Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perkeleen Meandi!!!!

Vierailija
13.10.2011 |

Olen tilannut aiemmin tilille ja minulla on vielä sitä maksettavana. Nyt olin uusilla kutsuilla ja tilasin ja päätin maksaa tilille. Kappas, minulle onkin luotu uusi asiakasnumero ja maksan kulut KAHDESTA tilistä!!! Laitoin s-postia ja toivoin, että ylimääräiset kulut maksetaan pian takaisin, vastaus oli, että ei voida maksaa koska on kaksi asiakasnumeroa. WTF???? Eihän virhe ole minun?!? Mihin tästä voi valittaa jos eivät korjaa tilannetta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla samaa ongelmaa vai maksaako kaikki ostoksensa heti?

Vierailija
2/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tuollaisesta käytännöstä pitäisi informoida erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä systeemi; mutta miksi et maksa ostoksiasi heti? Itse ostan ainakin vain sellaisia vaatteita, joihin minulla on varaa.

Vierailija
4/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä systeemi; mutta miksi et maksa ostoksiasi heti? Itse ostan ainakin vain sellaisia vaatteita, joihin minulla on varaa.

mutta väliaikaisesti (sairasloma) vähemmän rahaa tilillä.

Vierailija
5/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle tulee kaksi eri asiakasnumeroa. Niin se vaan menee... Ei mun mielestä ton takia kannata hermojaan menettää, vaan tilaat jatkossa vain yhdeltä myyjältä.

Vierailija
8/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle tulee kaksi eri asiakasnumeroa. Niin se vaan menee... Ei mun mielestä ton takia kannata hermojaan menettää, vaan tilaat jatkossa vain yhdeltä myyjältä.

asiakaspalvelusta MUTTA asiaa ei kerrottu etukäteen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi