Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnyttämään flunssassa...

Vierailija
12.10.2011 |

Laskettuaika tänään ja eilen iski hirveä flunssa!! Viluttaa ja voimaton olo, kurkku kipeä ja nokka vuotaa! Nyt jännittää että jos synnytys alkaa ja pitäisi jaksaa vielä ponnistella ja kestää ne supparit! Enpä olis uskonut että toivon että syntyisi yli lasketu ajan =/ Mihin ne muuten siellä synnyttäneiden osastolla laittaa flunssasen?? Ei kai voi olla ainakaan huonekaveria...=O

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut ääntä. En tiedä miksi meni sektioksi. Lapsi joutui hengitysvaikeuksien takia lastensairaalaan vuorokauden iässä, syytä ei löytynyt. Kenties sai multa lievän tartunnan? Who knows.

Vierailija
2/8 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää oll avarmaan aika pahasti kipeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa vaan huiviin ja niistä. Voin kyl sanoa, että kun alkaa kunnon supistukset, niin sä olet niistä niin kipeä, ettet koko flunssaa tunne!

Mulla myös epiduraali nosti kuumeen ja teki järkyt vilun väristykset. Joskus kuulemma sellainen sivuvaikutus voi tulla. Mä synnytin viltin alla lämpimässä ja hampaat kalisi samalla.

Ole huoleti, varmasti kaikki menee hyvin. Mäkin mietin tuota samaa esikoista odottaessani, mutta huoli oli ihan turha.

Vierailija
4/8 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huone kaveri olisi selkeesti kipeenä siinä vieressä..tartuttaa tietysti muita siinä aivastellessa ja niistellessä...kai se silti riippuu siitä onko sairaalassa ruuhkaa!! ap

Vierailija
5/8 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli flunssa tai ei...silti toivon että ei ihan tänään tulisi..loppuviikosta voisi olla jo parempi olo =)ap

Vierailija
6/8 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa vaan huiviin ja niistä. Voin kyl sanoa, että kun alkaa kunnon supistukset, niin sä olet niistä niin kipeä, ettet koko flunssaa tunne!

Parasetamolia voi käyttää kuumelääkkeenä.

Vierailija
7/8 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvan synnyttyä ei ne mulle omaa huonetta antanut. Oli kyllä jonkun verran ruuhkaakin. Siellä sitten ihan kunnolla yskin ja vitutti itteeki kun häiritsin muiden yöunia.

Vierailija
8/8 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huone kaveri olisi selkeesti kipeenä siinä vieressä..tartuttaa tietysti muita siinä aivastellessa ja niistellessä...kai se silti riippuu siitä onko sairaalassa ruuhkaa!! ap

En mä ainakaan sille mitään voinut että lapsi päätti syntyä kun olin flunssainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi