Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö muita naiset,

Vierailija
13.10.2011 |

jotka pitävät topattuja rintaliivejä? Mua ärsyttää , tosi feikkejä, jos ei ole tissejä muotoja, niin miksi valehdella?

m30v

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit ja meikit näkee, mutta kiva mennä sänkyyn, riisuu liivit ja löytää pienet rusinat.

On tosi törkeetä. Ehkä kannattaakin siis tehdä ensin hieman tarkempaa tutkimusta, ennen kuin hyppää sänkyyn. Ettei sitten tule ikäviä yllätyksiä vastaan. Siinähän voi sitten mennä ihan tunnelmakin pilalle, kun tissit ei vastaa odotuksia.

Rauhaa ja onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
2/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla ei oo hajuakaan kellä sellaset on päällä eikä edes kiinnosta.

Itse käytän niitä, mulla on c-kupit, mutta kolmen lapsen jälkeen ne on rupsahtanut ja topatut liivit saa ne ryhtiin ja tuntuu hyvältä päällä.

Muttamutta..onneksi mun ei tartte aloituksen tehneelle niitä näytellä tai kellekään muulle tuntemattomalle joten ei luulis ketään muutakaan vaivaavan se onko mulla topatut vai ei päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin niitä toppaliivejä. En halua sellaisia.

Vierailija
4/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää esittäkö että teillä olis tissit jos ei ole.

ap

Miehet ei tykkää musta, kun mulla on pienet tissit. Ja haluan miehen. Siksi mun täytyy feikata tissejäni isommaksi, että saisin miesten huomion. Voi olisipa itselläni luonnostaan mahtimunkit, ei tarvitsisi itsetunnon puutteessani feikata.

Onko ap nyt tyytyväinen..?

Vierailija
5/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös meikkaavat ja hiuksia värjäävät naiset? Hajuvettä käyttävät? Entä korkokengät, pituuttahan niilläkin feikataan?

Vierailija
6/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällään sellaista jossa on hyvä olla. Itse pidän vähän topattuja liivejä ihan muista kuin muotosyistä. Mukavempi olla jos rinnat on tukevasti paikoillaan, ei nännit ärsyynny eivätkä näy paidan läpi. Vaikka muuten olisi viileämpi niin vähän paksumpien liivien alla ei rintoja kylmää.

Rintani ovat myös vähän erikokoiset joten topattujen liivien kanssa ero on helposti korjattavissa niin, että liivit ovat sopivat molemmille rinnoille.

Vierailija
7/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pitävät sellaisia ryhdikkäitä villakangastakkeja ja puvuntakkeja. Jos ei ole leveitä hartioita, niin miksi teeskennellä että on?

Mutta oikeasti, ystäväiseni; niitä topattuja rintaliivejä pidetään pitkälti ihan sen vuoksi, ettei nännit näy vaatteiden läpi. Tietenkin ne muutenkin tekee profiilista nätimmän - sehän on yksi vaatteiden tarkoitus. Nykyään vaatemuoti on ihonmyötäistä ja materiaalit ohuita. Siinä on hyvä olla jotain toppausta välissä, että kaikki ei näy.

Vierailija
8/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit ja meikit näkee, mutta kiva mennä sänkyyn, riisuu liivit ja löytää pienet rusinat.

Vierailija
9/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tissit lurputtaa, niin miksi valehdella?

Vierailija
10/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä miestenkin vaatetuksen alta monesti epämiellyttäviä yllätyksiä löytyy.

Vierailija
11/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut miksi laittaa päälle liivit, jotka tekee tisseistä c-kupit kun oikeesti on vaivainen a.

Vierailija
12/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itsekin käytän niitä. Kiva että ap tykkäis mun hernepusseista ilman toppauksia, mutta itse tiedän kyllä parhaiten mikä mun kropalle sopii ja mikä ei. Sopusuhtaisuus on haluttu ominaisuus, ja jos sitä voi toppauksilla avittaa, niin miksei? Kesäkuumalla kuljen ainakin kotona ilman liivejä, enkänvarsinkaan niitä topattuja silloin käytä...!

Vierailija
13/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Syitä niiden käyttämiseen on paljon muitakin kuin "feikkaaminen". Ja tosiaan yhtälailla esim. meikkaaminen, korkokengät ja vaatevalinnat vaikuttavat ulkonäköön. Ovatko ne feikkaamista? Eikö voisi oikeastaan kysyä että miksi naiset ylipäänsä "huijaavat" käyttämällä rintaliivejä, vaikuttavathan nimittäin ihan toppauksettomatkin liivit siihen miltä esim. rintojen muoto vaikuttaa.

Jos olet "(iso)tissimiehiä" niin eiköhän kannattaisi hankkiutua sitten sellaisten naisten seuraan, joiden tissien koosta ei ole epäilystä? Ei tulisi sitten niitä karvaita pettymyksiä.

En tiedä miksi mutta tuli jotenkin mieleen, että ap olisi oikeasti nainen. Sellainen isorintainen nainen, jolla on jokin ihme kompleksi pienirintaisista (+ ylemmyyskompleksi omistaan).

Vierailija
14/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi törkeetä. Ehkä kannattaakin siis tehdä ensin hieman tarkempaa tutkimusta, ennen kuin hyppää sänkyyn. Ettei sitten tule ikäviä yllätyksiä vastaan. Siinähän voi sitten mennä ihan tunnelmakin pilalle, kun tissit ei vastaa odotuksia.

Rauhaa ja onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
15/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Syitä niiden käyttämiseen on paljon muitakin kuin "feikkaaminen". Ja tosiaan yhtälailla esim. meikkaaminen, korkokengät ja vaatevalinnat vaikuttavat ulkonäköön. Ovatko ne feikkaamista? Eikö voisi oikeastaan kysyä että miksi naiset ylipäänsä "huijaavat" käyttämällä rintaliivejä, vaikuttavathan nimittäin ihan toppauksettomatkin liivit siihen miltä esim. rintojen muoto vaikuttaa.

Jos olet "(iso)tissimiehiä" niin eiköhän kannattaisi hankkiutua sitten sellaisten naisten seuraan, joiden tissien koosta ei ole epäilystä? Ei tulisi sitten niitä karvaita pettymyksiä.

En tiedä miksi mutta tuli jotenkin mieleen, että ap olisi oikeasti nainen. Sellainen isorintainen nainen, jolla on jokin ihme kompleksi pienirintaisista (+ ylemmyyskompleksi omistaan).

Vierailija
16/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a-kupille muita kuin snoopy-kuosisia topattuja liivejä! Mistä sais kauniita ei topattuja pienirintaisille.

Vierailija
17/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naisena ärsyttää, että melkein kaikkiin muuten nätteihin liiveihin on tungettu toppausta mukaan. Siis se on ok, että liivit on tukevampaa materiaalia, mutta se ärsyttää, että siihen liivin alaosaan on sisälle ympätty sellainen lisätoppaus. Kivemmat päällä on topattomat. Eikä mun mielestä normaalikokoisia tissiliivejä (b- tai c-kuppi) tarttiskaan topata.

Vierailija
19/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

kuin topattuja minitisseille!

t. yksi sellainen,joka tykkäis pitää ilman toppauksia,jotta olisi vielä uskottavampi.

Vierailija
20/25 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Voi luoja :D:D