Ärsyttääkö muita naiset,
jotka pitävät topattuja rintaliivejä? Mua ärsyttää , tosi feikkejä, jos ei ole tissejä muotoja, niin miksi valehdella?
m30v
Kommentit (25)
Älkää esittäkö että teillä olis tissit jos ei ole.
ap
akan puhetta. Ap on nainen!
Älkää esittäkö että teillä olis tissit jos ei ole.
ap
että sul on munat,mun mummollakin on isommat.
Indeed. Ap, paljastit itsestäsi jo pari asiaa. Varma asia on se, että olet henkisesti selvästi ihan varhaisteinin tasolla. Vähemmän varma, mutta vahva epäilys myös on ettet ole mies. Ensinnäkin sopisi toivoa, että 30-vuotias mies osaisi kirjoittaa edes vähän parempaa kieltä. Toiseksi kirjoitit aloituksessasi "ärsyttääkö muita". Tällä palstalla on kuitenkin pääosin naisia, joten olisi hassua jos mies tulisi "naisten palstalle" kyselemään ärsyttääkö "muita", sillä jos joku kysyy näin hän implisiitisti rinnastaa itsensä muihin palstalla oleviin.
Ehkä aloitit kirjoittamaan naisena, mutta päätitkin feikata miestä vakuuttavuuden nimissä ;)
Olet sitten mies tai nainen niin se on ainakin tässä vaiheessa aika selvää, ettet mikään ruudinkeksijä varsinaisesti ole.
Niitä ohuita a-kuppiliivejä löytyy kun menee liiviliikkeeseen. Ranskalaiset merkit on pieniä, olen ostsnut joskus Aubade- merkkiä, mikä on ihana mutta kallis.
Mutta ottaa pattiin miehen, jotka valehtelee baarissa munan pituuden. Siis miks väittää, etä housuissa on kunnon meisseli, jos on oikeesti pieni vehje?
Miks ap miehet tekee tota, säkin varmaan joskus?
että sul on munat,mun mummollakin on isommat.