kuvaa otettiin minusta. Mielestäni olin silloin hyvin tyytyväinen kuvaan, ja se oli onnistunut otos. Niin onnistunut kun minusta saattoi vain saada.

Katselin nyt uutta tänä syksynä otettua kuvaa ja totesin, että ne viisi vuotta ovat saaneet minut puhkemaan kukkaan. Saan nykyisin usein kehuja kauneudestani, mikä tuntuu hassulta, koska pidän itseäni taviksena. Mutta kun katselen noita kahta kuvaa rinnakkain, niin voin ylpeänä sanoa, että olen nykyään aivan helvetin paljon kauniimpi. Ennen olin surkea tavis, nykyisin kaunotar. En osaa selittää, mitä kasvoilleni on vuosien varrella tapahtunut.

Tänään on päivä, jolloin olen tyytyväinen ulkonäkööni. En todellakaan ole ollut sitä suurinta osaa elämästäni.

Oletko kaunistunut vuosien varrella?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta olen pannut merkille, että ikä voi tuoda positiivisella tavalla lisää ihmiseen. Pari 30 täyttänyttä tiedän, jotka on saaneet jotain hehkua silmien taa vasta kun elämänkokemusta on tullut lisää. Nuorena on tietysti nätti mutta se on erilaista se. Voi nuorenakin tietysti olla itsevarma ja tuntea itsensä hyväksi omassa kehossaan, sitähän se kauneus on.

Vierailija
2/30 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla valitettavasti toisin päin :( Viisi vuotta ja 15 kiloa ovat tehneet tehtävänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ominaisuus.

Vierailija
4/30 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin noin noin 20-vuotiaaksi asti todella mitäänsanomaton. Sitten minusta tuli maailmankaunotar.

Vierailija
5/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 37 v ja mielestäni kaunistun koko ajan. En enää näytä kuolemanväsyneeltä pätkittäisten yöunien takia kun lapsi on jo koululainen, saan jo omaa aikaa kun lapsi leikki kavereiden kanssa pihalla yms, ja olen oppinut meikkaamaan todella hyvin, löytänyt oman tyylini hiuksiini ja osaan itse nyppiä tummat, tuuheat kulmani itse hyvin ja kauniiksi. Elämänkokemus ja voitetut vaikeudet ovat tehneet minusta itsevarman. Ylikiloja on muutama, mutta tiedän, että takamukseni ja rintani keräävät ihailevia katseita miehiltä, sekin tuo itse varmuutta. Nuorempana se ärsytti, nyt osaan jo vastata viattomaan flirttiin samalla tavalla takaisin ja jopa tulla siitä hyvälle mielelle. Itse koen olevani hehkeä ja sädehtivä. Olen vahva ihminen sisältäpäin, ja tiedän, että se aiheuttaa paljon kateutta muissa naisissa. En anna sen kuitenkaan häiritä, vaan olen kiva ja hyvä ystävä myös heille, tässä iässä osaan jo asettua tuollaisen kateuden yläpuolelle.

Vierailija
6/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi vauva lehden kansikuvamalli on todella hehkeä ja kaunis.

Vierailija
7/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenstäni olen kaunistunut kasvoista vuosien mittaan. Kroppa taas on vähän huonommassa kunnossa. Ehkä sellainen lapsen pyöreyden katoaminen kasvoista teki minusta vähän kauniimman.

Vierailija
9/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 37 v ja mielestäni kaunistun koko ajan. En enää näytä kuolemanväsyneeltä pätkittäisten yöunien takia kun lapsi on jo koululainen, saan jo omaa aikaa kun lapsi leikki kavereiden kanssa pihalla yms, ja olen oppinut meikkaamaan todella hyvin, löytänyt oman tyylini hiuksiini ja osaan itse nyppiä tummat, tuuheat kulmani itse hyvin ja kauniiksi. Elämänkokemus ja voitetut vaikeudet ovat tehneet minusta itsevarman. Ylikiloja on muutama, mutta tiedän, että takamukseni ja rintani keräävät ihailevia katseita miehiltä, sekin tuo itse varmuutta. Nuorempana se ärsytti, nyt osaan jo vastata viattomaan flirttiin samalla tavalla takaisin ja jopa tulla siitä hyvälle mielelle. Itse koen olevani hehkeä ja sädehtivä. Olen vahva ihminen sisältäpäin, ja tiedän, että se aiheuttaa paljon kateutta muissa naisissa. En anna sen kuitenkaan häiritä, vaan olen kiva ja hyvä ystävä myös heille, tässä iässä osaan jo asettua tuollaisen kateuden yläpuolelle.

Et siis ole vain kaunis nykyään, vaan myös itsevarma, sädehtivä, tyylikäs, seksikäs ja vielä mukavakin. Hyvinhän sulla menee! Et sitten kuitenkaan vaatimaton sanonut olvasi.

Vierailija
10/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoissa värjään tukkani ja laitatan raidat. Kestovärjään kulmani ja ripseni. Muistan ryhtini ja voitelen ihoani terveyskaupan tuotteilla. Unohtamatta poskipunaa! Muistan myös pukeutua värianalyysin mukaan etenkin kasvoja vasten.

Kyllä, olen aika nätti näin vanhanakin:)))

Vierailija
11/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta nuohan on enemmän meikattuja mä! Mä olenkin siis tosi tosi nätti!

Vierailija
12/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa, kuulemma. aina olen ollut normaalipainoinen, mutta nyt aktiivisen liikunnan ansiosta kroppa on kiinteä ja lihaksikas. naamalle nyt ei voi mitään, kauniilla hymyllä ja hyvillä hampailla pääsee pitkälle.

Vierailija
13/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hyvinkin voinut kaunistua vuosien varrella

Vierailija
14/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nyt rumaolo päivä vaikka kait aika hyvännäköinen olen. Miten saat itsesi kaunistumaan?`Itselläni kuiva iho ja tuntuu että rypistyy ja kun katson äitiäni niin rypistyn paljon vuosien varrella. =( Lisäksi omistan kapeat kasvot. Kulmikkaat olisi ihanat mutta näillä tultava toimeen.

Vierailija
16/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli silloin kun se eka kuva otettiin??

Mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
18/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se johtuu lähinnä siitä, että itsevarmuus lisääntyy, löytää oman tyylinsä ja uskaltaa olla oma itsensä, eikä tarvitse esittää mitään.

Mun mielestä 35+ nainen ei saa olla langanlaiha, vaan naisessa pitää olla muotoja. Naisellinen nainen, joka kantaa vartalonsa tyylikkäästi ja pukeutuu naisellisesti (en tarkoita jakkupukua) eikä pissismäisesti, on kaunis.

Niin ite olen kohta 43 v ja olen löytänyt oman tyylini ja mielestäni olen ihan nätti.

Vierailija
19/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunista kuvaa minusta ei saa enää millään, välttämättä en enää edes tunnista itseäni kuvasta! Mutta tykkään itsestäni paljon enemmän kuin 20 v. sitten. Silloin minulla oli tosi hirveitä ulkonäkökomplekseja, nyt on muuta mietittävää.

Vierailija
20/30 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on aristokraattisella tavalla kaunis..

http://www.newwavefilm.com/images/Catherine_Deneuve2.jpg

ja osannut vanheta arvokkaasti myös:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b4/Catherine_dene…

Arvokkuus, siinä on sitä jotain..