Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisia vaatteita te pidätte joilla makkaroita vyötäröllä?

Vierailija
13.10.2011 |

Olen siis muuten aika hoikka tai normaali mutta vatsaan kerääntyy kauhea nestepussi tai mahaa. En löydä vaatteita enää kaupoista. Laihduttaa olen yrittänyt huonolla tuloksella. Herkut olen jo jättänyt pois. Syön ruoka aikoina normaalia ruokaa ja en santsaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyisiin paitoihin. Kangas rullaantuu helposti makkaroiden päältä kohti vyötäröä ja joudun koko ajan kiskomaan paitaa alas. Olenkin siirtynyt hieman pidemmänmallisiin paitoihin.

Minäkin olen hoikka mutta tuo vatsan pömppöisyys on jäänyt pysyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

napakat housut jotka litistää mahaa. Lisäksi jouduin ostamaan viime pikkujouluihin housuliivit.

Vierailija
4/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin ennen raskautta tiukkoja paitoja, joita en nyt voisi kuvitellakaan pitäväni. Se löysä nahka kun roikkuu siinä housun vyötärön päällä ja näkyy tiukan paidan läpi. Olen uudistanut koko garderoopin. Itse olen päätynyt käyttämään tunikoita, joissa tissivyö. Näyttää että olen hoikka koska sitä olenkin tissien alta, mutta peittää tissien alapuolen alapuolella olevan mahani. Leggingsit kaveriksi.

Vierailija
5/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja a-linjaiset topit niiden alla. Lepakkohihapaidat joissa tarpeeksi pituutta peittää kans makkarat. Leveä vyö litistää makkarat hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän