Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pidätkö skonsseista?
Kommentit (5)
pari kertaa maistanut teen, hillon ja kermavaahtomaisen jutun kera, niin en ole erityisemmin pitänyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
skonsseissa on vaan se huono puoli että koska olen maailman epäsiistein syöjä, en kehtaa nauttia niitä julkisella paikalla :)
ja kyllä se ihan hyvin toimi, mutta siinä koostumuksessa oli jotain ei-niin kivaa. Jotenkin leivinaineen makuinen lopputulos tai jotain.
Alue: Aihe vapaa
laittaa voita ja appelsiinimarmelaadia, ja nauttia vahvan teen kanssa. Nam nam.