Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vielä veriryhmistä: Vastaako veriryhmäsi luonnettasi? Lue kuvaukset!

Vierailija
12.10.2011 |

A-veriryhmään kuuluvat ovat tulevaisuuteen panostavia suoran linjan toimijoita. He rakentavat elämäänsä pala palalta tarkkaan suunnitellen ,heillä on usein tarkat päämäärät ja siihen he tähtäävät toimissaan. He pitävät myös järjestyksestä ja ovat usein turhankin tarkkoja toimissaan. He ovat erinomaisia toimistotyöläisiä, ahkeria ja aikaan saavia. Kaikenlaiset pikkutarkat työt, asiaan paneutuminen ja tavoitteisiin pyrkiminen ovat A-veriryhmän unelma- ammatteja.

O-veriryhmään kuuluvat ovat yleisesti esillä olevia, heitä tapaa usein johtajistossa. He uskaltavat ottaa riskejä ja johtaa tilanteita , he ovat edellä menijöitä ja osaavat teettää toisilla työt ja nauttia itse aikaan saannoksista. Heillä on usein taiteellisia taipumuksia ja elämä onkin heille suuri estradi.

Heille sopii kaikenlainen johtaminen, eli esimies työt eri muodoissa, taiteilijat, opettajat kaikki missä he saavat johdattaa laumaansa.

B-veriryhmään kuuluvat ovat ennakkoluulottomia ja hyvin itsensä kanssa toimeen tulevia. Heitä ei huominen huoleta ja yleisesti he ovat hyvin kiinnostuneita kaikesta uudesta ja ovat useinkin päätä pahkaa rientämässä uusiin maisemiin ja uusiin koitoksiin. He ovat idea rikkaita ja pärjäävät hyvin ihmisten kanssa. Ammatteina suunnittelijat, esiintyvät taiteilijat ja kaikenlainen ihmisten kanssa vapaasti toimiminen sopivat tälle veriryhmälle.

AB-veriryhmään kuuluvat ovat ikuisia opiskelijoita. He etsivät aina uusia virikkeitä ja kehittävät taitojaan kaikin puolin. Heillä on piirteitä sekä A-, että B veriryhmästä ja siksi vaikeimmin ymmärrettävissä, sillä mieli voi muuttaa suuntaa lyhyessäkin ajassa täydellisesti.He kouluttautuvat usein pitkälle, heille koko elämä on opiskelua. Yleensä he ovat hyvin herkkiä tunteissaan, joko tai ihmisiä ,heille ei useinkaan ole mitään välimuotoja. Heitä tapaa useinkin niin kirjanpitäjinä kuin luennoitsijoina.

Ylläoleva teksti on kopioitu osoitteesta http://www.ogihara.fi/index.php?option=com_content&task=category&sectio… missä myös taustatietoa aiheesta. Tämä ajattelu on peräisin Japanista.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain positiivisia määreitä joihin on helppo samaistua

Vierailija
2/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tuo kuvaus jollain lailla vastaa todellisuutta. Olen ehkä hieman ailahtelevainen, ja haaveilen esimerkiksi ammatinvaihdosta jatkuvasti. Näen jatkuvasti ammatteja, jotka vaikuttavat kiinnostavilta. Toistaiseksi olen hyvin monipuolisessa ja vaihtelevassa työssä ja teenkin kahta hieman erilaista työtehtävää joka viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi voinut pahemmin totuuden ohi mennä tuo kuvaus. :)

Vierailija
4/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle sopii erittäin hyvin nuo kaikki muut kuvaukset paitsi A. Siis kaikki aivan nappiin.

Vierailija
5/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin mahtipontisena en kyllä itseäni näe.

Vierailija
6/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, vaikka en uskokaan mihinkään veriryhmä- tai muuhun hömppään. Tossa AB:n kuvauksessa ikuinen opiskelija pitää kyllä paikkansa. Mä olen yli kolmekymppinen, koko ikäni opiskellut milloin mitäkin, ei yhtään tutkintoa kasassa. Noi muut eivät kyllä päde. En ole virallisesti pitkälle koulutettu (opintoja on, tutkintoja ei), en ole herkkä, en ole joko-tai -ihminen enkä kirjanpitäjä enkä luennoitsija. :P

Vierailija
7/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon A (istui suht täydelleen, mutta ei noin täydellistä ihmistä oikeassa elämässä ole oikeasti) ja mieheen toi B kävi aivan nappiin.. ja lapset onkin sitten kaikki, kiva, kiva, AB:tä... että se siitä, etä joku niistä joskus sais vakiduunin...

Vierailija
8/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Kamalaa soopaa, juuri niin kuin horoskoopitkin: jokaisesta kuvauksesta löytyy jotakin, mihin jokainen voi samaistua. Todellista luokittelua noista ei synny, eikä voikaan, koska besiryhmällä ja ihmisen persoonallisuudella/taipumuksilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
9/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä B ja sopii kuvaus hyvin.

Mies A ja sopii hyvin häneenkin kuvaus.

Vierailija
10/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen A enkä yhtään tollainen. Olen epäkäytännöllinen, hetkessä elävä, en suunnittele mitään etukäteen, en välitä omistaakaan mitään. Toimistotyö olisi mulle just kaikista kauheinta mitä tiedän. Olen hippityylinen, luova idealisti.

Vierailija
11/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veri ryhmä on A, mutta B:n kuvaus sopii muhun lähes täydellisesti :p

just samanlaista diipadaapaa kuin horoskoopitvain positiivisia määreitä joihin on helppo samaistua

Musta nää tällaset on ihan hauskoja, kun ei ota turhan vakavasti ;)

Vierailija
12/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen B, mutta tuo kuvaus ei kuvaa minua yhtään!

Vierailija
13/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota tosiaan käytettyiin Japanissa paljon. Muistelen siellä paljon olleena, että minulta usein ensin kysyttiin veriryhmäni ja vasta sitten mentiin tuttavuudessa etenpäin. Se tuntui hassulta, mutta siihen tottui. Onneksi olin samaa veriryhmää kuin useimmat japanilaisetkin eli A.

Vierailija
14/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veriryhmääni =D

Vierailija
15/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein sovi, suunnittelen kyllä tulevaa mutta maailmani ei romahda, jos muutoksia tulisi.

Vierailija
16/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen O ja kuvaus sopii, mutta yhtä hyvin sopii myös B:n kuvaus. Kaksi neljästä osui.... en lähtisi tästä hakemaan todistusta teorialle.

Vierailija
17/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Kamalaa soopaa, juuri niin kuin horoskoopitkin: jokaisesta kuvauksesta löytyy jotakin, mihin jokainen voi samaistua. Todellista luokittelua noista ei synny, eikä voikaan, koska besiryhmällä ja ihmisen persoonallisuudella/taipumuksilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
18/18 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä yhdestä lauseesta: He ovat erinomaisia toimistotyöläisiä, ahkeria ja aikaan saavia.

Mutta en todellakaan ole pikkutarkka tai tavoitteellinen