Louis Vuitton huivi
Tietääkö kukaan mitä tällainen Louis Vuittonin huivi maksaa, joka Martina Aitolehdellä on kaulassa:
http://martina.seiska.fi/2011/10/mika-viikko/
Kiitos!!
Kommentit (30)
Poskettoman ruma + eltaantunut finninaama + väsähtänyt keekki..
On halvemmasta päästä huiveja.
Eli perus monogram-huivi.
Kalliimpia ovat esim Azur tai Stephen Sprousen leopardi-huivi... Ne on 600€ pintaan...
Voiko olla Vouittonin Monogram..jos myyjä sanoo
50% metal,30% Wool ,20 %Silk
400 euroa huonolaatuisesta logohuivista? Ok..
Ne etikettilaputhan täytyy irrottaa huiveista. Sehän on yksi pahin virhe jättää ne kiinni huiveihin vaan sen takia, että voi näyttää, että tää huivi on LV.
Vierailija kirjoitti:
Ne etikettilaputhan täytyy irrottaa huiveista. Sehän on yksi pahin virhe jättää ne kiinni huiveihin vaan sen takia, että voi näyttää, että tää huivi on LV.
Ei kannata yrittää irroittaa sitä lappua, kun se on ommeltu tiukasti kiinni. Alkaa pian koko huivin reuna purkautua :o
Onko noi niin laadukkaita, että kannattaa maksaa, vai sen ruman logon takiako ihmiset niitä haluaa, jotta vois somessa esittää olevansa rahoissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yrittää irroittaa sitä lappua, kun se on ommeltu tiukasti kiinni. Alkaa pian koko huivin reuna purkautua :o
Se leikataan saksilla pois. Itse olen leikannut omani pois.
Minulla on aito Hermeshuivi jonka ostin 1991 siis 30 vuotta sitten on vieläkin uuden veroinen ja olen käyttänyt sitä kaikkinämä vuodet. Se onkin 100% silkkiä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 10:09"]
Pari viikkoa sitten ostin Espan LV:ltä vaalean huivin, hintaa oli tasan 400€.
[/quote]
Niin minäkin melkein 3 vkoa sitten, ja katsoin tänä aamuna että miten se voi jo olla ihan nyppyinen monesta kohtaa vaikkei ole hinkannut mitään muita vaatteita vasten kuin ohutta kasmirneuletta ja silkkipaitoja, joiden pitäisi olla niitä parhaimpia ja vähiten muita vaatteita kuluttavia :-/ Hinnat nousee ja laatu huononee kaikessa? Uskaltaisikohan tälle näyttää nypynpoistajakonetta?
PS. Joku muuten väitti jossain äskettäin että noiden huivien koostumus olisi huonontunut ja mukaan laitettu jotain tekokuitua.