Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parturi ei suostu leikkaamaan hiuksiani

Vierailija
17.09.2023 |

Olen parhaillani Helsingin keskustassa. Parturi leikkaa mieheni hiukset, mutta ei suostu leikkaamaan minun hiuksiani, koska olen nainen. Minulla on erittäin lyhyet hiukset. Mitä voisin tehdä, voinko valittaa johonkin? Tasa-arvovaltuutetulle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ajanvaraus niin saatat saada palvelua.

Vierailija
2/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ne täit ekana pois päästäsi, niin voit saada sen jälkeen apua ongelmaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patruri leikkaa partoja.

Vierailija
4/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä oot juoppo ja puli? Yksityisyrittäjät saavat valita asiakkaansa. Siksihän ne saavat myös käyttää mitä kieltä haluavat, karsia esim. persut asiakaskunnastaan pois sillä tavoin.

Vierailija
5/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät välttämättä tiedä/ ymmärrä, että joissain maissa/ kulttuureissa on sääntö, että miehet leikkaavat ainoastaan miesten hiuksia. Olisit voinut kertoa viestissäsi, että menitte ulkomaalaisten omistamaan parturiin

Vierailija
6/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi o homo naisvihaaja, you know.

Vierailija
7/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet valituksen syrjinnästä sukupuolen perusteella

Vierailija
8/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meinaat iraklais vetoisia partureita niin voi olla että tekevät vielä kiiltoa hiuksiis sylkemällä päälle ja kivittää jos vain ehdit alta pois

Vierailija
9/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset eivät välttämättä tiedä/ ymmärrä, että joissain maissa/ kulttuureissa on sääntö, että miehet leikkaavat ainoastaan miesten hiuksia. Olisit voinut kertoa viestissäsi, että menitte ulkomaalaisten omistamaan parturiin

Kyllä, mutta viimeksi Helsinki on vielä Suomea, joten täällä ei voi valita asiakastaan sukupuolen perusteella.

Vierailija
10/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä maassa ja kulttuurissa ei sellaista sääntöä ole. Maassa ollaan maan tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi